Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscokegebruik - de volgende dag

cokegebruik - de volgende dag

29 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bomb zei:
dit heb ik toch ook nog nooit gehoord, bij coke kan ik altijd direct slapen en sta ik fris als een hoentje op (more or less :grin: )
Klik om te vergroten...
dan hebt gij toch ma barakke coke lijkt mij!!
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Frisko zei:
Bomb zei:
dit heb ik toch ook nog nooit gehoord, bij coke kan ik altijd direct slapen en sta ik fris als een hoentje op (more or less :grin: )
Klik om te vergroten...
dan hebt gij toch ma barakke coke lijkt mij!!
Klik om te vergroten...

De eerste maanden van mijn gebruik kon ik ook slapen en was ik ook fris. En toen was de coke soms nog beter dan nu, maar de laatste tijd, elke keer weer een zombie :).
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
El Retro zei:
Frisko zei:
Bomb zei:
dit heb ik toch ook nog nooit gehoord, bij coke kan ik altijd direct slapen en sta ik fris als een hoentje op (more or less :grin: )
Klik om te vergroten...
dan hebt gij toch ma barakke coke lijkt mij!!
Klik om te vergroten...

De eerste maanden van mijn gebruik kon ik ook slapen en was ik ook fris. En toen was de coke soms nog beter dan nu, maar de laatste tijd, elke keer weer een zombie :).
Klik om te vergroten...
that means your hooked!!!
join the club :smoke: :grin:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kotsen de dag na alcohol en coke vind ik eigenlijk helemaal niet zo abnormaal.

Alles kan verkeerd vallen, elke deer dat je drugs gebruikt is onvoorspelbaar. Zo werd ik ook opeens extreem misseijk na 2 lijntjes coke, moest kotsen maar er kwam niks uit, omdat mijn keel strak stond.
Ook een keer was ik opeens lam na 3 glazen wijn en lag ik kotsend in de WC.

Shit happens, je hebt drugs in je lijf gestopt en de consequenties moet je aanvaarden.
a
amaterasuLid
01-01-2024, 00:00
#5
danique22 zei:
Ja dat was dus ook het eerste waar ik aan dacht, maar meer mensen hebben deze coke gebruikt en nergens last van, alleen ik ben stervende :wink: heb trouwens ook zo'n vieze metaalsmaak in m'n mond en het gaat maar niet weg.. zucht, wat is dit toch! X
Klik om te vergroten...

Is in ieder geval minder erg dan de diesel smaak die ik een aantal jaren geleden een paar keer mocht ervaren toen iemand coke in rode diesel naar nederland had gesmokkeld. Dat was ECHT goor! :mrgreen:
s
snyerzLid
01-01-2024, 00:00
#6
herkend!

Ik heb het ook eens meegemaakt

grammetje gekocht, samen met n vriend van mij avond uitgegaan, goed gezopen,dag erop opgestaan, bus naar huis genomen, en van zo gauw ik afstapte ben ik verschrikkelijk hard beginnen kotsen...

Het was nochtans de beste coke die ik ooit al gehad heb

dus geen erg, het gaat sowieso over!
S
Special_KLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb ik gelukkig ook nog nooit gehad. Enkel een ongelofelijk vastzittende neus, en het gevoel dat alles saai is.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#8
hebben coke gebruikers ook last van jeuk op de rug en op de borst kast ik word helemaal gek
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb een aantal jaar geleden best wel veel en vaak aan de coke gezeten en het gevaarlijke bij mij was juist dat ik me de volgende dag meestal weer gewoon helemaal fit voelde (op een gare neus na). Om die reden greep ik er dus ook steeds sneller naar, omdat ik de volgende dag altijd zonder problemen mijn verplichtingen weer aankon.... Maar goed, dat is gelukkig verleden tijd, want ik kwam er op tijd achter dat coke toch niet echt mijn ding is!
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#10
lichter aan in welke vorm. snuiven deed me niet veel, beetje moe en opgefokt snel geïrriteerd maar dat was alleen als ik werd gewekt . en soms pijn aan me neus. maar met roken dan heb ik op zich het zelfde alleen dan erger en je voelt je heel down maar das meestal maar even bij mij. verder denk je er wel aan nog en je hoest je t lazerus
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#11
Coke kan je inderdaad altijd en overal doen eigenlijk.. heb eens echt goede coke gehad, nou dat was echt lekker eigenlijk. Helaas duurt het zo kort, en is het geen waar voor je geld vind ik.

Ken mensen die waren van dezelfde coke spontaan over hun nek gegaan? Snap niet eens hoe dat idee in je naar boven komt? Dat je je een beetje ziek begint te voelen van iets wat je snuift. Maarja, het kan dus blijkbaar :rolleyes:

En kater van coke? Nooit last van eigenlijk
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#12
heb alleen nog maar iemand van de basecoke zien kotsen, als je based na je eten of er beetje tabak ofzo mee oprookt tegelijkertijd en geen sterke maag hebt betekent dat spaauwen :tongueout: bij mij niet maar ik ken wel een paar mensen xD maar ehmm laat 1. die coke eens teste :) wie weet ben je allergisch aan een versnijdingsproduct.
T
TheChippyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoeveel had je precies gedronken? Na inname van alcohol en coke vormt zich cocaethyleen, en dat kan behoorlijke vergiftigingsverschijnselen met zich meebrengen als er maar genoeg van in je lichaam zit.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
^ Vind je het gek... wie kotst er nou niet van die caramel lucht inaademen :wink:
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb vaak dezelfde avond nog last van maagpijn.
de dag erna soms beetje hoofdpijn, maar kan ook aan migraine liggen.
waar ik altijd het meeste last van heb zijn mijn longen. dit komt wsl omdat ik mezelf half dood rook als ik coke op heb.
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#16
metaalsmaak = Bloed, had je geen bloedneus? Zou het aan kunnen liggen. Klinkt niet echt als goeie coke. Heb wel een kater van de drank erna maar niet heel erg brak ofzo.
d
danique22Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Hey!

Gisteren heb ik voor de tweede keer coke (in combinatie met alcohol) gebruikt. Gisteren was er niets mis met mij (in ieder geval niets wat ik kon voelen), leuk avondje gehad, wel dronken.. Vandaag werd het verhaal iets anders. De eerste paar uur voelde ik me gewoon brak, maar niets om over te klagen, maar na een aantal uur moest ik overgeven, begon ik heel warm te worden, ademhalingsproblemen en echt niet te beschrijven pijn in mijn buik. Echt geen woorden voor. Paar paracetamol ingenomen en maar hopen dat ik gauw in slaap zou vallen.. Toen ik vier uur later wakker werd, was het al aanduidend minder, maar het voelt alsof als de paracetamol uitgewerkt is weer evenveel pijn gaat doen.. Dus mijn vraag, heeft dit echt te maken met m'n coke (en alcohol) gebruik van de vorige avond? En is dit wel normaal (sowieso, dat je er pas uren later last van krijgt)?

Thanks alvast! Liefs, Danique
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#18
heb nog nooit gekots maar wel een keer aan de schijt geweest er van en flink brak pijnelijke neus
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kzou beginnen twijfelen aan de kwaliteit van je coke eerlijk gezegd, of beter waar het versneden mee is ...
d
danique22Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja dat was dus ook het eerste waar ik aan dacht, maar meer mensen hebben deze coke gebruikt en nergens last van, alleen ik ben stervende :wink: heb trouwens ook zo'n vieze metaalsmaak in m'n mond en het gaat maar niet weg.. zucht, wat is dit toch! X

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."