Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums8 ritalinpillen

8 ritalinpillen

17 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#1
hahahah doe de test op www.psyq.nl wie weet ook add adhd
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#2
voel me superlekker, alleen wat een raar gevoel in mn spieren
kennen jullie dat
s
skateflipLid
01-01-2024, 00:00
#3
lol, na 8 rilatinepillen?
wa voel je dan jusit geestelijk gezien?

ik pak ze nu om te studeren, ik heb ADD, maar gebruik die rilatine nog maar een maand en ben 22 jaar...
ik weet eig nog ni goe of ik nu vidn of ze wel helpen, ik voel me wel wat "hyper", en nadeel is da ik dan ook als een gek achter de pc zit, ipv aan mn boeken!

mijn max per dag is tot nu toe 2.5 pil van 10 mg, ik weet nog niet wat mijn optimale dosis is ook niet....

wat voel je dan? hyper? gestimuleerd? of gewoon zalig gevoel in je hoofd?
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#4
ehm 5.5 is een vrij normale dosis voor ritalin...

gebruik of 5.5 ritalin of 72 concerta
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#5
ehm gebruik normaal 5.5 per dag als medicatie.. nu 8 ineens

lekker in mn hoofd, wat lekkere gevoelens in mn ledematen, maar het mindere is spierpijn overal...
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#6
spierpijn over n hele lichaam, wat druk op de borst, mar wel heerlijk relaxt, met golven van lekkere gevoels overal... jammie
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lijkt me niet zo goed elke dag zoveel toch.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oh dacht dat 3 normaal was.
Had eerst 5 concerta van 36 mg genomen,dat was ook chill en rustgevend.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#9
ehm voor een volwassene is 60 mg gemiddeld als het goed is, concerta kun je niet rechtstreeks vergelijken met een dodis ritalin... je dosis concerta staat gelijk aan ruim 15 ritalinpillen
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Enesteene zei:
ehm gebruik normaal 5.5 per dag als medicatie.. nu 8 ineens
Klik om te vergroten...

medicatie right... ik voel me ook al wat ziekjes de laatste tijd...

''Doktor!!!''

:P
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Japi-10 zei:
Oh dacht dat 3 normaal was.
Had eerst 5 concerta van 36 mg genomen,dat was ook chill en rustgevend.
Klik om te vergroten...

wooh ik ging bijna kpot aan Tryarchie van 3 36 concerta pillen


maar ik zit ook nooit aan de pep haha .. .vind het maar schijt spul XD
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik had er ook nog 5 risperdal bij btw .
d
dubbel tLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb ook wel eens ritalin genomen op school een aantal jaar terug...

ik werd er emotioneel onwijs vlak van enzo, ik had nergens zin in, en dingen waar je mij normaal wakker voor kan maken boeide mij opeens vrij weinig

vaag of niet?
D
DrMedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Enesteene zei:
voel me superlekker, alleen wat een raar gevoel in mn spieren
Klik om te vergroten...

Goh, verrassend :P
Dat rare gevoel in je spieren zal wel komen omdat ze gespannen zijn, je staat strak van de ritalin.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#15
hmmz was niet fijn, bij pep voelt t stukken beter
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#16
nvm
T
TrashyWhoreLid
01-01-2024, 00:00
#17
Risperdal mag je er niet bijnemen, dat blokkeert net de dopamine (pleasure) ruh. Nou, ik neem al lang 4/5 keer 10 mg en 8 pillen valt wel nog mee als je maar volwassen bent en genoeg weegt, het is wel wat veel. Ik neem er af en toe eens zeven en dat vind ik toch genoeg, maar ja het kan verkeren en het hangt van persoon tot persoon af.
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#18
als ik grote hoeveelheden pak heb ik spierkloppingen ofzo.. :grin:

maar acht pillen zou ik nooit pakken, zonde van de tolerantie vinnik.
Kzit al goed genoeg op 2 rilatines! :stoned:

Damn moet wel goed aanvoelen imo!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."