Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB + ketemine + alcohol + wiet goeie combo?

2CB + ketemine + alcohol + wiet goeie combo?

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BakerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een aantal vraagjes ivm het combineren van 2cb met ketamine, alcohol en wiet.
Ik heb voldoende ervaring met de combinatie ketamine - alcohol - wiet dus dat zit wel goed, maar ik heb nog maar 2x 2cb genomen, vandaar ook dat ik mijn post hier plaats.
Ik vraag me af wat voor invloed alcohol en ketamine heeft op je trip, dus hier enkele vragen:

Eerst en vooral, is deze combinatie veilig?
In welke mate heeft alcohol invloed op de bodyoad?
In welke mate heeft alcohol invloed op de intensiteit van je trip? Heb me laten vertellen dat het de trip versterkt maar hoe hard dan? Bv. 1pil + 10 biertjes = een trip met intensiteit van 2pillen? (Ik weet dat het zo niet werkt het is maar om een idee te krijgen)
In welke mate heeft ketamine invloed op de bodyload?
In welke mate heeft ketamine invloed op de intensiteit van de trip?

Ik ben namelijk van zin deze combinatie deze vrijdag te proberen in partysetting maar had graag wat advies gehad over in welke volgorde ik het zou nemen en in welke hoeveelheid, zelf zag ik het zo:
Eens aangekomen op het feest drink ik 6-8 biertjes en enkele puntjes keta om in de stemming te komen, 1,5u -2u na aankomst neem ik 1pil (of 1+1/4 - 1+1/2 afhankelijk van jullie advies) maar ik zorg er wel voor dat de keta ongeveer is uitgewerkt wanneer de pil inslaat. Dan wanneer de 2cb helemaal aan het werken is neem ik af en toe een puntje keta bij moest ik dit nodig vinden. Ook drink ik doorheen heel de avond op mijn gemak wat biertjes en rook af en toe een joint.
De pillen zijn gele/groene north faces en zouden zo'n 15-17 mg 2cb moeten bevatten.

Wat denken jullie hiervan? Ik hoor het graag! :grin:
Ter referentie: vorige 2cb trips heb ik de ene keer geen visuals gehad van 1,5pil + 4 biertjes, andere keer wel veel visuals van 2 gele leeuwtjes (ong. 15-17 mg)
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Diezelfde pillen (geel/groene north face) zouden volgens het testcentrum waar ik ze testte en mogelijke spreiding hebben van 13-19mg, dus weliicht kan de trip totaal anders zijn per pil.

Verder heb ik alleen wat info over 2c-b met alcohol. Ik en 2 vrienden hadden allemaal een halve pil genomen. Ik had na anderhalf uur nog een halfje erbij gegooid, en een vriend had op hetzelfde moment een (normaal 200ml) glas champagne op, en beide zaten we daarna op hetzelfde punt - energiek, vrolijk, lichte trip (hiervoor voelde we beide vrijwel niks). Die andere had tot een uur voor inname ongeveer 7 bier op, en die zei dat hij meteen wel goed aan het trippen was.

Het irritante van psychedelia is dat opnieuw innemen vaak niet het effect versterkt (hoewel het bij mij die ene keer de trip wel echt een stuk beter maakte - tegen de verwachtingen in), dus ik zou geen echte dosis kunnen aanraden met mijn beperkte ervaring. Enige wat ik wel weet is dat je met zo'n aantal biertjes de trip wel echt een stuk sterker maakt en het handig is hier rekening mee te houden :)
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom zou je in hemelsnaam 4 middelen willen combineren? kun je niet beter gewoon 1 of 2 pakken en dan hoger doseren? de kans dat er onderzoek gedaan is naar de combinatie die je noemt neemt natuurlijk af met elk extra middel. datzelfde zal ook wel opgaan voor gebruikerservaringen.

doe maar gewoon niet 4 middelen tegelijk is mijn advies.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
MeejheM zei:
Waarom zou je in hemelsnaam 4 middelen willen combineren? kun je niet beter gewoon 1 of 2 pakken en dan hoger doseren? de kans dat er onderzoek gedaan is naar de combinatie die je noemt neemt natuurlijk af met elk extra middel. datzelfde zal ook wel opgaan voor gebruikerservaringen.

doe maar gewoon niet 4 middelen tegelijk is mijn advies.
Klik om te vergroten...
Hier sluit ik me bij aan, de mogelijke wisselwerkingen zijn niet meer te overzien zo.

Ik zou dan voor enkel 2cb en keta gaan, dat zijn toch de leukste van het stel. Eventueel rook je aan het einde van de avond nog een jointje ofzo.
B
BakerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor de snelle reacties! Ik ga me bij nader inzien toch maar gewoon focussen op de 2cb trip en deze niet verpesten door te dronken te worden of te veel keta te nemen. Ik ga waarschijnlijk wel gewoon wat drinken hoor maar niet zo veel als ik hierboven beschreef + sporadisch een puntje keta
Enig idee over in welke volgorde ik het het best neem? Ik had vorige keren namelijk vrij veel last van de bodyload en zou deze niet willen verergeren :P
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou gewoon beginnen met 2C-B en eventueel een biertje of een puntje keta pakken als je je daar goed bij voelt, geen overhaaste acties dus.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alcohol + Keta is bij mij :kots:

Fool zei:
Ik zou gewoon beginnen met 2C-B en eventueel een biertje of een puntje keta pakken als je je daar goed bij voelt, geen overhaaste acties dus.
Klik om te vergroten...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bobsacamano zei:
Alcohol + Keta is bij mij :kots:
Klik om te vergroten...
Ja dat geldt voor heel veel mensen inderdaad... heb het vaker met mensen mee gemaakt en lees het overal
B
BakerLid
01-01-2024, 00:00
#9
SmartieAndMe zei:
Bobsacamano zei:
Alcohol + Keta is bij mij :kots:
Klik om te vergroten...
Ja dat geldt voor heel veel mensen inderdaad... heb het vaker met mensen mee gemaakt en lees het overal
Klik om te vergroten...
Gelukkig geldt dat niet voor mij :grin:
In feestsetting drink ik bijna altijd als ik keta neem, het maakt mijn trip net iets warmer en vrolijker.
Met een biertje in de hand lijkt het ook gewoon alsof ik dronken ben ipv lijp van de keta, kwestie van een beetje subtiel te zijn met mijn druggebruik :rolleyes:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik combineer altijd alles met alcohol en speed. maar dat is nietbepaald een goed een voorbeeld om te stellen.

-speed en ketamine gaat bijna altijd goed als de gebruiker bekend is met beide stoffen.
-alcohol en ketamine is blijkbaar vaak kotsen, volgens mij gaat dat voor mdma ook een beetje op, maar wat minder vaak. (van allebei kun je aardig duizelig worden, combineer ze zeker nooit in een achtbaan).
-2cb en ketamine heb ik zelf of in mn omgeving niet echt ervaring mee, ik vind of 2cb of ketamine allebei leuk genoeg om geen "psychedelische" stoffen erbij te pakken, ik weet dat ketamine een dissasociatief is, maar ik noem de werking wel trippen.
A
Aron KurwaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Weet dat het lang geleden is en niet meer relevant maar wiet versterkt 2cb, alcohol versterkt wiet, alcohol en ketamine versterken elkaar volgensmij? Heb gelezen dat alcohol juist weer 2cb tegenwerkt. Wiet en lets weet ik niet
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
de enige psychedelica waarbij alcohol voor mij wel gewerkt heeft is LSA, de Hawaian Baby Woodrose.

Voor de rest drink ik wel een of 2 biertjes in de comedown van het een en het ander maar niet op de piek van de trip.
A
Aron KurwaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aron Kurwa zei:
lets
Klik om te vergroten...
Keta*
En @acht.zes is ook verstandiger
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Over keta gesproken, heb me vannacht toch een trip gehad zeg! :)

Echt iets met een eigen identiteit, als ik het moet vergelijken dan komt Salvia nog het meest in de buurt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."