Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJou eerste keer LSD; hoe heb je het ervaren?

Jou eerste keer LSD; hoe heb je het ervaren?

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ewie zei:
Geweldig, hele fijne en vooral LANGE trip gehad.. Veel gelachen, erg veel gelopen met 2 vrienden (zoveel fijner dan thuis in één kamer gebruiken vind ik) en vooral op het hoogtepunt heel veel zuchten/niet uit woorden kunnen komen & er bijna niets meer van snappen :grin:

De enkele keren dat ik LSD gedaan heb zijn allen erg goed bevallen, ook geen last van braakneigingen zoals ik bij Truffels en Paddo's welleens hebben wil :(
Klik om te vergroten...

Mijn eerste trip was zonder tripsitter en een redelijk hoge dosis uiteindelijk (voor de eerste keer dan), was ook een lange trip maar had me nog nooit zo makkelijk vermaakt met dingen prachtig :wink:

Werd ook altijd misselijk van paddo's zelf ben blij dit bestaat! :hearteyes:
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#2
25tolife zei:
Ewie zei:
Geweldig, hele fijne en vooral LANGE trip gehad.. Veel gelachen, erg veel gelopen met 2 vrienden (zoveel fijner dan thuis in één kamer gebruiken vind ik) en vooral op het hoogtepunt heel veel zuchten/niet uit woorden kunnen komen & er bijna niets meer van snappen :grin:

De enkele keren dat ik LSD gedaan heb zijn allen erg goed bevallen, ook geen last van braakneigingen zoals ik bij Truffels en Paddo's welleens hebben wil :(
Klik om te vergroten...

Mijn eerste trip was zonder tripsitter en een redelijk hoge dosis uiteindelijk (voor de eerste keer dan), was ook een lange trip maar had me nog nooit zo makkelijk vermaakt met dingen prachtig :wink:

Werd ook altijd misselijk van paddo's zelf ben blij dit bestaat! :hearteyes:
Klik om te vergroten...


ben echt nog nooit misselijk geweest van paddo's :confused: :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben erg benieuwd naar hoe de mensen LSD ervaren als ze het voor de eerste keer(en) doen. Dan weet je immers nog niet wat je te wachtten staat, wat meer spanning soms daardoor denk ik.
Mijn eerste keer was alsof ik het paradijs had gevonden wat in me zat. Vond het direct adembenemend mooi. En vermaakte me met de meest simpele dingen als nooit tevoren.

Hoe hebben jullie de eerste keer ervaren? :)
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
als een openbaring, zelfverkennend, ontroerend mooi, uitverkoren voelen, pas voor de eerste keer echt muziek kunnen horen zoals het hoort, muziek echt 'snappen', mezelf god voelen en toch ook weer heel klein soms, weten dat er nog zo veel meer is als het leven dat we kennen, het beseffen dat dimensies bestaan, super gevoelig zijn voor sferen, beseffen hoe mooi alles is, alles interessant vinden, zo kan ik nog wel even doorgaan...

zoveel indrukken bij die 1ste trip...
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Zou er ondanks huidige HPPD klachten toch ooit wel een keer een gokje aan willen wagen. Vond de mindset/manier van denken onder invloed van paddo's echt geweldig. De manier van emoties voelen onder een hoge dosis psilocibine, het gevoel dat je wat afstand hebt van je lichaam, in combinatie met euforie. Lachkicks, om niks, maar toch om alles. Connectie met alles, maar toch zo losstaan van alles. :hearteyes:
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geweldig, hele fijne en vooral LANGE trip gehad.. Veel gelachen, erg veel gelopen met 2 vrienden (zoveel fijner dan thuis in één kamer gebruiken vind ik) en vooral op het hoogtepunt heel veel zuchten/niet uit woorden kunnen komen & er bijna niets meer van snappen :grin:

De enkele keren dat ik LSD gedaan heb zijn allen erg goed bevallen, ook geen last van braakneigingen zoals ik bij Truffels en Paddo's welleens hebben wil :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."