Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ben het helemaal met moonflower eens, het is echt kansloos om jongeren van 17 op te gaan pakken omdat ze blowen, soms lijkt het echt alsof ze niks nuttigs te doen hebben, maarja als je daar wat van zegt , meteen weer gezeik"
"aangehouden worden omdat je je mistlampen aanhebt, terwijl er geen mist is"
"daarom moet je ook geen alcohol zuipen, maar blowen, dan hoef je niet eens nuchter te worden!!"
"Waar kan je paddo's halen, ik heb echt weleens gehoord dat er mensen gewoon kabouters zagen rondlopen, Dat lijkt me echt Weird!!, en zeker superwaus man!!"
"wel interresante vraag, ik ga even zoeken voor je"
"dat lijkt me zeker raar om later na te lezen, als je alles opschrijft wat je denkt ziet voelt , wel gaaf"
"I have no idea..., ik blow eigelijk alleen"
"Super vet Hybrid, ik ga zeker die poffertjes proberen!!, hoe kom je hierop man?, maar bedankt"
"het snuiven, watvoor gevoel komt er dan door je heen, ik heb echt geen flauw idee eigelijk naja niet dat ik het ga doen, ik maar ff nieuwsgierig"
"Purple haze is lekker!!! , van die zooi wordt ik pas echt relaxed, en het is zeker goedkoop, ik vind het echt een aanrader Smoke till u drop!!!"