Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVRAAG: Constant droge keel na 4FMP?

VRAAG: Constant droge keel na 4FMP?

18 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gevalletje hoe meer aandacht het krijgt hoe meer je er last van hebt. Hoe irritant het ook is.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat hoort er helaas gewoon bij, de oplossing is in ieder geval niet om veel te gaan drinken, dat kan best gevaarlijk zijn!

Houd het gewoon bij 1-2 glazen per uur, en accepteer het maar dat je dorst hebt. :wink:
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#3
het geeft verkoeling waardoor ik soms vergeet dat ik eigenlijk een slokje water wil. en dan vervolgens weer door ga waar ik gebleven ben en dat is dansen.

misschien ben ik wel apart hoor haha, ach het werkt voor mij
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm dat heb ik ook soms maar dat constante drinken vind ik irritant. Doe gewoon niet en proberen er niet op te letten. :wave:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niet teveel over nadenken inderdaad en af en toe een nipje nemen ipv slokken.

oortjes zei:
Ipv drinken kan je ook een waaier lenen van iemand, krijg je ook verkoeling en lest ook vaak de dorst
Klik om te vergroten...
Hoe zorgt een waaier precies voor dorstlessing dan? Het leidt in ieder geval wel af.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar volgens mij heeft hij geen last van dorst maar van een droge keel :wink:
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#7
0-1 voor jou
s
snoepjes54Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Bedankt allemaal voor de antwoorden ! Ga de volgende keer nog meer letten op het drinken van 1 of 2 glazen per uur, en ga proberen niet alleen maar water te drinken maar ook iets met een smaakje te drinken :)
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#9
Water ijsjes
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#10
snoepjes54 zei:
Bedankt allemaal voor de antwoorden ! Ga de volgende keer nog meer letten op het drinken van 1 of 2 glazen per uur, en ga proberen niet alleen maar water te drinken maar ook iets met een smaakje te drinken :)
Klik om te vergroten...

In plaats van water kan je ook iets als AA drink nemen, lest de dorst beter dan water doordat het hypertoon is (en smaakt ook nog best lekker imo) en vult bovendien ook nog eens wat voorraden aan die je verbruikt :). Zolang je maar let op de hoeveelheid vocht die je binnenkrijgt, is het meeste wel goed.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
AA drink is inderdaad een goede vervanger voor water. Plus let op je zoutbalans. Vaak droog je zo uit omdat je al je zouten uitzweet. Het is alleen niet heel chill om zoute dingen te eten onder invloed van stimulanten maar het helpt wel. Ik heb zelfs wel eens een lik zout als ik echt te veel uitdroog.

Plus een glas water of wat anders per uur en het moet goedkomen... verder zul je het moeten accepteren want 100% voorkomen doe je het niet
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben het deels eens om bij dorst tijdens drugs iets anders dan water te drinken. Maar wissel het af met water. In AA drink zit zo vreselijk veel suiker! Meer dan in cola of andere drankjes. Ik geloof gezien te hebben dat er per flesje wel 10 suikerklontjes zitten. En van suiker krijg je juist veel dorst.
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dunnetjess33 zei:
Ik ben het deels eens om bij dorst tijdens drugs iets anders dan water te drinken. Maar wissel het af met water. In AA drink zit zo vreselijk veel suiker! Meer dan in cola of andere drankjes. Ik geloof gezien te hebben dat er per flesje wel 10 suikerklontjes zitten. En van suiker krijg je juist veel dorst.
Klik om te vergroten...
In de oranje (en meest bekende variant) zit inderdaad 15 gram suiker per 100ml... Veel meer dan bijvoorbeeld Coca-Cola (10,6 gram) en Fanta (11 gram). Echter zijn er verschillende varianten, zoals de Isotone (groen flesje), hier zit dan bijvoorbeeld 'maar' 5 gram suiker in per 100 ml, dit is dan alweer lager dan de meeste normale frisdranken (ijsthee, sprite, cola, fanta, etc).

Natuurlijk hoef je niet alleen maar dit te drinken (zoals je al zegt, wissel het af met water), maar het zal helpen met leeggetrokken voorraden weer op te vullen aangezien het hiervoor gemaakt is (om te drinken voor/tijdens/na het sporten, ligt aan welke variant je hebt).
s
snoepjes54Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Lezers,

Allereerste hallo, net nieuw hier :)

In het afgelopen jaar heb ik verschillende keren 4FMP gebruikt, en hierbij heb ik elke keer de hele nacht / dag een super droge keel. Hierdoor blijf ik constant water drinken. Het is zelfs zo dat als ik 10 seconden geleden een slokje water heb genomen ik alweer een nieuw slokje wil om mijn keel vochtig te krijgen. Door het veel drinken van water (en de droogte van mijn keel) ben ik na 3 uur misselijk, en dit blijf ik de rest van de avond / dag. Als ik XTC gebruik heb ik hier geen last van..

Ik gebruik meestal 1 capsule van ongeveer 200 mg (soms iets meer). Herkent iemand dit of weet iemand wat ik hier tegen kan doen?

Alvast bedankt !
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hey hey,

Welkom op het forum. Ik herken het niet maar heb ook maar 1 keer 4FA gedaan maar ik zou is proberen een lagere dosis te nemen 150 ofzo.

200mg is sowieso wel wat aan de hoge kant.


snoepjes54 zei:
Lezers,

Allereerste hallo, net nieuw hier :)

In het afgelopen jaar heb ik verschillende keren 4FMP gebruikt, en hierbij heb ik elke keer de hele nacht / dag een super droge keel. Hierdoor blijf ik constant water drinken. Het is zelfs zo dat als ik 10 seconden geleden een slokje water heb genomen ik alweer een nieuw slokje wil om mijn keel vochtig te krijgen. Door het veel drinken van water (en de droogte van mijn keel) ben ik na 3 uur misselijk, en dit blijf ik de rest van de avond / dag. Als ik XTC gebruik heb ik hier geen last van..

Ik gebruik meestal 1 capsule van ongeveer 200 mg (soms iets meer). Herkent iemand dit of weet iemand wat ik hier tegen kan doen?

Alvast bedankt !
Klik om te vergroten...
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Welkom op het forum :)

Heb zelf maar een paar keer 4-FA gedaan (zou de hoeveelheid niet weten), maar ook ik had telkens last van een droge keel. Voor zover ik heb gelezen is dat een normaal bijeffect van 4-FA. Dat je na 3 uur misselijk bent na de hele tijd water te drinken is ook geen goed teken, dan kom je al in de buurt van een watervergiftiging (te veel water gedronken). Dit kan fataal zijn. Ikzelf probeer het advies te volgen van 1-2 glazen water per uur, zo gaat enigszins die droge mond weg maar is de kans op een overdosis water minder dan continu water drinken.
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb nooit 4f gedaan maar die droge keel ken ik wel van xtc. Bij mij gaat het meestal weg nadat ik iets met een smaakje heb gedronken, bijv vitamin water (die pak ik meestal omdat er geen koolzuur in zit). Probeer het eens, want zo veel water drinken is echt slecht voor je en een beetje suiker kan geen kwaad na een paar uurtjes stevig dansen.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb er ook wel eens last van dus komt me bekend voor, mij is verteld dat je dan ipv een slok een nipje moet nemen. Een nipje is een ini mini slok nemen wat net genoeg vocht brengt in je keel.

werkt voor mij goed!

Rook je? Zo ja, misschien heeft dat er ook mee te maken? Ik rook zelf niet dus geen idee.

Eet je kauwgom of lolly's? Vrienden van mij eten zich ook altijd misselijk daarmee, en dan maar klagen ik heb zn buikpijn of ik moet overgeven.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ipv drinken kan je ook een waaier lenen van iemand, krijg je ook verkoeling en lest ook vaak de dorst

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."