Wel een beetje raar om op speed sex te hebben, ik weet niet of mij dat ook zou lukken, als ik xtc gebruikt heb krijg ik hem ook niet meer omhoog, ik vrees dat dat een gevolg is van die drugs.
Niet ik vrees - zeer zeker. Wat denk je waardoor hij omhoog gaat? Aber jawohl: bloed, en dat bloed komt dus niet meer goed terecht op dat soort plekken als je vaatvernauwende middelen gebruikt (vrijwel alle stims).
Er zíjn mannen die beweren dat ze er geen last van hebben, dus wellicht ook persoonlijk hoe gevoelig je bent voor vaatvernauwing, maar ik heb er nog geen... in mijn bed gehad zeg maar. De ene kreeg wel een significant kleiner piemeltje dan de ander (op MDMA). Het is trouwens ook dosisafhankelijk. In de nasleep van M heb ik wel soms seks gehad vroeger, na de meer bescheiden doseringen, maar dan nog ging het fysiek niet van harte. Geen ramp trouwens ook als het niet lukt qua erectie, want knuffelen en gewoon massages enzo zijn dan praktisch net zo hemels dus who cares.
Speed werkt tegen bij mij, nul behoefte aan seks dan, dus speedseks geen ervaring mee.
Maar het punt: dit effect tegengaan door je jongeheer omhoog te forceren met vaatverwijders, die dus conflicteren met de vaatvernauwende effecten van stims, is in ieder geval niet hendig.
Iemand die m'n slurf wil lenen? Gaat altijd omhoog yo, wanneer je maar wenst.