#1
Enige tijd terug:
Ik ben nogal een lui mens, als ik geen spullen in huis had voor een fatsoenlijke maaltijd, maar ik had bijvoorbeeld nog wel een halve kilo ontbijtkoek, dan zou die ontbijtkoek als maaltijd dienen. Wanneer mijn wiet op was ging ik echter inmiddelijk naar de shop. Dat was voor mij wel al een teken dat ik een beetje verslaafd was.![:)]()
Nu heb ik mijn leven een beetje gebeterd en probeer ik wat normaler en gezonder te eten en wat minder te blowen![:tongueout:]()
Andere drugs heb ik gelukkig geen verslaving aan, die gebruik ik niet thuis, en als ik naar goatjes ga kan ik ze bij me hebben en toch besluiten niet te gebruiken. Dan ga ik wel een stuk vroeger naar huis, maar dat je nuchter niet wakker blijft tot zondagmiddag is logisch natuurlijk.
Ik ben nogal een lui mens, als ik geen spullen in huis had voor een fatsoenlijke maaltijd, maar ik had bijvoorbeeld nog wel een halve kilo ontbijtkoek, dan zou die ontbijtkoek als maaltijd dienen. Wanneer mijn wiet op was ging ik echter inmiddelijk naar de shop. Dat was voor mij wel al een teken dat ik een beetje verslaafd was.
Nu heb ik mijn leven een beetje gebeterd en probeer ik wat normaler en gezonder te eten en wat minder te blowen
Andere drugs heb ik gelukkig geen verslaving aan, die gebruik ik niet thuis, en als ik naar goatjes ga kan ik ze bij me hebben en toch besluiten niet te gebruiken. Dan ga ik wel een stuk vroeger naar huis, maar dat je nuchter niet wakker blijft tot zondagmiddag is logisch natuurlijk.

