#1
Ewie zei:Geweldig, hele fijne en vooral LANGE trip gehad.. Veel gelachen, erg veel gelopen met 2 vrienden (zoveel fijner dan thuis in één kamer gebruiken vind ik) en vooral op het hoogtepunt heel veel zuchten/niet uit woorden kunnen komen & er bijna niets meer van snappen![]()
De enkele keren dat ik LSD gedaan heb zijn allen erg goed bevallen, ook geen last van braakneigingen zoals ik bij Truffels en Paddo's welleens hebben wil![]()
Mijn eerste trip was zonder tripsitter en een redelijk hoge dosis uiteindelijk (voor de eerste keer dan), was ook een lange trip maar had me nog nooit zo makkelijk vermaakt met dingen prachtig
Werd ook altijd misselijk van paddo's zelf ben blij dit bestaat!