Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag over mdma-bommetjes

Vraag over mdma-bommetjes

25 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#1
In je drinken gooien is wel vuil...
Maar zoek anders capsules van vervallen medicijnen of degene die je niet gebruikt, maak ze leeg en vul ze met ieders +/- 1/8 gr mdma
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#2
uhu je gram in 8delen en dan heb je 8"bommetjes" deze kunde in u drinke doen, doorslikke, snuiven of in je reet stampen :wink: (de laatste 2opties zou ik niet doen)
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snuiven is idd ook wel hard, harder dan speed...
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mr.jiho zei:
uhu je gram in 8delen en dan heb je 8"bommetjes" deze kunde in u drinke doen, doorslikke, snuiven of in je reet stampen :wink: (de laatste 2opties zou ik niet doen)
Klik om te vergroten...

anaal... en gaan...
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ellesdee zei:
Mr.jiho zei:
uhu je gram in 8delen en dan heb je 8"bommetjes" deze kunde in u drinke doen, doorslikke, snuiven of in je reet stampen :wink: (de laatste 2opties zou ik niet doen)
Klik om te vergroten...

anaal... en gaan...
Klik om te vergroten...

hui hui hui! :openmouth:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik duw liever niks in m'n reet.. en als vraag op een bepaalde reactie:
Hoezo is het in je drinken gooien 'vuil'? Werkt dat minder goed ofzo? Wil niet m'n gram mdma verspillen natuurlijk..
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het heeft dezelfde smaak zoals wnn je een japke laat smelten op u tong, alleen veel harder daarom: vuil ofwel vies...
Het is overigens wel efficient hoor (gewoon1/8 gram in je drinken doen voor standaard dosering), alleen niet goed voor je tanden.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oke :) En ach.. op je bek vallen is ook niet goed voor je tanden! Ik poets mijn tandjes altijd heel goed. :grin:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#9
een handig bommetje maak je als je eerst de helft van het vloeitje langs de gomrand natmaakt en naar voren omklapt zodat de gomrand haaks op het vloeitje staat.

Je krijgt dan een leuk frites-zakske waar je het wat makkelijk in en uit kan scheppen/strooien. dat zakje rol je dan weer in zichzelf op. Daar heb ik geen speciale technieken nog voor ontwikkeld.

Achter op je tong deponeren en met wat vocht naar beneden spoelen.

:beer:
G
GrandeLid
01-01-2024, 00:00
#10
koop een pakje Daro capsules, die omhulsels zijn perfect! (kweet zo geen ander medicein met capsules die gemakkelijk open gaan) plus, ze slikken ubermakkelijk weg :wink: lijkt me een stuk prettiger dan een verkreukeld vloeitje doorslikken
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat wel weer een nadeel is.. de zooi in een capsule doen is meer moeite dan de zooi in een bommetje smijten.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#12
men neme een blad, men vouwt er een trechtertje van, kleine opening in of tegen capsule houden en kappen in de trechter.
Zo verdeelde ik altijd mijn wiet, is erg handig.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hehe ja, dat zijn allemaal dingen die je van te voren thuis even rustig kan doen. Als ik op een feest niet wil opvallen met m'n drugs kan dat natuurlijk niet. :wink: Ik heb 10 maart op dat feest overigens gewoon enkele vingertopjes mdma na elkaar gelikt, ook 'bijna' een soort bommetjes effect. Het is niet lekker maar ik ga d'r ook niet van over m'n nek. Volgende keer inderdaad eens kijken of ik van te voren wat capsules koop ergens.. kun je het rustig thuis er in mieten en dan meenemen, handig.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Bommetjes kun je ook gewoon thuis maken en meenemen.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Goanaut zei:
Ik heb 10 maart op dat feest overigens gewoon enkele vingertopjes mdma na elkaar gelikt, ook 'bijna' een soort bommetjes effect. Het is niet lekker maar ik ga d'r ook niet van over m'n nek.
Klik om te vergroten...

Hoe was het eigenlijk ? en hoeveel had je genomen, per keer en over de avond/nacht ?
Ik het binnenkort ook voor het eerst doen dus benieuwd !
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#16
Per keer je pink natmaken, en in het mdma zakje duwen zodat je wat poeder op je vinger hebt, dat lik je eraf. Bij de eerste keer deed ik 2 likjes, een uur daarna nog 2.. en redelijk vlak daarna nog 2. Vervolgens een lijn speed en toen voelde ik een lekkere spacy stoot energie, toen ben ik lekker los gegaan op de dansvloer! Maar als je het voor het eerst gaat doen zul zonder speed en / of met 2 likjes minder ook prima uitkomen. Ik had namelijk nog wat tolerantie van de afgelopen weken waarin ik het ook al gedaan had.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#17
lijkt me héél smerig smaken zoiets...vidn het in water al niet te pruimen
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nja lekker is het inderdaad niet, maar ik ga er ook weer niet van over m'n nek ofzo.. Je proeft in ieder geval dat het niet goed voor je is. :wink:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#19
haha dat geloof ik graag...maar krijg je dan later niet zo'n kut gevoel in je mond, alsof je tandsteen het gebied verovert en bezet heeft?
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#20
Neuh.. ik neem een paar likjes en vervolgens drink ik wat, meestal water. De smaak blijft dan nog wel 'n tijdje een beetje in je mond, maja als ik volle bak aan het dansen ben let ik daar niet meer op. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."