Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou, ik heb dat ook wel hoor.. Ik kan mij niet voorstellen dat andere mensen drugs, zoals xtc of coke, niet gebruiken om zich lekkerder/beter te voelen, het voegt iets toe net als alcohol.. Waarom word er anders op vooral feesten zoveel gedronken en zijn alle mensen meestal spontaner later op de avond dan aan het begin? Maar drugs gewoon alleen gebruiken op specialere gelegenheden, in het dagelijkse leven zie ik er de nut niet van in.."
"Re: Lijp zei: één keer perongeluk hawaiiaanse gekregen, dat was een van m'n beste trips, en ik heb er al veel gehad, nu kan ik ze nergens meer vinden, heb alles afgezocht, zelfs in andere steden gekeke, en daar hadden ze alles behalve, fuck zooi, nu zijn ze bijna verboden. Klik om te vergroten... Hier in Heerlen nog genoeg! Ik heb alleen maar Hawaiiaanse gehad en bevielen goed, de visuals schijnen wel minder te zijn als met mexiaantjes."
"Coke gebruik ik ook alleen tijdens uitgaan, het leukst is het inderdaad wanneer je eerst de nodige drank (bier) ophebt Helaas verwacht/hoop ik altijd zo hard te gaan als op b.v. XTC ofzo, waardoor ik continu veel blijf bijnemen (als het geld/situatie dat toelaat).. En veel lullen op Coke is heerlijk, mits je vrienden hebt die dat ook doen en niet dichtslaan ofzo.."
"Alleen als ik weet dat ik 's avonds uit ga en bier ga drinken, verder eigenlijk nooit..."
"En dan dat afschuwelijke gevoel wanneer het uitwerkt en die rush langzaam over is"
"Stoppen? Wat een vies woord, misschien als ik opa word... Zolang je het in de hand kan houden en het met mate gebruikt is het niet zo'n ramp hoor. Tuurlijk zal het altijd beter zijn als je niet zou gebruiken, maar ik zie nog niet genoeg punten om te moeten stoppen"
"Met een grammetje doe ik wel een avondje in een discotheek (met sluitingstijd van 3 uur, eigenlijk al wat te kort) en soms hou ik zelfs nog wat over, terwijl ik voor m'n gevoel toch om de 10 minuten naar de wc ga om weer een beetje bij te punten... Maar tis dan wel altijd best goede coke dan =)"
"Kom op, toon wat ruggengraat het is nog altijd jezelf die de coke inneemt, het hóeft niet, je wilt het gewoon te graag ik vind het ietwat simpel om de coke maar de schuld te geven, ik ken/er zijn genoeg mensen die het wél netjes in de hand kunnen houden.. Afgelopen zaterdag ook gebruikt, tis idd erg lekker dus probeer ik het ook een beetje speciaal te houden, niet ieder weekend gebruiken wanneer je weer naar je stamcafé'tje gaat ofzo, dan maar een paar glazen bier meer; kan ook erg leuk zijn."
"35 E, maar normaal 50 E per gram."
"Re: samen stoppen? Stoppen? Bah, gewoon matig gebruiken en er is niet zoveel aan de hand"