#1
meestal word ik ook vlug loom van xtc.. na een uur feesten vind ik het altijd zo chill om te zitten omdat het gewoon zo chill zit ![:)]()
ma om nu de helft van den tijd te zitten, das er wel beetje over.. dus ook al word ik wa loom, ik ga niet de hele tijd blijven zitten, want dan voel ik me ook maar nutteloos![:wink:]()
ma om nu de helft van den tijd te zitten, das er wel beetje over.. dus ook al word ik wa loom, ik ga niet de hele tijd blijven zitten, want dan voel ik me ook maar nutteloos


