Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoke & drank

coke & drank

31 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#1
En dan dat afschuwelijke gevoel wanneer het uitwerkt en die rush langzaam over is :grin: :(
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#2
plantenbak zei:
voor mij was het :
Geen coke zonder Drank
Drank zonder coke ging nog wel (tenzij ik ineens heel erg trek kreeg en veelste lazarus was )

Vind coke alleen maar matig, het voelt niet compleet.
Klik om te vergroten...
ik vind sowieso dat er iets te kort is aan coke. het effect is niet compleet , er ontbreekt iets

net zoals toen ik mijn eerste keer tripte pakte ik een halve trip , en ik had de hele tijd het gevoel dat er iets miste , dat 't niet compleet was.
hetzelfde gevoel heb ik bij coke
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
die ' leegte ' kreeg ik aardig gevuld met drank.
gevolgd door een leegte in mijn portemonnee want zo'n avondje kost wat.
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#4
coke en drank? Super...

Ik lust graag een biertje, maar vaak ben ik stront lazerus als ik geen coke erbij heb.
Thuis drink ik meestal halve liters (blik) bier. Per gram coke gaan er dan ongeveer 8 a 10 halve liter blikken doorheen in mijn eentje. Pas als de coke begint uit te werken, dan pas krijg ik dat aangeschoten/dronken gevoel. Meestal heb ik dan ook geen probleem met slapen.

Ik vind de combi bier en coke erg goed te doen. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#5
3 topics meer naar beneden in ditzelfde forum, ongeveer precies dezelfde vraag en al die shit over cocaethyleen en blablabla wordt daar al uitvoerig besproken

coke is brol, alcohol is brol
wat verwacht je dan van de combinatie coke en alcohol?
--> brol
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
geekos zei:
3 topics meer naar beneden in ditzelfde forum, ongeveer precies dezelfde vraag en al die shit over cocaethyleen en blablabla wordt daar al uitvoerig besproken

coke is brol, alcohol is brol
wat verwacht je dan van de combinatie coke en alcohol?
--> brol
Klik om te vergroten...

Maar wel brol waar je goddelijk op door kunt gaat voor een aantal uur.
In ieder geval niet meer voor mij.
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb deze combinatie afgelopen zaterdag voor het eerst gebruikt en ik moet zeggen dat dit wel een relaxt gevoel gaf, misschien wel iets te relaxt..
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#8
hersenspinsel zei:
Heb deze combinatie afgelopen zaterdag voor het eerst gebruikt en ik moet zeggen dat dit wel een relaxt gevoel gaf, misschien wel iets te relaxt..
Klik om te vergroten...
een week geleden heb ik 't ook gedaan.
ik ben geeindigt met 1 gram ,
drank heb ik gedeelt met vrienden , 1 fles baileys caramel , 1 fles champagne
daarna was ik nog een fles champagne gaan halen , maar m'n maten hadden genoeg , dus die heb ik helemaal alleen leeggezopen.
ik moet toegeven dat ik echt wel vrij zat was en niet echt normaal meer kon doen.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#9
het probleem bij mij is altijd..
wanneer ik de kabouterpost al heb gehaald voordat ik begonnen ben met zuipen,zeg ik tegen mezelf..
je gaat pas snuiven waneer je echt LAZARUS bent,maar ik haal meestal hooguit alleen de "net aangeschoten",en dan kan ik de verleiding al niet weerstaan om het mooie anveloppie te openen..en even lekker wat streepies op de cd box van the sopranos te leggen.
icm bier is dit zeer relaxed,ga meestal later naar buiten,bel ik wat mede snuivers op,chille en praten we tot het licht wordt,dan lekker slapen,
en der worden aardig wat liters bier geschonken hoor,sjow
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#10
wat wel zo is als je gaat zuipen als je op de sos zit en de sos is opeens uitgewerkt klapt de alcohol opeens vol in omdat je dr bijna nix van voelde door de die sos, en dan ben ik wel egt helemaal van de kaart meestal
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#11
meestal wanneer de sos op is bij mij,dan heb ik niet echt meer de behoefte om door te zuipen,dan is het straight naar me nest hehehe
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#12
goeie combi :P
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#13
hebbie wel eens gehad,dat er gwn geen bier meer door je keel gaat,en wanneer je een slok neem dat je dan kotsneigingen krijgt,dan moet er echt gwn iets normaals in
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#14
nozenze zei:
Geen coke zonder drank voor mij. Liefst whisky (Islay in het bijzonder!). Ik weet dat het niet erg gezond is. Wel erg lekker.
Klik om te vergroten...
Who cares wat er gezond is?
We're all gonna fucking die anyway :)
n
nozenzeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Geen coke zonder drank voor mij. Liefst whisky (Islay in het bijzonder!). Ik weet dat het niet erg gezond is. Wel erg lekker.
d
de lollybollyLid
01-01-2024, 00:00
#16
endor zei:
iedereen weet wel dat als je coke gebruikt en daarop gaat zitten drinken.
er een nieuwe stof word aangemaakt namelijk cocaethyleen
maar ik vind niet echt dat dit een leuke combinatie is.
ik voel alleen de coke werken , van de drank voel ik niets , en veel verandering op mijn effect van de sos merk ik niet.
als ik stront zat ben zal ik sneller een lijn sos leggen om efjes weer nuchter te worden.
ik weet niet wat jullie hiervan vinden
Klik om te vergroten...

Ik neem lichte coke en als je er biertje op drinkt of een wijntje ben je gewoon knal gek je krijgt er dan leuke bussen van dat is gewoon niet te doen man.
Echt Dank u Sinterklaasje
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#17
de lollybolly zei:
endor zei:
iedereen weet wel dat als je coke gebruikt en daarop gaat zitten drinken.
er een nieuwe stof word aangemaakt namelijk cocaethyleen
maar ik vind niet echt dat dit een leuke combinatie is.
ik voel alleen de coke werken , van de drank voel ik niets , en veel verandering op mijn effect van de sos merk ik niet.
als ik stront zat ben zal ik sneller een lijn sos leggen om efjes weer nuchter te worden.
ik weet niet wat jullie hiervan vinden
Klik om te vergroten...

Ik neem lichte coke en als je er biertje op drinkt of een wijntje ben je gewoon knal gek je krijgt er dan leuke bussen van dat is gewoon niet te doen man.
Echt Dank u Sinterklaasje
Klik om te vergroten...

Nu efjes een vraagje off topic.
Ik heb gisteren wat sos gesnoven , toen ik in mijn bed lag leek ik klaarwakker ookal was die sos al lang uitgewerkt.
Ik heb gans de nacht liggen draaien en keren.
Dit is nogtans mijn eerste keer dat ik niet kan slapen op de coke.
Heb je hier ook al last van gehad?
Ik denk dat er niet zo veel speed bij zat , toch allesinds minder als normaal hier in gent.
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#18
man als er speed bij je coke zit moet j echt een andere dealer zoeken

heb wel al gezien dat er wat resten van coke en speed bij elkaar geveegd worden op tafel en dan opgesnoven worden maar echt coke versneden met speed, not so good ee
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#19
geekos zei:
man als er speed bij je coke zit moet j echt een andere dealer zoeken

heb wel al gezien dat er wat resten van coke en speed bij elkaar geveegd worden op tafel en dan opgesnoven worden maar echt coke versneden met speed, not so good ee
Klik om te vergroten...

Minder dan 20 procent speed bij uw sos , ga je hier in gent zeker niet vinden.
Maar deze die ik nu heb is allesinds veel beter dan wat ik gewend ben te kunnen krijgen.
Mijn vorige gram die ik haalde was zelf helemaal geel uitgeslagen door al de speed die erbij zat.
Dus die heb ik maar doorverkocht.
Maar sinds hier in gent de muze (een café) gesloten is geweest door de flikken , vind je niet zo snel goede coke.
Dat cafétje was wel handig , 2 haltes van mijn deur en ik ben er al. :tongueout:
M
MuchDancingMuchAquaLid
01-01-2024, 00:00
#20
endor zei:
geekos zei:
man als er speed bij je coke zit moet j echt een andere dealer zoeken

heb wel al gezien dat er wat resten van coke en speed bij elkaar geveegd worden op tafel en dan opgesnoven worden maar echt coke versneden met speed, not so good ee
Klik om te vergroten...

Minder dan 20 procent speed bij uw sos , ga je hier in gent zeker niet vinden.
Maar deze die ik nu heb is allesinds veel beter dan wat ik gewend ben te kunnen krijgen.
Mijn vorige gram die ik haalde was zelf helemaal geel uitgeslagen door al de speed die erbij zat.
Dus die heb ik maar doorverkocht.
Maar sinds hier in gent de muze (een café) gesloten is geweest door de flikken , vind je niet zo snel goede coke.
Dat cafétje was wel handig , 2 haltes van mijn deur en ik ben er al. :tongueout:
Klik om te vergroten...

Toen ik daarstraks een gram coke ging halen(wel niet in gent maar wel nog in belgie) zat er zelfs meth bij .

Nou heb ik nog nooit meth gedaan, maar ik kreeg een zenuwachtig raar gevoel dat ik normaal nooit heb van sos.
Dus dachtik: laten we het is testen met ez-test.
En het resultaat was donkerblauw :kots:

A quick reaction to dark blue indicates the presence of a secondary amine. (MDMA,MDEA,Meth).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."