#1
speedpillen zijn egt vet heb ze nog maar een paar keer gedaan maar ze bevallen me wel
![:grin:]()
is niet goed, moet je uitkijken. Als je een droge bek hebt, alex0303 zei:speedpillen zijn egt vet heb ze nog maar een paar keer gedaan maar ze bevallen me wel![]()
![]()
Heb dit ook gehad.Dit is ff mijn verhaaltje, dus weet of andere mensen het met me eens zijn.
Als je voor de eerste keer pep pakt kun je het beste heel voorzichtig beginnen. Vooral als het pillen zijn, want je neemt een grotere dosis in je op dan wanneer je het snuift.
Ik zal dan ook ff uitleggen waarom je zo voorzichtig moet zijn.
Mijn ervaring is dat wanneer je speed voor de eerste keer gebruikt je ook een bepaald euforisch gevoel verwacht. Ten minste als je in je verleden al te maken hebt gehad met andere drugs waar dit wel het geval is. In mijn geval voelde ik dus eigenlijk HELEMAAL niks van de pep. Ik wist dat ik het had geahd en had ook wel een lulkick, maar was me er niet van bewust. Doordat je de drugs niet direct voelt heb je al heel snel de neiging om meer te pakken en meer. Gelukkig was ik met mensen die ervaring hadden met pep zodat ik niet over de schreef ging. Maar ik had wel die avond genoeg rotzooi in mijn lijf om gewoon 2 nachten niet te kunnen maffen. Bovendien vergeet niet dat drugs gewoon echt verrot is voor je lijf, dus hoe meer dat je in je lijf hebt hoe slechter.
Klinkt vrij ongezond dit.Heb dit ook gehad.
Had wat speed van een zwerver gescoord toen ik 15 was (vroeg hem eigelijk alleen om ff de shop in te gaan voor 5g wat hij ook deed samen ff een jointje gerookt komt ie aan met zijn speed lol).
Gast legde een dikke lijn voor me ik snoof em voelde niet veel heb wel gelijk 2g van hem gehaald voor 10 euros lol.
Ik had echt niet door dat ik onderinvloed was naderhand gezien was ik dit uiteraard wel lol.
Hij was helemaal verbaasd dat ik het noe voelde lol.
Paar uur later nadat het redelijk uitgewerkt was een lijn van een gram gelegt en tja die voelde ik wel .
Kon niet meer stil staan anders werd ik gek.
Geel de nacht rondjes gelopen door een vreemde stad helemaal alleen.
Nog wat benzine gescoord en een gskel tocht gedaan in het bos lol.
Heb nog nooit zo strak gestaan en geloof me ik heb verschrikkelijke hoeveelheden weg gewerkt in een nacht.
Dat was me wel een unieke avond lol.
Gewoon paste lolKlinkt vrij ongezond dit.
Heb je speedpillen verkruimeld en gesnoven?
Dit heb ik gedroogt ja lol.Begin jaren 90 had je nog wel speedpillen maar ik ben die ruim 20 jaar nergens meer tegengekomen.
@Benzoboss
Heb je speedpasta gesnoven? De bedoeling is dat je het eerst droogt hoor.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."