#1
En dan dat afschuwelijke gevoel wanneer het uitwerkt en die rush langzaam over is
![:(]()
ik vind sowieso dat er iets te kort is aan coke. het effect is niet compleet , er ontbreekt ietsplantenbak zei:voor mij was het :
Geen coke zonder Drank
Drank zonder coke ging nog wel (tenzij ik ineens heel erg trek kreeg en veelste lazarus was )
Vind coke alleen maar matig, het voelt niet compleet.
geekos zei:3 topics meer naar beneden in ditzelfde forum, ongeveer precies dezelfde vraag en al die shit over cocaethyleen en blablabla wordt daar al uitvoerig besproken
coke is brol, alcohol is brol
wat verwacht je dan van de combinatie coke en alcohol?
--> brol
een week geleden heb ik 't ook gedaan.hersenspinsel zei:Heb deze combinatie afgelopen zaterdag voor het eerst gebruikt en ik moet zeggen dat dit wel een relaxt gevoel gaf, misschien wel iets te relaxt..
Who cares wat er gezond is?nozenze zei:Geen coke zonder drank voor mij. Liefst whisky (Islay in het bijzonder!). Ik weet dat het niet erg gezond is. Wel erg lekker.
endor zei:iedereen weet wel dat als je coke gebruikt en daarop gaat zitten drinken.
er een nieuwe stof word aangemaakt namelijk cocaethyleen
maar ik vind niet echt dat dit een leuke combinatie is.
ik voel alleen de coke werken , van de drank voel ik niets , en veel verandering op mijn effect van de sos merk ik niet.
als ik stront zat ben zal ik sneller een lijn sos leggen om efjes weer nuchter te worden.
ik weet niet wat jullie hiervan vinden
de lollybolly zei:endor zei:iedereen weet wel dat als je coke gebruikt en daarop gaat zitten drinken.
er een nieuwe stof word aangemaakt namelijk cocaethyleen
maar ik vind niet echt dat dit een leuke combinatie is.
ik voel alleen de coke werken , van de drank voel ik niets , en veel verandering op mijn effect van de sos merk ik niet.
als ik stront zat ben zal ik sneller een lijn sos leggen om efjes weer nuchter te worden.
ik weet niet wat jullie hiervan vinden
Ik neem lichte coke en als je er biertje op drinkt of een wijntje ben je gewoon knal gek je krijgt er dan leuke bussen van dat is gewoon niet te doen man.
Echt Dank u Sinterklaasje
geekos zei:man als er speed bij je coke zit moet j echt een andere dealer zoeken
heb wel al gezien dat er wat resten van coke en speed bij elkaar geveegd worden op tafel en dan opgesnoven worden maar echt coke versneden met speed, not so good ee
endor zei:geekos zei:man als er speed bij je coke zit moet j echt een andere dealer zoeken
heb wel al gezien dat er wat resten van coke en speed bij elkaar geveegd worden op tafel en dan opgesnoven worden maar echt coke versneden met speed, not so good ee
Minder dan 20 procent speed bij uw sos , ga je hier in gent zeker niet vinden.
Maar deze die ik nu heb is allesinds veel beter dan wat ik gewend ben te kunnen krijgen.
Mijn vorige gram die ik haalde was zelf helemaal geel uitgeslagen door al de speed die erbij zat.
Dus die heb ik maar doorverkocht.
Maar sinds hier in gent de muze (een café) gesloten is geweest door de flikken , vind je niet zo snel goede coke.
Dat cafétje was wel handig , 2 haltes van mijn deur en ik ben er al.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."