Al eens geprobeerd je plat op je rug of buik te laten vallen?Ik spring meestal van een duikplank en pak mn knieën stevig vast. Gegarandeerd veel spetters
Al eens geprobeerd je plat op je rug of buik te laten vallen?Ik spring meestal van een duikplank en pak mn knieën stevig vast. Gegarandeerd veel spetters
Zeer suggestief, als je het mij vraagt. Vooral als je het mij vraagt ook.Het was een vraag, geen advies!
Keltisch zeezout (onbewerkt) is hiervoor het best geschikt. Dat vult juist de mineralen en spoorelementen aan in je lichaam en verlaagt je bloeddruk. En kan je toevoegen in een glas water.Snufjes zout in je limo om je vochtbalans te helpen herstellen! It works!!! Beter dan zout in je water… Of met een cup-a-soupje rond te lopen wanner het zweet al onder je oksels vandaan klettert. Door het zout houdt je lichaam meer vocht vast. Lol, mijn zout staat er altijd naast. haha
Bekijk bijlage 37638
Is dit harm reduction? Mods! Treed op!Al eens geprobeerd je plat op je rug of buik te laten vallen?
Het was een vraag, geen advies!Is dit harm reduction? Mods! Treed op!
Jij bent een spetterIk spring meestal van een duikplank en pak mn knieën stevig vast. Gegarandeerd veel spetters
Jij bent een spetter

Man of many talents, die @SnuffelaarNu nog een lifehack hoe te filmen terwijl je railt![]()
Wat dacht je van een Go Pro camera bevestigd op een pijpje 🤪Nu nog een lifehack hoe te filmen terwijl je railt![]()
Koop gewoon een lube shooter bij een online sex shop en spuiten maar in je anus.Ik heb al mijn levend weefsel in mijn neus dood gesnoven dus nu is alles vrijwel pijnloos om te snuiven!
Dus doorzetten
Die is al verplugtKoop gewoon een lube shooter bij een online sex shop en spuiten maar in je anus.

Ik kan niet anders dan je gelijk geven maar liever niet snapje watk bedoelAls je vaak genoeg snuift hoeft dat niet
Ik spring meestal van een duikplank en pak mn knieën stevig vast. Gegarandeerd veel spettersOja, geen idee hoe men normaal bommetjes vouwt, maar ik maak altijd een puntzakje van een rizla oranje vloeitje, vul deze met poeder en pak m dan boven het bultje poeder vast en draai 'm dicht. Dan scheur ik de rest af.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."