Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiazepam roken?

Diazepam roken?

14 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
DrMedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je snapt dat er in een valium pil mischien 80% troep zit en 20% diazepam he?
Dus dat rook je dan ook mee.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
in je reet douwen mietje doet geen pijn ....

:hearteyes:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#3
stop m gewoon in je kont, lijkt me veel gezonder :)
K
KumplexLid
01-01-2024, 00:00
#4
sta ni egt veel nuttige info op wikipedia rofl :P ma kga gene valium in mn reet steke ze :grin: kzal wel is probere en hier poste :P
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#5
nou breekt mijn klomp...

Geen Prozac nakken maar wel nieuwsgierig naar Valium smoken?!?

Lijkt mij beide in geen geval goed, maar ja, ieder z'n meug. Laat je het even weten hoe het is?

De eend!
K
KumplexLid
01-01-2024, 00:00
#6
kga vnavond me ne maat probere :tongueout: gwn in ne poro een verbrokkeld valiumke steke, mr zou k geen half dr in doen? tis 10mg en keb erges geleze da da t effect versterkt, ik gebruik ook ni elken dag roche dus kwil ni direct nock gaan :P ma niemand ervaring drmee ofwa? :grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
Valium roken.... ? :confused:

Als mensen hier ervaring mee hebben ben ik hier erg benieuwd naar...
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja je kan ze roken, je kan ze ook shotten.

Het beste blijkt toch om ze gewoon te laten liggen.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou, voor de mensen onder ons die er benieuwd naar zijn:

Ik heb geprobeerd een oxazepam te crushen en in een pijp te roken, maar ben er niet erg over te spreken.... Gewoon een hijs die zwaar op de keel valt, en voelde er niet echt wat van. Had dat pilletje beter gewoon kunnen slikken denk ik. Bovendien zag het zeefje er achteraf niet erg "gezond" uit, helemaal vol met zwarte drab.

Oftewel, slik je pilletjes lekker ! :)
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#10
lysergine25 zei:
in je reet douwen mietje doet geen pijn ....

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik weet niet wat jij allemaal in je kont propt...maar als ik moet kakken doet het al pijn :wink: Laat staan een niet lichaamseigen stof. Dit kán toch niet ander dan onprettig aanvoelen?!
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#11
speeseend zei:
lysergine25 zei:
in je reet douwen mietje doet geen pijn ....

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik weet niet wat jij allemaal in je kont propt...maar als ik moet kakken doet het al pijn :wink: Laat staan een niet lichaamseigen stof. Dit kán toch niet ander dan onprettig aanvoelen?!
Klik om te vergroten...

Hier sluit ik me volledig bij aan :P
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#12
eyebeekaii zei:
Valium roken.... ? :confused:

Als mensen hier ervaring mee hebben ben ik hier erg benieuwd naar...
Klik om te vergroten...


Ik heb 20 jaar geleden of zo toen ik 15 was wel eens een paar keer valium gerookt in een pijp. Het heeft wel wat effect, maar was niet echt spectaculair te noemen.

Volgens mij is het echt slecht voor je longen ook, maar goed...
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#13
speeseend zei:
lysergine25 zei:
in je reet douwen mietje doet geen pijn ....

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik weet niet wat jij allemaal in je kont propt...maar als ik moet kakken doet het al pijn :wink: Laat staan een niet lichaamseigen stof. Dit kán toch niet ander dan onprettig aanvoelen?!
Klik om te vergroten...
schijten doet al pijn? Dude, jij bent ongezond bezig :angry:

volgens mij voel je geen "reet" als je plugged. Maarja vooroordeel, kheb nog geen drugs gebruikt die je beter kan pluggen dan andere manieren te gebruiken :P
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dan plug jij jezelf toch ff lekker in! Óf je laat je gewoon even pluggen, Hype, wanneer het moment daar is :wink:

Ik zal wel een kont-o-fobie hebben of zo; bij mij komt er enkel wat uit, niets in.
K
KumplexLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb ergens geleze, nie zo duidelijk, da ge roche (zoals diazepam 10mg) ook kunt oproke voor het effect te vergrote. Heeft iemand hier al ervaring mee en wat zijn de slechte effecten tegenover gwn oraal gebruik :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."