#1
dan hebt gij toch ma barakke coke lijkt mij!!Bomb zei:dit heb ik toch ook nog nooit gehoord, bij coke kan ik altijd direct slapen en sta ik fris als een hoentje op (more or less)
dan hebt gij toch ma barakke coke lijkt mij!!Bomb zei:dit heb ik toch ook nog nooit gehoord, bij coke kan ik altijd direct slapen en sta ik fris als een hoentje op (more or less)
Frisko zei:dan hebt gij toch ma barakke coke lijkt mij!!Bomb zei:dit heb ik toch ook nog nooit gehoord, bij coke kan ik altijd direct slapen en sta ik fris als een hoentje op (more or less)
that means your hooked!!!El Retro zei:Frisko zei:dan hebt gij toch ma barakke coke lijkt mij!!Bomb zei:dit heb ik toch ook nog nooit gehoord, bij coke kan ik altijd direct slapen en sta ik fris als een hoentje op (more or less)
De eerste maanden van mijn gebruik kon ik ook slapen en was ik ook fris. En toen was de coke soms nog beter dan nu, maar de laatste tijd, elke keer weer een zombie.
danique22 zei:Ja dat was dus ook het eerste waar ik aan dacht, maar meer mensen hebben deze coke gebruikt en nergens last van, alleen ik ben stervendeheb trouwens ook zo'n vieze metaalsmaak in m'n mond en het gaat maar niet weg.. zucht, wat is dit toch! X


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."