#1
Gevalletje hoe meer aandacht het krijgt hoe meer je er last van hebt. Hoe irritant het ook is.

Hoe zorgt een waaier precies voor dorstlessing dan? Het leidt in ieder geval wel af.oortjes zei:Ipv drinken kan je ook een waaier lenen van iemand, krijg je ook verkoeling en lest ook vaak de dorst
snoepjes54 zei:Bedankt allemaal voor de antwoorden ! Ga de volgende keer nog meer letten op het drinken van 1 of 2 glazen per uur, en ga proberen niet alleen maar water te drinken maar ook iets met een smaakje te drinken![]()
In de oranje (en meest bekende variant) zit inderdaad 15 gram suiker per 100ml... Veel meer dan bijvoorbeeld Coca-Cola (10,6 gram) en Fanta (11 gram). Echter zijn er verschillende varianten, zoals de Isotone (groen flesje), hier zit dan bijvoorbeeld 'maar' 5 gram suiker in per 100 ml, dit is dan alweer lager dan de meeste normale frisdranken (ijsthee, sprite, cola, fanta, etc).Dunnetjess33 zei:Ik ben het deels eens om bij dorst tijdens drugs iets anders dan water te drinken. Maar wissel het af met water. In AA drink zit zo vreselijk veel suiker! Meer dan in cola of andere drankjes. Ik geloof gezien te hebben dat er per flesje wel 10 suikerklontjes zitten. En van suiker krijg je juist veel dorst.
snoepjes54 zei:Lezers,
Allereerste hallo, net nieuw hier
In het afgelopen jaar heb ik verschillende keren 4FMP gebruikt, en hierbij heb ik elke keer de hele nacht / dag een super droge keel. Hierdoor blijf ik constant water drinken. Het is zelfs zo dat als ik 10 seconden geleden een slokje water heb genomen ik alweer een nieuw slokje wil om mijn keel vochtig te krijgen. Door het veel drinken van water (en de droogte van mijn keel) ben ik na 3 uur misselijk, en dit blijf ik de rest van de avond / dag. Als ik XTC gebruik heb ik hier geen last van..
Ik gebruik meestal 1 capsule van ongeveer 200 mg (soms iets meer). Herkent iemand dit of weet iemand wat ik hier tegen kan doen?
Alvast bedankt !
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."