Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wil het graag lezen kerel maar kan je een paar keer op enter drukken in je verhaal haha Een alinea hier en daar kan niet zon kwaad. :P"
"Thanks voor je verhaal. Het klinkt deels bekend. Dat je hardop bedankt dat herken ik wel"
"Heel fijn geschreven man. Heb het met plezier gelezen. Ik ben zelf een redelijk ervaren 2CB gebruiker en heb maar 1 keer 10mg gehad meestal tussen de 25 en 32 mg. Ik heb het altijd alleen maar gebruikt in clubs en gister op een festival. Mijn ervaring is dat het niet helemaal te voorspellen is. Het is de ene keer totaal happines en de andere keer alleen maar dansen als een idioot. Ik reageer heel goed op Psychedelica dus 2CB is voor mij zon beetje de lichtste variant die ik in die categorie kan doen. Wat je zegt over het verschil met MDMA dat klopt heel erg. Bij MDMA heb je één doorlopend goed lekker gevoel. Bij 2CB moet je wel een beetje je best doen. Wel merk ik dat het lichte psychedelische randje van 2CB mij altijd heel veel lol geeft. Ik ben in mijn hoofd continue grapjes aan het maken met mezelf. Van die hele kleine stomme grapjes over iemand die ik zie of iets wat ik verkeerd interpreteer. Ik heb een soort van continue lol met mezelf. Bij XTC voel ik me gewoon heel lekker en goed en vind ik anderen leuk. Ook ik heb soms wel meer behoefte aan alleen zijn met 2CB of in ieder geval alleen te zijn met iemand van de groep die ook 2CB doet. We gaan altijd met de zelfde groep en buiten mij en mijn vriendin doet niemand 2CB ( vinden ze eng :P ) De reden tot afzondering is dan niet omdat ik ze niet leuk vind maar meer omdat ik niet echt mega goeie gesprekken kan voeren. Ik ben gewoon net een beetje wat trager. Inmiddels weten ze dat wel en weten ze ook hoe ze met ons om moeten gaan met 2CB op. 2CB is heerlijk als je weet hoe het werkt. En er ruimte aan geeft om ook de mindere kant te accepteren daar kan je dan zelfs ook wel weer om lachen. Je ervaring van 2CB klinkt herkenbaar en leuk ook al was er een duister randje. Mijn motto en streven is bij ieder drugs gebruik dat je de drug moet laten bepalen waar je heen gaat. Verwacht geen MDMA ervaring als je 2CB gebruikt of andersom. En als het wat duisterder word ga ik daar gewoon op een bepaalde manier in mee. Dat heb je nu ook gedaan"
"Hey Snoeischaar, Ik heb een report over puur 2CB geschreven wel een veel hogere dosis als jij. Dit was ook mijn eerste keer. Misschien was het wat overmoedig maar ik heb een waanzinnige avond gehad. Toevallig ga ik met de oudere vrouw in het tripreport komende zaterdag naar een festival. Ik denk dat je gemaakt moet zijn om te trippen en helemaal gemaakt moet zijn om te trippen op een feest. Ik vind het ook wel echt chiller als ik een lot/tripgenoot heb. De Nexus flip heb ik 2 keer gedaan maar de ene keer heb ik iets te lang gewacht met de X en de andere keer heb ik het tegelijk genomen. Beide geen mega succes de eerste keer eerst lekker 2CB gedaan en pas na de piek de X en dat was prima maar een echte synergie tussen de twee heb ik niet gevoelt de X nam gewoon over. De tweede poging heb ik de X ingenomen een half uur ingenomen na de 2CB en ja toen kickte ze tegelijk in en merkte ik dus geen zier van mijn 2CB. Zou dus zeker moeten kunnen maar beter afstemmen. Ik heb ook een keer 2CB gedaan en daarna 4FA en ja dat vond ik gewoon een te grote schakel. Van dromeland en willy wonka naar keiharde waarheid en helderheid. Alles in het feestje ging van super mooi naar best rauw en lelijk in 20 minuten haha. Geen geweldige combi dan beter met het toch wel verliefde dromerige randje van X. Hieronder mijn report viewtopic.php?f=21&t=54425&p=1167383#p1167358 Snoeischaar zei: Thanks bobsacamano, ook voor delen van jouw verdere ervaring ermee. Heb je maybe ook ooit een trip teport erover gemaakt? Of gecombineerd met mdma. (Of 4FA)? Was zelf super enthousiast over de nexus flip (mdma + 2cb) toen ik me erover in las, maar die interesse was weg na deze ervaring. Lol om jezelf hebben is altijd wel grappig ja. Pas nu je het zegt vind ik dat ook een verschil met mdma. Vooral toen ik net over mn piek heen was had ik best wel lol om mezelf, gek dansen in een hoekje met je gezicht richting de muur, tot het punt dat strangers checken of je nog wel goed gaat haha. Misschien dat ik na wat meer ervaringen thuis ik het nog een poging geef in de club (toffler met zn space lichten dan wel !). Dan wel iets hogere dosis, want dit was wel een beetje "net-niet-ervaring" (wat op zich wel de intentie was). Klik om te vergroten..."
"Het word moeilijk om alles maar kapot plat te blijven zien na een goeie DMT trip. Het is best een ingrijpende ervaring. Het is ook een vluchtige ervaring maar je gaat er toch door denken. Net als Bee was ik een behoorlijke realist. Maar ik kan dat nu niet meer zijn. Het lijkt nu meer op een soort agnost waarbij ik niet kan ontkennen dat er meer kan zijn. Wat dat dan is weet ik niet maar ik geloof nog steeds niet in god en zie ook niet in dat ik dat ooit ga doen. Wel geloof ik dat er een hogere energie is die wellicht bewust kan zijn. Isaac Asimov heeft een keer een mooi kort verhaal geschreven over een student die werkt op een verre planeet. De planeet licht dicht bij een mijn gebied in de ruimte waardoor het een ideale plek is om een basis te maken. De planeet is verder niet interessant voor kolonisatie maar als wetenschappers het oppervlakte van de planeet buiten hun habitat verkennen worden ze langzaam gek in beïnvloed. Achteraf blijkt dat het de planeet is die leeft en een bewustzijn heeft. Daar moet ik wel is aan denken tijdens of na een trip. Dat het universum zelfbewust zou zijn."
"Mooi geschreven. Ik ben er ook heel erg benieuwd naar. Ik ga ook wat blotters halen denk ik. Bedankt voor je heldere tripreport. Het amfetamine stukje spreekt me ook zeker aan."
"Hey Tekzor, Leuk report, leuk dat je in je eentje hebt getript een mooi stofje om in je eentje voor het eerst op te "trippen" thanks voor het delen."
"Het verlamde ken ik wel het lijkt op slaapverlamming, heb het alleen noot tijdens drugs gehad maar meestal 2 dagen erna. Vervelend man, mensen stappen een beetje met het verkeerde idee in de 2CB vaak denken dat het bijna een vitamine pil is zonder downside maar dat is absoluut niet waar."
"je kan ook hier kijken daar worden RC vendors op het forum een beetje doorgelicht en beoordeeld best chill eigenlijk. http://www.chemsrus.com sorry als ik iets doe wat niet mag maar dit is geen vendor. Tekzor668 zei: Inderdaad google even "3mmc bestellen" en je vind genoeg antwoord en aanbod op je vraag. Ik zie meestal bij vendors dat het in poeder/kristal vorm aangeboden word, je kan het snuiven maar dat doe je best in kleinere hoeveelheden. Oraal mag dat iets meer zijn. Daarover lees je jou ook best es in... Klik om te vergroten..."
"Het klinkt niet heel chill allemaal. Maar het klinkt ook weer niet als een bad trip. Het klinkt meer als gewoon een kak trip door niet al te chille setting. Bedankt voor het delen en heel fijn geschreven."