Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBanken

Banken

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
meestal word ik ook vlug loom van xtc.. na een uur feesten vind ik het altijd zo chill om te zitten omdat het gewoon zo chill zit :)

ma om nu de helft van den tijd te zitten, das er wel beetje over.. dus ook al word ik wa loom, ik ga niet de hele tijd blijven zitten, want dan voel ik me ook maar nutteloos :wink:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga meestal niet zitten, want ik wil gaan dansen en dan ben ik inderdaad bang dat ik het 'te leuk' ga vinden als ik zit. Ik zit op de meeste feesten een paar uur in de chillout (goa), of ergens anders waar je rustig kan zitten.. dan neem ik 'n pilletje (eventueel 2 na een uur ofzo) en ga ik uit m'n dak! Ik heb dan al van te voren lekker 2 - 3 - 4 uur stil gezeten.
B
BamHeroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk om van die dingen te lezen die ik zelf ook mee heb gemaakt

heerlijk van muziek genieten met ogen dicht.
Klik om te vergroten...

Ook weer krampachtig proberen vast te likken, waarop ze een minuut later weer half uit elkaar flikkeren.
Klik om te vergroten...

ook lijkt het wel als ik dan mn ogen open doet dat de werking grotendeels voorbij gaat.
gauw de oogjes weer sluiten dus
Klik om te vergroten...


Dat laatste heb ik ook vaak aan het eind van de trip...


Wat ik ook niet snap (te zien in andere poll) is dat sommige serieus de hele avond door kunnen met 2 halfjes... ik weeg ong. 60 kilo en ben 1,75 en als ik de hele avond (23:00-4:00) wil spacen moet ik er wel 2,5 - 3 nemen...
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik snap de poll niet echt, bedoel je het aantal keren dat je even gaar rusten of het aantal pillen? :P
B
BamHeroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik uitga en XTC heb genomen, ga ik vaak ff zitten op een bank ong. 15 min - 30 min na dattie ingeslagen is. Het enige probleem is dat die bank dan zo lekker zit datk er 9 van de 10 keer niet meer afkom. Ik ben dus meestal de 'saaie' alhoewel ik hem toch super lekker space... alleen anders dan de rest.

het idee om helemaal niet te gaan zitten is best slecht vind ik want ik heb altijd wel een rustpunt nodig dus...

maarja ik ga altijd zitten en iedereen komt gezellig bij me zitten lekker een peukie roken... ik vermaak me altijd wel :smoke:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=1740
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hm ik eigenlijk niet, aan het eind van de trip ga ik vaak ergens rustig zitten met mn vrienden en een beetje nagenieten. Tijdens ben ik meestal lekker druk! :openmouth:
B
BamHeroLid
01-01-2024, 00:00
#8
hehe ik moet de poll eigenlijk veranderen maar dat kan niet volges mij.... dat was een betere geweest, hoevaak je rust op 1 avond:P ik van een avond van 23:00 - 4:00 tog wel 2 uur denk ik :rolleyes:
c
challengeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik gaat zitten en spreek geen woord meer.
heerlijk van muziek genieten met ogen dicht.
meestal maar 1 of 2 pillen.
ligt een beetje aan hoe het gaat.
ik merk wel dat ik een heel stuk minder nodig heb om goed uit me pan te gaan dan tijdens een feest.......vreemd eigenlijk zal wel met lichaams beweging te maken hebben.
ook lijkt het wel als ik dan mn ogen open doet dat de werking grotendeels voorbij gaat.
gauw de oogjes weer sluiten dus :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
challenge zei:
ik gaat zitten en spreek geen woord meer.
heerlijk van muziek genieten met ogen dicht.
:P
Klik om te vergroten...
G
GrandeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik ben er zo een die niet weet wattie gaat doen, ik ga dan weer lekker zitte, en dan een stukje lopen, dan effe de mongool uithange en dan weer zitte:P heel veel sjekkies natuurlijk :smoke: echt wel de lelijkste sjekkies die ik ooit in mijn leven draai:P van die losse boomstammen met V-nekjes (als iemand snapt wat k daarmee bedoel:P)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zeker snap ik wat je bedoelt. :smoke:

Ook weer krampachtig proberen vast te likken, waarop ze een minuut later weer half uit elkaar flikkeren. :mrgreen:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
MetaalKonijn zei:
Zeker snap ik wat je bedoelt. :smoke:

Ook weer krampachtig proberen vast te likken, waarop ze een minuut later weer half uit elkaar flikkeren. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

hahaha
moest voor mn toenmalige vriendje altijd zn jointjes dicht likken als hij wat op had... :P
want zelf bakte hij er niks van
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
:beer:

Ik zie 't al voor me... hij waardeerde het vast en zeker wel. :mrgreen:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
MetaalKonijn zei:
:beer:

Ik zie 't al voor me... hij waardeerde het vast en zeker wel. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

yeah waardeerde hij zekr :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."