Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de infectie zelf komt wel van vuil of bacteriën, maar speed laat het hart sneller kloppen => bloed circuleert sneller => dus daarom verspreidde die infectie zich zo snel denk ik?"
"als ik dan thuiskom leg ik mij in bed wat tv te kijken, iets lezen, rustig bezig zijn, bij kleine hoeveelheden kan ik zelf uren aan een stuk met mijn ogen dicht liggen en een beetje "dagdromen". kdrink vooral veel water als ik thuiskom, aangezien ik niet van de alcohol kan blijven => uitdroging dan na een tijdje iets proberen eten en verder rusten. maar echt ziek zoals jij zegt ben ik toch nog nooit geweest. heb zelfs trouwens ook nog vraagje: mijn verstand zegt me dat dit niet echt kan, maar ik heb dikwijls het gevoel dat ik een lage bloeddruk heb als ik na een nacht speed in bed lig te rusten, kan het niet echt precies beschrijven wat ik voel maar een beetje licht in het hoofd, draaierigheid enzo, allemaal niet echt overdreven maar ik vind dat het hetzelfde voelt als een lage bloeddruk ik neem dan ook soms een suikerklontje, is dit een goed idee? of zijn zulke suikers te vermijden? vraagje 2: tegen 's avonds kan ik dan meestal toch een kleine maaltijd binnenkrijgen, het gebeurt vaak dat ik dan vettigheid zoals frietjes, hamburgers,... ga halen. Is dit eigelijk ideaal om je lichaam te "herstellen" of neem ik best iets gezonder voedsel met vitamines? grtz"
"ik heb al een paar keer rare dingen meegemaakt met speed, zonder dat hiermee extreem slaaptekort gepaard ging. ik weet niet of het in de verste verten te vergelijken valt met schizofrenie of psychoses ofzo, maar ik heb al een paar keer meegemaakt dat, door de combinatie van (en overdrijving in...) speed + alcohol mijn bewustzijn totaal uitgeschakeld wordt ik functioneer wel nog volledig, ik weet nu enkel niet of dat "simpele" black-outs waren, of (een lichte vorm van) een "andere persoonlijkheid" die overneemt. Mijn vriendin weet me alleszins te vertellen dat ik allesbehalve sympathiek ben op zo'n moment (zij denkt wel dat er enkel alcohol in het spel was) een andere keer was het wel "plezant" dat ik net op msn zat... herinner me nog dat ik aanmeldde, iemand begroette en dan volgt een zwart gat van een half uurtje denk ik. Hierna weer "wakker geschoten" en vol verbazing gelezen wat ik allemaal getypt had werd er toen redelijk bang van eigelijk, want ik had toch heel freaky dingen gezegd maar @ topicstarter: veel succes nog om alles te boven te komen, hopelijk komt het in orde! is zeker een goed idee van jou om dit hier te vertellen. Doet mij ook wel even nadenken! grtz"
"Bail zei: en als je meer dan 2/3gr neemt kijk dan uit voor oververhitting Klik om te vergroten... 2-3gr?? amai ik gebruik zeer regelmatig (elke vrijdag en zaterdag tijdens het uitgaan, met om de zoveel tijd eens een paar weken "rust") en meestal is mijn grammetje maar op na 2 weken (3 Ã 4 uitgaansnachten dus) on topic: ik combineer ook altijd met alcohol, de volgende dag is het serieus smekken bij mij! (droge mond, hou je nie voor mogelijk) vind ik persoonlijk wel een leuke combinatie, de fitheid en "strakheid" van speed, maar dan toch een beetje dat "mellow" zweverige gevoel dat de juiste dosis alcohol je kan geven maar idd mee opletten natuurlijk. de volgende dag ook genoeg proberen eten, heb dit ook eens verwaarloosd en ben 's avonds een paar uur zo ziek als een hond geweest. door niet te eten, wel alcohol te drinken, en dan nog eens flink te sporten was ik totaal kapot (uitdroging of suikertekort? of beide) dan heb ik echt eten in mijn strot moeten rammen (eerste keer trouwens dat ik zoveel last had met eten, had nieuw spul gekregen van iemand anders...) tip: boterkoeken met rozijntjes zijn snelle suikers en gaat nog vlot binnen grtz"
"grappig om "mezelf" terug te zien een jaartje terug ofzo ik las hier dan ook alle verhalen en kon me ook niet inbeelden dat je zomaar langzaamaan kon "wegzakken" in de miserie. Bij mij is het nog totaal zover niet, maar binnen het jaar ben ik gegaan van "toevalsgebruiker" (als je eens toevallig iemand tegenkomt die je iets aanbied, bij mij kwam dat neer om pakweg een 3-4 keer per jaar, en dan nog telkens 1 gewoon lijntje) naar elk-weekend-gebruiker tijdens het uitgaan Gelukkig ben ik al niet meer zo naiëf om te denken dat het niet perfect mogelijk is dat ik binnen 2 jaar 4dagen op 7 ofzo gebruik. de mens houdt ervan om zichzelf goed te praten en zichzelf blaasjes wijs te maken ( "die andere zijn junkies, ik ben nog niet zo slecht bezig" ) en ja, speed schakelt je zelfkritiek al helemaal uit oh ja en nog iets: "bakvisjes" ik krijg koude rillingen om dat woord te lezen op een drugsforum in het speed-topic. ik maakte op die leeftijd boomhutten, en dat was ook heel leuk hoor!"
"mij hebben ze altijd verteld dat dit gebeurd als de coke met glas is gemengd"
"hé dat is wel interessant om weten... dus, bij wijze van spreken, kan een redelijk gespierde gast van 75 kilo eindigen in 80 kilo blubber na langdurig speedgebruik en afkick damn, had ik al zo weinig spieren, heb ik nu blijkbaar nog eens een heel pak ervan weggesnoven Ik blijf nochtans wel op mijn vast gewicht, gebruik ook niet zo overdreven veel. nu weet ik eindelijk waarom mijn strakke buikspieren het laatste jaar de moed begonnen op te geven en flowkes: laat dat stomme getal op die weegschaal aub niet je raadgever zijn. zoals marla zei: geef mij toch maar een gezond stevig brokske vrouw. en als je toch perse dat gewicht wil nastreven: afvallen kan je later nog altijd doen, maar als je nu twijfelt om te stoppen met speed, wie weet is het dan te laat voor de rest van je leven"
"haha hopelijk is er na een paar dagen juist wèl weer iets aan je hand"
"nu ik nog niet aan het overdrijven ben is het de moment om een versnelling lager te schakelen hé. dus nu een tijdje volledig stoppen, en daarna toch proberen niet ieder weekend weer te speeden :P"
"ga nu na nieuwjaar een maandje stoppen, misschien langer (zal zien hoe ik me voel na die maand ) en zal dan eens laten weten hoe het erna weer voelt..."