#1
Afgelopen weekend MDMA gebruikt, geen idee hoeveel gram maar niet super veel. Ik merkte niet erg veel van het effect, het was licht aanwezig op de achtergrond, geen euforie gevoeld zoals ik dat normaal wel heb. Vond het wel prima eigenlijk. Zondag een beetje brak maar niet zoals een pillen/mdma kater normaal gesproken aanvoelt. Wel werd ik vanochtend erg vermoeid wakker, kon amper me bed uit terwijl ik wel 22.00 erin lag. Nu was ik dus benieuwd, als je mdma/pillen gebruikt hebt en de effecten zijn niet of amper aanwezig geweest, is dan alsnog je serotonine uitgeput?? Van tolerantie is geen sprake, ik gebruik mdma hoogstens 6x per jaar. Ik vraag dit omdat ik over 2 weken een festival heb staan waar ik van plan was om het weer te gebruiken.