Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPlanten kweken.

Planten kweken.

10 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
p
pinnesLid
01-01-2024, 00:00
#1
C
CropLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb zelf op zolder (compleet geisoleerd natuurlijk) ook een aantal planten in potten staan, vanaf Zaadje af opgegroeit :stoned::), er staan 5 lampen op, en heb zelf een afzuiger op een rommelmarkt op de kop getikt om de enorme hitte af te zuigen die van de lampen komt! (heel belangrijk!)(dat ding werkt trouwens rete goed! :openmouth:)

Ik werk gewoon met normale aarde en de plantjes groeien allemaal wel goed :), En het is nog te smoken ook!! :stoned::grin:

maar ik had dus even een vraagje, ik had van een vriend gehoord dat je beter kan kweken als er lucht op de plantjes wordt geblazen, iemand misschien enige idee of dit waar is, en hoe ik dat dan in elkaar moet flanzen
C
CropLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vette Planten klik hier
het is gewoon dierlijk om zulke planten te hebbe, dat lijkt me echt gaaf :grin:
G
GertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe het zit met die lucht weet ik niet, maar ik weet wel dat je op moet passen met dit soort praktijken. Steeds vaker rolt de politie dit soort zaakjes op :(. Het blijft leuk speelgoed natuurlijk :wink:.
L
LotusProLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik geloof inderdaad, ( weet niet zeker :confused: ), dat dat helpt, maar je zou het kunnen maken door een een soort zuigsysteem te maken, dat vanaf buiten frisse lucht haalt, dat door een pvc buis (die je ophangt aan je plafond) laat lopen.
in die pvc buis maak je gaatjes die dan dus frisse lucht over je plantjes waaien :grin:

voila :grin:
L
LotusProLid
01-01-2024, 00:00
#6
en dat met de politie valt wel mee, als je het maar voor eigen gebruik houdt, en misshcien voor paar vrienden :beer::stoned:
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#7
schop :openmouth:
S
SpeedyGonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re:

LotusPro zei:
en dat met de politie valt wel mee, als je het maar voor eigen gebruik houdt, en misshcien voor paar vrienden :beer::stoned:
Klik om te vergroten...

Maar zodra er verlichting op staat, maakt niet uit waarvoor, beschouwd de politie het als commercieel en zul je dus voor de rechter moeten komen. Dus, pas op met de geur en het energieverbruik :wink:
p
pinnesLid
01-01-2024, 00:00
#9
opi
p
pinnesLid
01-01-2024, 00:00
#10
haze#13 van nirvana en feminized skunk. :rockband: :rockband: :rockband:
p
pinnesLid
01-01-2024, 00:00
#11

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."