#1
Re: 3mmc en trazolan+Flubromazepam
Waarom beide neem er eentje.
Waarom beide neem er eentje.
. Het blijft een rc chemical waar je nog weinig over vind dus ik vind het een moeilijke keuze om een benzo en men trazolan te nemen. Ik lees op sommige fora inderal (propranolol) maar dan ben ik toch meer geneigd precies om voor de trazolan en Flubromazepambeele zei:Ik experimenteer al van men 16-17 jaar met de sociaal bekende drugs. Na 13 jaar heb ik dus wel een beetje ervaring (want zonder te testen weet je nooit wat je gebruikt dus ik zeg een beetje dat ik voel wanneer iets niet juist is op een kleine dosis die we altijd eerst probeerde en hier kun je nog over discusseren maarja de meeste zullen wel begrijpen wat ik il zeggen).
Aangezien ik niet meer over de betrouwbaare bron beschik via omstandigheden ( al een 9 jaar dezelfde vriend) ging ik op zoek naar de RC want het is makkelijk en komt in de bus en de reviews zijn altijd geweldig rarara.
Na mijn ervaring eergisteren wil ik toch eerst de mensen bedanken die de moeite gedaan hebben om een reactie te posten echt waar bedankt. Heb deze opnieuw en opnieuw gelezen en heb voor men eigen iets besloten.Aangezien ik toch maar 1x in de maand ofzo iets gebruik is het stom om op deze manier te experimenteren aangezien ik er niets van af weet. Beter even op zoek terug naar iemand die terug betrouwbaar is.
Begrijp me zeker niet verkeerd want het was een leuke ervaring zonder kater waar niets is fout gegaan. Maar kwa bijdoseren en combi maken kan dit echt tot gevaarlijke toestanden lijden en niet alleen bij deze RC daar ben ik van ovetuigd ( zeker als je mij een avondje gebruiken van 21-10usmorgens duurt en je gewoon bent om de klasieke dope bij te doserenen als er een ongemakkelijk gevoel is word bij wijze van spreken om 00.00 al gesstop) Ik gebruik ook niet elke week dus tolerantie is er ook niet veel dus heb echt te veel gebruikt eergisteren wat me dwars zit omdat dat buiten men grenzen ligt. zelfs bij coke heb ik iets ok genoeg nu...
Het is goed afgelopen maar ik wil gewoon sommige mensen waarschuwen die hier ook naar op zoek gaan. Laat het testen over aan de mensen die de chemicaliën en bestanddelen kennen en de wil hebben om te zeggen stop want nu komt er een grens waarop de risicos groter worden ook al besef ik het niet.
Bij deze men laatste post in dit topic het moest er nog even uit want ik voelde me redelijk ongemakkelijk over men onverantwoordelijke post dat alles gewelldig is.
Groetjes
Ps: ik ga dit ook copie paste doen in men trip report hoop dat dit geen probleem is voor de moderators anders verwijder ik het wel effe![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."