Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik had laatst voor het eerst xtc gedaan, met witte smileys (240 mg) eerst een halfje, maar die kwam niet aan, toen nog een halfje om de eerste te helpen:P 5 minuten na het 2e halfje in te nemen kwam het aan, en ik ben toch zeker 5 uur lang bezig geweest! wel een zware downspace, keiharde hoofdpijn, futloos, en gewoon nergens zin in. maar de ervaring waard! morgen roze hartjes proberen."
"GabberSnoePie zei: Fishhead07 zei: Grande zei: ik had laatst voor het eerst xtc gedaan, met witte smileys (240 mg) eerst een halfje, maar die kwam niet aan, toen nog een halfje om de eerste te helpen:P 5 minuten na het 2e halfje in te nemen kwam het aan, en ik ben toch zeker 5 uur lang bezig geweest! wel een zware downspace, keiharde hoofdpijn, futloos, en gewoon nergens zin in. maar de ervaring waard! morgen roze hartjes proberen. Klik om te vergroten... 240mg??? mooi dat is onzin . Mdma of speed???? Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... nou, we hadden ze getest, en dat was de uitslag, en er zat GEEN of weinig speed in, gewoon mdma vandaar dat hij niet snel aankwam he en nee het is geen onzin. het was ook echt een zware space, gisteren anderen gedaan (geen roze hartjes kunnen fixen), meteen een hele dit keer (groene dubbele smilies met mdma, speed en een vleugje keta) maar daar ging ik toch beduidend minder hard van, en ook maar een uurtje of anderhalf op gespaced. totaal geen downspace, brakheid of hoofdpijn."
"ik ben er zo een die niet weet wattie gaat doen, ik ga dan weer lekker zitte, en dan een stukje lopen, dan effe de mongool uithange en dan weer zitte:P heel veel sjekkies natuurlijk echt wel de lelijkste sjekkies die ik ooit in mijn leven draai:P van die losse boomstammen met V-nekjes (als iemand snapt wat k daarmee bedoel:P)"
"koop een pakje Daro capsules, die omhulsels zijn perfect! (kweet zo geen ander medicein met capsules die gemakkelijk open gaan) plus, ze slikken ubermakkelijk weg lijkt me een stuk prettiger dan een verkreukeld vloeitje doorslikken"
"inderdaad, droge bakkes is kut."
"qinn zei: hij had 2 pillen op (niet achter elkaar maar eerst een heele en aangevult met halfjes) en hij moest ook kotsen Klik om te vergroten... als je een hele pil neemt, moet je daarna als je bij wilt klappe, altijd een hogere of een gelijke dosis bijnemen, anders word je ziek. tenminste, zo heb ik het begrepen"
"alsk xtc opheb eet k vantvoren vrijwel niks (mischien 1 boterhammetje ofzo) alsk in de downspace zit hebk super honger, maar als ik alleen al denk aan eten ga ik al bijna over men nek. drinken is alleen water, cola is wel zo vies dan. water heeft zo weinig smaak dat ik gewoon niet in de gaten heb dat ik aan het drinken ben. wat ook leuk is is om tegen iemand die ook mee aant spacen is en echt geen zin heeft om te drinken maar toch moet drinken (ivm oververhitting) zeggen dat het speciaal water is, en superlekker is. dan gaat het echt goed naarbinnen:P"
"het was volledig in xtaz' recht om iets te zeggen over zijn pil gebruik, het was wel degelijk on-topic, het topic was toch.. "teveel pillen" ? nou dan. zoals jij loopt te patse met je 10 pille en er niet trots op bent, vind ik dat xtaz best iets mag zeggen over zijn eigen pillen misbruik. het ging hier immers over teveel pillen en de tolerantiegrens..."
"tis vrij simpel, als je geen wiet, peuken of geld wilt weggeven in je love bui, dan zorg je dat je het niet bij hebt, of dat je het gewoon op tijd op maakt"
"hier word het hilarische grindcore-woorden spel vaak gedaan, gewoon zeer zieke combinaties maken (bijv: analesmegmaklodder, of stomapenetratie) het leukste is gewoon zelf spelletjes verzinnen"