Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBloedneus

Bloedneus

30 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#1
zal wel een beginnersvraag zijn
maar heb nog nooit bloedneus gehad tijdens het snuiven.
Gisteravond nam ik 2 lijntjes was niet overdreven veel, en kreeg gelijk een bloedneus. kan dit nou kwaad ? ik had zaterdag oook wel wat op halve gram ofso. ik maak me opzich niet echt veel zorgen maar me vriendin wel die was erbij
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als er geen anthrax in je coke zat kan het geen kwaad. Waarschijnlijk gewoon een wondje dat open is gegaan of iets dergelijks. Ik heb ook een keer een bloedneus gehad (van het snuiven), was alleen wel van pep, maar een beetje hetzelfde principe denk ik.
P
PsycDen75Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Idd wondje ofzo ,Mischien beter hakken wat dunnere lijnen nemen zodat de coke zich niet ophoopt in je neus,
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb af en toe bloed neus 1 keer erg gehad maar dat kwam door dat ik het met een opgerolt tippie deed en te wilt
B
BombLid
01-01-2024, 00:00
#5
mij hebben ze altijd verteld dat dit gebeurd als de coke met glas is gemengd
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ook weleens gehad.. vaak is het net iets teveel snuiven in 1 keer en iets te snel. Of je neus kan een beetje kwetsbaar zijn aan de binnenkant.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bomb zei:
mij hebben ze altijd verteld dat dit gebeurd als de coke met glas is gemengd
Klik om te vergroten...
dat is mij dus verteld dat speed met glas is vermengt
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Onzin :P. Dat zijn fabeltjes..
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb nog nooit een echte spontane bloedneus van coke gehad, terwijl ik het vroeger wel geregeld deed. Heb wel altijd de dag erna als ik onder de douche sta en mijn neus snuit, van die enorme bloedslierten die er dan uitkomen (njaaah, lekker fris!).
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#10
dus was gewoon wondje in me neus

niks aan de hand dus :grin:
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Marla Singer zei:
Heb nog nooit een echte spontane bloedneus van coke gehad, terwijl ik het vroeger wel geregeld deed. Heb wel altijd de dag erna als ik onder de douche sta en mijn neus snuit, van die enorme bloedslierten die er dan uitkomen (njaaah, lekker fris!).
Klik om te vergroten...

jah dat had ik normaal ook alleen maar, maar zaterdag nam echt gewoon een lijntje en ik dacht eigenlijk dat ik een loop neus had want voelde iets lopen. zeg me vriendin inneens wat heb jij nou gedaan. stroomde er gewoon uit.
was wel binnen paar minuten over
S
SantinoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoi,
Ik weet dat waneer men lang coke snuift het tussenschot van je neus kapot brand,niet elke coke gebruiker zal dit krijgen maar sommige wel.Ik hoop je dat je er iets aan hebt.

Santino :rolleyes:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb al een week elke dag een paar keer een bloedneus :angry: MAar heb dan ook wel super goeie coke gebruikt t weekend :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
is ook maar geheel afhankelijk van persoon tot persoon....
ik gebruik ook altijd retegoeie coke!,de laatste weken zijn het boleta's(van bolletjesslikkers)
maar ik krijg van speed sneller een bloedneus dan van coke...
wel dag na coke gebruik even bloedklonters maar een bloeddruipneus niet... :) :beer:
S
SantinoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou als ik jullie was toch voorzichtig zijn.Ik hoor hier op het forum zeggen dat er in coke geen glas zit ,maar het is ook al uit gekomen dat er enkele idiooten zijn die coke versnijden met een soort cristallen die dus uit tl lampen komt.Geloof het of niet, maar wat ik hier zeg klopt wel hoor.Ik gebruik geen coke meer,maar geloof me, ik heb iets mee gemaakt 15 jaar geleden hoor,als men aan de coke zit hè dan voelt men zich god,maar men word er een duivel van.Ik hoop dat jullie allen goed weten waar je mee bezig bent.Ik wil jullie alleen waarschuwen,omdat hier toch echte coke fanaten beizg hoor (bv ik heb al alle dagen een bloedneus gehad,maar ik heb dan ook heel goede coke,en dat vind ik gevaarlijke uitspraken.Ik zeg het niet voor mijn plezier beste mensen maar wees voorzichtig..Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben,anders vraag maar op.

Santino :rolleyes:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
het is ook vaak dat mensen die met een sleutelpuntje snuiven het ook krijgen. Dan haal je de sleutel in je neus en dan kan je een wondje krijgen..
M
MindcontrollerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Met neusspray nog wel :rolleyes:
Zou ik niet doen, mensen die bijvoorbeeld geopereerd zijn aan hun neus (en de neus is herstellen), dan wordt er ook afgeraden om neusspray te gebruiken.
j
junkie XSLid
01-01-2024, 00:00
#18
PsycDen75 zei:
Idd wondje ofzo ,Mischien beter hakken wat dunnere lijnen nemen zodat de coke zich niet ophoopt in je neus,
Klik om te vergroten...

idd geen brokken daar krijg je bloedneus van voorderest heb ik er alleen last van als ik goed doorgehaal ben! of kut coke kan ook?!

btw ben zo waus als een kanon
P
Patje GekLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zie dat het alweer een tijdje geleden is, dat er iemand hier iets heeft geschreven, maar toch doe ik het nu. Hopelijk komen er reacties op!

Sinds een 2-tal jaren gebruik ik cocaine. In eerste instantie was het voor fun (zoals hoogstwaarschijnlijk bij de meesten), maar de laatste tijd steeds meer. Toen het nog voor fun was, kon ik het best in huis hebben, zonder het te gebruiken. Nu na wat privéproblemen (scheiding etc) gebruik ik het vaker. Als ik het nu in huis heb, wil ik ook pakken. Elke keer als ik iets heb genomen, neem ik me voor dat dit de laatste keer was, en dat ik nu (zeker voor mezelf) moet aantonen dat ik het niet perse nog een keer ga pakken. Maar toch lukt dat niet.
Ik zit nu ongeveer 2 maanden thuis zonder werk (heeft niets met de coke te maken) en dan is de verleiding nog groter om te nemen.
Ten eerste kan ik het niet betalen, en ten tweede wil ik er vanaf. En eigenlijk wil ik het weer onder controle krijgen, en het eventueel nemen als het een speciale gelegenheid is, ipv zomaar!

Kan iemand mij tips geven, advies, helpen etc. Ik geef toe dat ik toch wel min of meer verslaafd ben. Mijn eerste stap heb ik al gezet: ik heb het telefoonnummer van mijn "leverancier" als overal uit gewist..dus dan is de mogelijkheid om te bellen niet meer aanwezig. Verder moet ik zorgen dat ik het dus niet in huis heb....dus dat gaat lukken.

Maar toch: als ik zo op Internet lees, is coke een verslaving waarvan een gebruiken ervan overtuigd is, dat hij het alleen kan. Zijn er voorbeelden dat dit ook door "verslaafden" is gelukt...dus zonder hulp van hulpverleners of andere middelen?

Bedankt!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Patje Gek zei:
Ik zie dat het alweer een tijdje geleden is, dat er iemand hier iets heeft geschreven, maar toch doe ik het nu. Hopelijk komen er reacties op!

Sinds een 2-tal jaren gebruik ik cocaine. In eerste instantie was het voor fun (zoals hoogstwaarschijnlijk bij de meesten), maar de laatste tijd steeds meer. Toen het nog voor fun was, kon ik het best in huis hebben, zonder het te gebruiken. Nu na wat privéproblemen (scheiding etc) gebruik ik het vaker. Als ik het nu in huis heb, wil ik ook pakken. Elke keer als ik iets heb genomen, neem ik me voor dat dit de laatste keer was, en dat ik nu (zeker voor mezelf) moet aantonen dat ik het niet perse nog een keer ga pakken. Maar toch lukt dat niet.
Ik zit nu ongeveer 2 maanden thuis zonder werk (heeft niets met de coke te maken) en dan is de verleiding nog groter om te nemen.
Ten eerste kan ik het niet betalen, en ten tweede wil ik er vanaf. En eigenlijk wil ik het weer onder controle krijgen, en het eventueel nemen als het een speciale gelegenheid is, ipv zomaar!

Kan iemand mij tips geven, advies, helpen etc. Ik geef toe dat ik toch wel min of meer verslaafd ben. Mijn eerste stap heb ik al gezet: ik heb het telefoonnummer van mijn "leverancier" als overal uit gewist..dus dan is de mogelijkheid om te bellen niet meer aanwezig. Verder moet ik zorgen dat ik het dus niet in huis heb....dus dat gaat lukken.

Maar toch: als ik zo op Internet lees, is coke een verslaving waarvan een gebruiken ervan overtuigd is, dat hij het alleen kan. Zijn er voorbeelden dat dit ook door "verslaafden" is gelukt...dus zonder hulp van hulpverleners of andere middelen?

Bedankt!
Klik om te vergroten...

Waarom copy/past je dit verhaal niet even en maak je er een apart nieuw topic van? Zo hebben we o.a. een mooi subforum speciaal over verslaving. Je hebt dan een veel beter bereik, dan in dit topic dat eigenlijk alleen specifiek over coke-bloedneuzen moet gaan...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."