Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNederhop en Wiet

Nederhop en Wiet

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DokmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een join moet kunnen. Over al en altijd. Voor al op feesten. Heb jij hier een andere meening over laat het weten dan. :stoned:
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#2
ehm..... overal hoeft niet perc
ik bedoel voor andere mensen die niet blowen en zo is het mischien niet heel fijn maar op feesten moet het zeker ook kunnen....
al vinden ze het bij de meeste feesten niet erg.....

trouwens want vinden jullie eigenlijk van het belachelijke plan dat er nergens meer in de trein mag worden gerook en ook niet op het perron en zo.... dat vind ik dus echt belachelijk...... rook zelf niet maar vind het echt debiel...

Greetzzz... :smoke:
D
DokmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja dat vind ik ook stom dat je nergens meer mag roken. Kijk ze gaan alles verbieden.. Over en paar jaar mag je niet eens meet in het wiekend auto rijden.

Ps wil je mee praten over wiet of nederhop bezoek mijn site eens http://www.fotolandcrew.nl

Een joint in de morgen is een dag zonder zorgen... :) :stoned:
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad.... en wat heeft het voor een nut om in treinen enzo
roken te verbieden.. want dan gaat iedereen gewoon roken waar het niet mag.. dat is fijn voor de andere :(
ik vind het niet zo'n probleem maar ja niet iedereen vind het fijn...

Greetzzz... :smoke:
C
CropLid
01-01-2024, 00:00
#5
het heeft alleen nut als je er "enorm" streng op gaat straffen, krijg je het VS idee, maar of dat nou zo gezond is...
J
JorisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wiet is wel leuk, zeker in gezeldschappen... alcohol echter ook :beer: :stoned:
e
eelco_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re:

mellowWw zei:
trouwens want vinden jullie eigenlijk van het belachelijke plan dat er nergens meer in de trein mag worden gerookt
Klik om te vergroten...
roken in de trein :openmouth:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Re:

eelco_jeweet zei:
mellowWw zei:
trouwens want vinden jullie eigenlijk van het belachelijke plan dat er nergens meer in de trein mag worden gerookt
Klik om te vergroten...
roken in de trein :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ja ooit mocht dat :P
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Re:

[SF] Safiertje zei:
eelco_jeweet zei:
mellowWw zei:
trouwens want vinden jullie eigenlijk van het belachelijke plan dat er nergens meer in de trein mag worden gerookt
Klik om te vergroten...
roken in de trein :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ja ooit mocht dat :P
Klik om te vergroten...
toen was ik zeker nog niet geboren
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Re:

Nick_jeweet zei:
toen was ik zeer nog niet geboren
Klik om te vergroten...
a
aliblablaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Re:

eelco_jeweet zei:
mellowWw zei:
trouwens want vinden jullie eigenlijk van het belachelijke plan dat er nergens meer in de trein mag worden gerookt
Klik om te vergroten...
roken in de trein :openmouth:
Klik om te vergroten...


bump van de eeuw :wink:

maar ooit mocht dat inderdaad.. de vader van een vriendin werkt bij de spoorwegen, en die heeft dus ook van die oude treinasbakken thuis staan. in de meeste oudere treinen zijn ze gewoon dichtgenageld, maar er zijn ook treinen waar ze er uit zijn gehaald
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#12
mee eens, joint moet kunnen idd :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."