#1
Ik was op paddo's een keer buiten met een vrij harde wind. Geen eens regen of bliksem. Maar ik dacht dat ik de rivier in geblazen werd, echt heel raar maar ook wel mooi op een bepaalde manier.
Zou het wel eens mee willen maken met onweer ofzo, maar dat je na een uurtje ook wel relaxed naar binnen kan en een warme douche kan nemen ofzo :P
Zou het wel eens mee willen maken met onweer ofzo, maar dat je na een uurtje ook wel relaxed naar binnen kan en een warme douche kan nemen ofzo :P