#1
Hallo iedereen,
ik ga a.s zaterdag voor het eerst kittyflippen, ik heb al een aantal keer xtc gebruikt en een paar keer keta. Het plan voor zaterdag is om xtc te nemen en ketamine, wat zijn jullie ervaringen hiermee en wat zouden jullie aanraden betreft timing? Eerst xtc en dan in de come down keta, of keta in de come up of keta in de piek? Wat zou het beste zijn voor mijn eerste keer? Ook vraag ik me af wat echt heel chill is om te doen? Met xtc is waterijsjes eten bijvoorbeeld echt top, maar keta zorgt voor een vlakkere smaak van alles. Dus wat raden jullie aan?
hoe zou ik het timen?
wat te eten en drinken?
wat te doen?
MVG
ik ga a.s zaterdag voor het eerst kittyflippen, ik heb al een aantal keer xtc gebruikt en een paar keer keta. Het plan voor zaterdag is om xtc te nemen en ketamine, wat zijn jullie ervaringen hiermee en wat zouden jullie aanraden betreft timing? Eerst xtc en dan in de come down keta, of keta in de come up of keta in de piek? Wat zou het beste zijn voor mijn eerste keer? Ook vraag ik me af wat echt heel chill is om te doen? Met xtc is waterijsjes eten bijvoorbeeld echt top, maar keta zorgt voor een vlakkere smaak van alles. Dus wat raden jullie aan?
hoe zou ik het timen?
wat te eten en drinken?
wat te doen?
MVG