Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPopulaire drugs!!!

Populaire drugs!!!

69 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#1
wat een domme poll..
s
siepeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Doe mij maar gewoon een wietje ga ik al helemaal van chillen in dat bubbelbad
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
schranziewanzie zei:
das echt een rare drugs waar da ge zelfs op de duur uw eigen mee beliegd
Klik om te vergroten...
bij coke is dat idd nog wel erger , maar in veel gevallen gebeurd dat bij pep net zo goed . dus pas zelf ook maar op :wink:

zeker pep bij mensen die nog onder de 18 zijn vind ik erg foute boel[/list]
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
spacekonijn zei:
schranziewanzie zei:
das echt een rare drugs waar da ge zelfs op de duur uw eigen mee beliegd
Klik om te vergroten...
bij coke is dat idd nog wel erger , maar in veel gevallen gebeurd dat bij pep net zo goed . dus pas zelf ook maar op :wink:

zeker pep bij mensen die nog onder de 18 zijn vind ik erg foute boel[/list]
Klik om te vergroten...
jaja tuurlijk
pep is idd nie veel beter
maar gelijk ge zegt bij coke is dat idd een pak erger
en pep is een pak vriendelijker voor uwe portefuille
ma ik praat geen een drugs goed hoor
het heeft allemaal zijn voor en nadelen
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
speed, wiet / hash en xtc..
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind adrenochroom ook wel wat... Geen hallucinaties (zoals in FLLA). Maar wel vet lekker gevoel ...
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#7
FlipMeister zei:
Ik vind adrenochroom ook wel wat... Geen hallucinaties (zoals in FLLA). Maar wel vet lekker gevoel ...
Klik om te vergroten...

:openmouth:

I smell bullshit.
p
prutsegemLid
01-01-2024, 00:00
#8
mijn jointjes kan ik niet missen!
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#9
xtc en keta,en af en toe wat ghb.

En van pep moet ik niets meer hebben, ik begin er echt te para van te worden.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Erowid zei:
Interest in adrenochrome as a deliberately administered psychoactive is largely a persisting myth popularized by Hunter S. Thompson's writing. The oral ingestion of a vial by the main character of Fear and Loathing in Las Vegas is not substantiated by published research or reports, which usually refer to the endogenous metabolite.
Klik om te vergroten...
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Uhm volgens mij bevestigd dat wat ik zei? :confused:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#12
xtc. geweldige drugs.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
xtc - hassjies/wheed nek aan nek race :wink:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bal0n zei:
wat een domme poll..
Klik om te vergroten...


lol! hoe zou jij alles verwoorden dan?

uppers, downers, etC?

btw. hij dateerd uit 2002 :wink:
dus misschien vandaar..
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bal0n zei:
wat een domme poll..
Klik om te vergroten...

tja ... wat doe jij het meest / liefst

is sowieso al erg dom hehe....

uitleg lijkt me niet nodig maar als iemand t nog wil weten vertel k t wel
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#16
oops :flushed: zal wel weer een domme reactie van me zijn geweest dus :|

ik hoef geen uitleg hoor :wink:

*gets outta here!*
O
ObytLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wiet en Hasj, doe ik het liefst, tis ook het enige dat ik doe...
Van al de rest blijf ik af. Nouja, buiten alchohol dan
s
someone_nlLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik doe zelf zo af en toe een lijntje pep of een tikkel.
Soms (zo 1 keer in de 1 of 2 maanden) een lijntje coke.
En blowen doe ik een paar keer per week.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Deranged zei:
BobG zei:
Van speed word je parra als een gek, en het is veel gevaarlijker dan coke.
Klik om te vergroten...
Van coke wordt je niet para wil je zeggen? Zoals ik al zei, je snapt er echt helemaal niks van. Frisko en ik zijn beide ex coke verslaafden dus neem nou maar van ons aan dat dat gevaarlijker is, en niet zo'n beetje ook.
Klik om te vergroten...

Ik woon in een omgeving met allemaal kleine dorpjes. XTC, pep en coke enzo zin hier erg populair. Wat mij opvalt is dat coke eigenlijk altijd een verlangen blijft van mensen, nadat ze het een keer gedaan hebben. Speed minder, alleen i sdta goedkoper dus dat kunnen ze allemaal doen.
Mij lijkt dat als je geld zat hebt, coke gevaarlijker is, aangezien je het makkelijker elke dag zou dan dan speed.

Mijn favoriete drugs: hasj/wiet, lachgas, paddo's
t
t&g12345Lid
01-01-2024, 00:00
#20
druids fantasy

Nou 3 capsules verder per persoon en we zijn gewoon dood moe!!
En toen ben ik gaan bellen naar de smartshop in leiden.. Hij zei wanneer je het anaal inbrengt voel je er meer van! Nou daar ging het 2 zakje open ieder 2 capsules in onze anus gedaan! 1,5 uur verder geloof me zie de meest vage dingen poppetjes dansen! Kleuren zo mooi kleuren waar k het bestaan niet van wist!

Geniaal spul! Maart werkt dus pas wanneer je het anaal inbrengt klinkt raar en gek maar denk gewoon aan een zetpil!! :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."