Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsonweer.

onweer.

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik was op paddo's een keer buiten met een vrij harde wind. Geen eens regen of bliksem. Maar ik dacht dat ik de rivier in geblazen werd, echt heel raar maar ook wel mooi op een bepaalde manier.

Zou het wel eens mee willen maken met onweer ofzo, maar dat je na een uurtje ook wel relaxed naar binnen kan en een warme douche kan nemen ofzo :P
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dumpy zei:
Ik was op paddo's een keer buiten met een vrij harde wind. Geen eens regen of bliksem. Maar ik dacht dat ik de rivier in geblazen werd, echt heel raar maar ook wel mooi op een bepaalde manier.

Zou het wel eens mee willen maken met onweer ofzo, maar dat je na een uurtje ook wel relaxed naar binnen kan en een warme douche kan nemen ofzo :P
Klik om te vergroten...

Precies, ben ook een keer in een storm met harde regen en wind door een natuurgebied gelopen. Vooral water is fascinerend om naar te kijken. Maar heb wel daarna lekker naar binnen op m'n warme kamertje verder getript :)
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Had het er vrijdag juist onder de trip met mn tripbuddie over, dat we een keer in zware onweer moesten trippen. Net onweerde het ontiegelijk hard hier trouwens toevallig :grin: echt super grote bliksemstralen, heel de hemel verlichtte steeds. 't Geeft denk zo'n groots gevoel al sta je daar als kleine human being tegenover het grootste natuurgeweld ^_^
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vorig jaar op Solstice een paar heftige wolkbreuken meegemaakt op zo'n 200 ug, erg, erg mooie visuals levert het wel op, de regen heeft alle kleuren en maakt patronen terwijl hij valt. Onweer wil ik ook nog eens trippend zien.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja dat was ik nou ook aan het denken..
dat de regendruppels allemaal verschillende kleuren hadden.
want heb het eens gehad met een belleblaazer die hadden al mooie kleuren, dus dan zal de regen zeker mooi zijn.
ik ga de 23ste maandag nog een keertje trippen.
hopelijk is er een supergroot onweer in Antwerpen :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Onder een hoogspanningsmast gaan staan terwijl het regent is ook vet! Dat knettert en vonkt zo leuk :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb een keer met 4 vrienden, midden in de jungle in Frankrijk getript toen het fucking hard onweerde en regende, het was zoooo mooi :hearteyes:
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#8
K heb ook op paddos in een park gezeten, toen ging het keihard regenen-hagelen en onweeren, eerst scheet ik hem best wel maar daarna voelde ik gewoon de kracht van de natuur, was echt heerlijk en krachtig, allemaal vuur-rode bliksemstrale heb lekker onder een paar bosjes met maten naar het grote spectacel gekeken :hearteyes: :hearteyes:
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tijdens mijn eerste keer LSD laatst regende het érg hard met onweer, was best een vreemd gevoel, maar de gedachte dat ik morgen wellicht verkouden ben door zoiets maakte het minder.

Gelukkig was het snel droog, nee, geef mij maar een lekker zonnetje en dat je overal kan zitten/liggen waar je wilt :wink:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#10
io beste medeforumleden.

ik vraag me al sinds de dag dat ik begonnen ben met trippe af, hoe het is om in een serieuse omweerbui te gaan trippe.
door de regen wind donder en bliksem :).
zou dit verantwoord zijn ?
namelijk dan loopt er zeker niemand over het straat.... dus al geen paniek tot gepakt worden enz.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha, dat lijkt mij ook wel geweldig om te doen!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb 2 keer in de regen getript en 1 keer binnen getript terwijl het buiten onweerde. Het heeft wel iets, harde donderslagen trillen heel lekker door je heen, maar ik prefereer toch een lekker lentezonnetje hoor (:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb eens op paddo's getript in de regen. Het was héél hard aan het regenen en mijn tripgenoot had het ijskoud maar ik voelde helemaal niks.
Het was alsof ik me kon afsluiten van de regen :tongueout:
Ik heb dan maar mn sweater aan hem gegeven, ik liep dan in tshirt rond in Gent met gigantische pupillen tijdens een storm :grin: kan wel denken wat de mensen die me zagen dachten :tongueout:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#14
lucifer in the sky zei:
io beste medeforumleden.

ik vraag me al sinds de dag dat ik begonnen ben met trippe af, hoe het is om in een serieuse omweerbui te gaan trippe.
door de regen wind donder en bliksem :).
zou dit verantwoord zijn ?
namelijk dan loopt er zeker niemand over het straat.... dus al geen paniek tot gepakt worden enz.
Klik om te vergroten...

DAT lijkt me nou cool!!! :grin:
Of het wijs is, dat is wat anders. Maar als je weet waar je mee bezig bent, why not?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."