Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Doe nou maar gewoon niet... bespaart je een hoop potentiële problemen.. Zo ben ik ook ooit begonnen, denkende dat het wel verstandig zou zijn om op lage dosissen Rc's en speed mijn symptomen aan te pakken. Van RC's naar dexamfetamine naar speed en weer terug naar dexamfetamine. Op een gegeven moment had ik zo'n hoge tolerantie opgebouwd dat mijn voorgeschreven dosis net voldoende was om me uit bed te krijgen. Me recept was vaak na 1 week al helemaal op waardoor ik 3 wekenlang moest stuntelen met andere amfetamine soorten om maar te kunnen blijven werken. Daarnaast begonnen aan benzo's om te kunnen slapen. En nu anderhalf jaar later is mijn situatie dermate gevorderd dat ik om verslavingshulp heb gevraagd. Mijn recept is stopgezet en ik kan waarschijnlijk nooit meer amfetamines nemen zonder de controle te verliezen. Dit was niet hoe ik het voor me zag maar toch ben ik erin verzeild geraakt."
"Benzo.. Medium dose, zodat je beetje versuft raakt. Niet gelijk jezelf in een coma slaap stoppen. Als ik na paar dagen doorgaan op de pep ga blowen wordt ik behoorlijk psychotisch, verre van slaperig . Dus die raad ik je af maar iedereen is anders uiteraard, probeer het uit zou ik zeggen maar hou het bescheiden."
"ketch77 zei: is 50g speed teveel in 3maand??? Klik om te vergroten... Rookie numbers! Het doel met speed is nachten overslaan, vervolgens de trein pakken naar je werk, het gevoel hebben dat al je collega's constant meetings in gaan om het over jouw en je gebruik te hebben, om vervolgens in een overvolle trein in een paranoïde staat terug naar huis te gaan. In de trein moet iedereen je de hele tijd aankijken zodat jij als een maniak vanaf het station naar huis fietst omdat de hele coupe waar je net mee in de trein zat, achter je aan zit. Vervolgens thuis komen en realiseren dat dat allemaal niet echt gebeurd is, in huilen uitbarsten en jezelf platleggen met alcohol en benzo's. Heb je anders wel echt geleefd?"
"ketch77 zei: weet niet ik hou van drugs hets enige dat me goed laat voelen Klik om te vergroten... Dit was ook heel lang mijn overtuiging. Feit is dat dit niet klopt. Dat is het "verslaafde" manupilatieve stemmetje wat jouw doet geloven dat het zo is, niet zo veel geloven in je gedachtes"
"Jarenlang verslaafde roker hier. Ik heb precies het tegenovergestelde. Op het moment dat ik drugs in me systeem heb kan ik niet eens meer roken, soms doe ik het uit gewoonte wel maar druk ik hem na een paar hijsjes alweer uit. Het smaakt me gewoon echt niet. Alcohol en GHB waren de enige drugs waar ik wel veel van rookte, beide middelen gebruik ik niet meer."
"Uiteraard is het beste advies wat ik kan geven om op tijd te stoppen met bijnemen. Uit eigen ervaring weet ik dat dit nagenoeg onmogelijk is. Als ik eenmaal de effecten voel, ga ik eigenlijk altijd wel minimaal 24 tot 48 uur door met gebruiken helaas. Voor mij zijn benzo's (Pyrazolam) het enige wat helpt na een binge van een paar dagen. Een halve is vaak al meer dan genoeg om de ongemakken van de comedown te dempen. Dankzij de benzo komt mijn hongergevoel ook weer terug dus kan ik prima een flinke maaltijd naar binnen werken met wat supplementen en vitamines. Eten helpt sowieso enorm goed, vooral een proteine rijke maaltijd om je reserves weer aan te vullen. mastruberen, douchen, onder de dekens liggen en ik ben binnen 5 mins in een coma. Ongelooflijk verslavende combi trouwens. Door de benzo's voel je niet hoe kut eigenlijk de comedown is waardoor de grens om vaker te bingen snel wegvalt."
"Waarom wil je geen Aceton wash doen? Kan ik je wel adviseren, was je tenminste de caffeine eruit en volgens mij ook een deel van de onzuiverheden die overgebleven zijn van de productie. 100% clean krijg je hem niet maar het is het zeker wel waard. Potje aceton kost bij de kruidvat een paar euro's."
"jup, dit heb ik ook.Wel de diagnose ADHD gehad jaren geleden. Speed en dexamfetamine zijn de enige middelen die mij in een complete fysieke en mentale zen toestand stoppen. Het probleem is alleen dat als ik een nacht oversla en blijf door snuiven zonder echt bewust te doseren, ik juist compleet manisch wordt en in stroomversnelling ga denken en actie onderneem op elke gedacht of idee die dan op dat moment super significant lijkt. Het is dus wel echt een double edged sword waarbij dosering de grootste rol speelt."
"Brakka Mang zei: Meer snor🤣 Klik om te vergroten... TS na paar lijntjes speed: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Helaas sinds een aantal maanden ongeveer 4 tot 6 kleine lijntjes per dag, denk ongeveer 100mg per dag?"