Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMan opgepakt met vijf whiskyflessen vol cocaïne

Man opgepakt met vijf whiskyflessen vol cocaïne

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
och, valt ook wel weer mee denk ik. 100.000 gebruikers in nederland ofzo, gemiddeld 50 gram per jaar maakt 5000 kilo coke per jaar.
Dat lijkt me wel te doen met een paar 100 bolletjesslikkende negers en wat whiskeyflessen :)
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Telegraaf

do 10 jan 2008, 16:48

Man opgepakt met vijf whiskyflessen vol cocaïne

BRUSSEL - Een 29-jarige Nederlander heeft tevergeefs geprobeerd vijf whiskyflessen met vloeibare cocaïne België binnen te smokkelen via het vliegveld bij Brussel.



De Belgische politie heeft hem betrapt, zo meldde de dienst donderdag. De man had de flessen in zijn koffer verstopt voor zijn reis vanuit de Dominicaanse stad Santo Domingo.



Twee Amerikanen van 45 en 26 jaar stonden de Nederlander op te wachten. Zij zijn eveneens opgepakt.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik mag hopen dat die sowieso eerst die wiskey had opgedronken, anders is het helemaal een wast of money :mrgreen:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik hoorde het net al op de radio, grappig dat dit zo'n nieuws is terwijl dit echt een kruimeldiefje is, de echt import zit in de 1000 kilo's volgens mij.

Adreno
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Adrenochroom zei:
Ik hoorde het net al op de radio, grappig dat dit zo'n nieuws is terwijl dit echt een kruimeldiefje is, de echt import zit in de 1000 kilo's volgens mij.

Adreno
Klik om te vergroten...
't zou mij idd weinig verbazen als de echte import gewoon met containers gaat en dat al die vliegtuig shit een soort van icing on the cake is.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hype zei:
Adrenochroom zei:
Ik hoorde het net al op de radio, grappig dat dit zo'n nieuws is terwijl dit echt een kruimeldiefje is, de echt import zit in de 1000 kilo's volgens mij.

Adreno
Klik om te vergroten...
't zou mij idd weinig verbazen als de echte import gewoon met containers gaat en dat al die vliegtuig shit een soort van icing on the cake is.
Klik om te vergroten...

tja moet eigenlijk wel he... hoe komt al die coke hier anders...
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ivoos zei:
het grootste gedeelte van de coke komt via antwerpen en zo in containers, tijdje geleden es iets gelezen van een colruyt (supermarkt) die ineens allemaal cocaine in hun bananen zitten hadden :grin:
Klik om te vergroten...
wat had ik graag alle bananen gekocht hahahah
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
maar zo weinig gebruikers?
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#9
het grootste gedeelte van de coke komt via antwerpen en zo in containers, tijdje geleden es iets gelezen van een colruyt (supermarkt) die ineens allemaal cocaine in hun bananen zitten hadden :grin:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat kan ik mij nog goed herrineren en het beste is dat ze niet alle kisten teruggevonden hebben toen :P
Of die Chinese beelden vol met kilo's das ook niet zo lang terug.
Ik hou toch zo van mijn havenstadje :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."