Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4f-mph (4-fluoromethylphenidate)

4f-mph (4-fluoromethylphenidate)

18 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eerst vond ik deze drug een beetje lijken op speed maar naar nader inzien is het eigenlijk gewoon net als coke.
G
GeelzuchterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Eerst vond ik deze drug een beetje lijken op speed maar naar nader inzien is het eigenlijk gewoon net als coke.
Klik om te vergroten...
Als dat zo was zouden alle cokegebruikers per direct zijn overgestapt gezien de prijs..
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geelzuchter zei:
Als dat zo was zouden alle cokegebruikers per direct zijn overgestapt gezien de prijs..
Klik om te vergroten...
Hoeveel coke gebruikers zijn bekend met deze drug?
B
Bilnaat acrobaat 666Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik wil bij deze iedereen die hier strandt in de zoektocht naar informatie even een heads up geven dat dit spul zeer potent is en je echt voorzichtig moet zijn met de dosering. Ik heb een maand geleden 1,5 gram opgemaakt in een weekend en de lijnen op het oog gelegd. Vond het nog best redelijk gaan maar ik had wel dood kunnen zijn is mij verteld. Nu had ik gisteravond, terwijl ik tegenwoordig wel een weegschaal heb, met mijn stomme hoofd evengoed veel te veel gedoseerd waarbij ik toch wel merkte dat het echt nergens op slaat om zoveel te nemen en het zelfs gevaarlijk is. Verder wel chill spul, alleen pas ik vanaf nu wel goed op met RC's.
B
Bilnaat acrobaat 666Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Geelzuchter zei:
Als dat zo was zouden alle cokegebruikers per direct zijn overgestapt gezien de prijs..
Klik om te vergroten...
Het grote verschil is dat je in combinatie met coke lekker aan een stuk door alcohol kan blijven nemen terwijl dit in combinatie met 4fmph juist helemaal niet lekker samengaat (in grotere hoeveelheden). Daarom is het in mijn optiek niet te vergelijken :)
B
BreekijzerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hai, ik kwam dit topic van jaren terug onlangs tegen via google. Toen dacht ik .. laat ik het ook gewoon proberen want ik kan wel een steuntje gebruiken!

Een uur geleden heb ik dus ook voor het eerst 4FMPH genomen, de helft van een 25MG pil. Tot nu toe is het eigenlijk heel prettig. Ik heb het ingenomen omdat ik een (saaie) cursus volg over crypto traden. Ik wil de theorie wel goed beheersen, de video's goed volgen en ermee aan de slag gaan, maar ik merkte dat ik "nuchter" vaak mijn focus verlies.

Vandaar dat ik dit goedje had besteld. Het leek me ongevaarlijk na het lezen van dit topic. Tot nu toe dus erg prettig en ik heb bijna geen last meer van gedachten / dingen die mij afleiden. Alleen de reactie hier plaatsen dan :wink:

Het is nu gewoon leuk om de cursus te volgen en de charts in te duiken haha. Ik ga weer verder. Tot nu toe in ieder geval veelbelovend. Niet overheersend. Het geeft veel rust in mijn hoofd en dat is al super.
S
SuperstarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Omdat ik nog geen onderwerp over deze relatief nieuwe chemical kon vinden, bij deze.

Het gaat om 4f-mph. De (nieuwe) fluor variant van methylphenidate. Een potente dopamine reuptake inhibitor, werkzaam vanaf zo'n 5 mg.

Ik heb het goedje zelf getest, eerst 7.5 mg en daarna nog eens 7.5 mg (wat in mijn beleving best euforisch was, een prima rush en dus naar mijn mening aardig potent) maar ik ben eigenlijk meer benieuwd of er al meer mensen ervaring hiermee hebben en wat de bevindingen zijn.

En dan ook vooral de ROA.

:)
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Thanks voor je topic maar zou je meer kunnen vertellen over je ervaring in vergelijking met andere uppers of in vergelijking met Methylphenidate. Ook erg benieuwd naar de werkduur, kater en slaapritme.

Superstar zei:
Omdat ik nog geen onderwerp over deze relatief nieuwe chemical kon vinden, bij deze.

Het gaat om 4f-mph. De (nieuwe) fluor variant van methylphenidate. Een potente dopamine reuptake inhibitor, werkzaam vanaf zo'n 5 mg.

Ik heb het goedje zelf getest, eerst 7.5 mg en daarna nog eens 7.5 mg (wat in mijn beleving best euforisch was, een prima rush en dus naar mijn mening aardig potent) maar ik ben eigenlijk meer benieuwd of er al meer mensen ervaring hiermee hebben en wat de bevindingen zijn.

En dan ook vooral de ROA.

:)
Klik om te vergroten...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#9
Staan er geen reports met oa de ROA op erowid of bluelight?
S
SuperstarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vond 25mg (in totaal op de avond) aardig euforisch, daarnaast een scherpe mentale focus. Met visite werd ik ook aardig praatgraag in het begin.

Nadat echter het euforische gevoel was weg geëbd bleef een urenlange koude (ook fysieke) stimulatie over (verhoogde temperatuur en hartslag) wat ik op een gegeven moment wel lichtelijk vervelend begon te vinden. Echt wide awake zonder echt recreatief element en zonder echt zin om er wat mee te doen of wat te ondernemen.

Ik heb uiteraard geprobeerd om dit wakkere gevoel op een gegeven moment af te zwakken met alcohol en dit hielp in het begin wel maar helaas was dat van korte duur.

De come-down vond ik redelijk meevallen wat betreft onrust en geestelijke gedachtenloops. In mijn beleving nam het effect ook in golven af.
Lichamelijk op een gegeven moment wel wat klachten als verhoogde temperatuur en hartslag. Ook onrustige darmen en aan het eind een lange zeurende hoofdpijn. (Dit is wellicht te verklaren door het nuttigen van een aanzienlijke hoeveelheid alcohol en te weinig water)

In vergelijking met Ethylphenidate vond ik dit iets minder euforisch en trager qua inwerkings-, piektijd. (ROA voor beiden substanties nasaal). Ethylphenidate (25 mg nasaal) was echt ineens 'BAM' (helaas wel gruwelijk corrosief voor je sinussen in vergelijking tot 4f-mph).
De nastimulatie van 4f-mph was bij mij wel veel langer dan Ethylphenidate, wat het voor mij niet echt een functionele stimulant maakt (ik denk dat ik 10 uur na de laatste dosis het effect nog voelde).

In vergelijking tot Methylphenidate vind ik 4f-mph meer recreatief (wat euforie betreft).

Al met al een aardige ervaring maar de lange nastimulatie is voor mij echt een reden om het niet snel nog eens te gebruiken.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hey hey 👋🏿 zei:
Hoi newbie hier, ik heb een vraag. Is 4fmph (poeder) bruinig? Of IS het echt helemaal wit
Klik om te vergroten...
Spierwit
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Thanks voor de extra info dude en welkom op het forum.
S
SuperstarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Na het teruglezen van mijn post, zie ik dat ik een nuance moet aanbrengen. Ik vermeldde dat ik 4f-mph meer recreatief vind dan Methylphenidate:

MeejheM zei:
In vergelijking tot Methylphenidate vind ik 4f-mph meer recreatief (wat euforie betreft).
Klik om te vergroten...

Daarmee bedoel ik, om wat preciezer te zijn, dat ik 4f-mph ook echt maar íetsje recreatiever vind dan Methylphenidate (Ritalin).
Het is, naar mijn mening, nog steeds een substantie die slechts handig is voor wanneer je een lange strakke focus nodig hebt om dingen te doen of gedaan te krijgen.
Echter, ook met deze variant ligt het risico op de loer dat je net even te veel pakt waardoor je uiteindelijk juist je focus kwijtraakt en verzand in een geestestoestand waarin je door alles wordt afgeleid (scatterbrained noem ik het voor het gemak maar even).
En de daarop volgende lange nastimulatie met de bijbehorende fysieke ongemakken wordt uiteindelijk vervelend.

Ethylphenidate vind ik trouwens wat betreft de snelheid waarmee het opkomt en de intense rush die er op volgt heel aardig op de werking van goede Cocaïne lijken. Maar daar houden de overeenkomsten met de peruaanse 'brother from another mother' echter wel op.
Ook is het spul, zoals ik al zei, écht niet te snuiven en duurt de rush erg kort (korter dan Coca). 4 - 6 uur nastimulatie en moeilijk kunnen slapen maakt het voor mij dan ook niet de moeite waard om het nog eens te doen.

Ik heb overigens 4f-eph en a-php besteld, hopelijk is dit eindelijk de juiste phenidate..

Meer info daarover later!
Z
ZeeforLid
01-01-2024, 00:00
#14
*4f-mph oraal gebruiken (voor studie)*

Voorheen gebruikte ik wel eens ritalin om te studeren en dat vond ik een erg fijn middel. Hierdoor heb ik een zakje 4f-mph poeder besteld.

Ik heb de ervaring op deze form gelezen om het vervolgens zelf te gebruiken. Op een andere forum heb ik gelezen dat 10 mg echt wel genoeg is om te gebruiken. In het zakje dat ik heb besteld zit 60 mg, dus op goed geluk heb een bommetje gemaakt waarin ik dacht ongeveer 10 mg te hebben gepakt. Omdat ik een paar keer voorbij zag komen dat wanneer je te veel pakt je het erg goed voelt, heb ik besloten mijn bommetje toch maar te verdelen in 2 bommetjes (ik wilde niet het risico lopen dat ik te veel innam en ik ben zeker niet bang aangelegd op “drugs”gebied). Na de verdeling zat er ongeveer 1 (wel redelijk royaal) sleutelpuntje in een bommetje en deze heb ik oraal ingenomen. Ik merk wel dat dit al best veel is (opgelucht dat ik minder in heb genomen dan in eerste instantie de bedoeling was). Het enorme euforische gevoel heb ik gelijk en wil ook gelijk aan de slag met de studie. Maar na 1,5 uur (nu dus) merk ik dat het echt wel (letterlijk) als een bom in slaat en wilde ik deze ervaring delen voor mensen die 4f-mph ook willen gebruiken voor de studie.

Op zich vind ik het een fijn spulletje, maar voor de volgende keer zal ik echt wat minder pakken voor een bommetje (1 klein sleutelpuntje) want het effect is mega. Ik vind het gevoel met deze hoeveelheid beetje te vergelijken met xtc.

Dus een tip als je het wil gebruiken voor het studeren (net als ik) en je hebt geen weegschaal: 1 klein sleutelpuntje 4f-mph poeder verwerken in een bommetje (wikkelen in een vloeitje) voor oraal gebruik en het werkt top!

P.s. Het werkte bij mij al na 30 minuten!
H
Hey hey 👋🏿Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoi newbie hier, ik heb een vraag. Is 4fmph (poeder) bruinig? Of IS het echt helemaal wit
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zeefor zei:
*4f-mph oraal gebruiken (voor studie)*

Voorheen gebruikte ik wel eens ritalin om te studeren en dat vond ik een erg fijn middel. Hierdoor heb ik een zakje 4f-mph poeder besteld.

Ik heb de ervaring op deze form gelezen om het vervolgens zelf te gebruiken. Op een andere forum heb ik gelezen dat 10 mg echt wel genoeg is om te gebruiken. In het zakje dat ik heb besteld zit 60 mg, dus op goed geluk heb een bommetje gemaakt waarin ik dacht ongeveer 10 mg te hebben gepakt. Omdat ik een paar keer voorbij zag komen dat wanneer je te veel pakt je het erg goed voelt, heb ik besloten mijn bommetje toch maar te verdelen in 2 bommetjes (ik wilde niet het risico lopen dat ik te veel innam en ik ben zeker niet bang aangelegd op “drugs”gebied). Na de verdeling zat er ongeveer 1 (wel redelijk royaal) sleutelpuntje in een bommetje en deze heb ik oraal ingenomen. Ik merk wel dat dit al best veel is (opgelucht dat ik minder in heb genomen dan in eerste instantie de bedoeling was). Het enorme euforische gevoel heb ik gelijk en wil ook gelijk aan de slag met de studie. Maar na 1,5 uur (nu dus) merk ik dat het echt wel (letterlijk) als een bom in slaat en wilde ik deze ervaring delen voor mensen die 4f-mph ook willen gebruiken voor de studie.

Op zich vind ik het een fijn spulletje, maar voor de volgende keer zal ik echt wat minder pakken voor een bommetje (1 klein sleutelpuntje) want het effect is mega. Ik vind het gevoel met deze hoeveelheid beetje te vergelijken met xtc.

Dus een tip als je het wil gebruiken voor het studeren (net als ik) en je hebt geen weegschaal: 1 klein sleutelpuntje 4f-mph poeder verwerken in een bommetje (wikkelen in een vloeitje) voor oraal gebruik en het werkt top!

P.s. Het werkte bij mij al na 30 minuten!
Klik om te vergroten...
Deze manier van wegen slaat natuurlijk nergens op. Koop een weegschaal, kost 2 tientjes. Zo weet je nooit hoe veel je binnen krijgt. Hoe weet je überhaupt of er 60mg in het zakje zit?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hey hey 👋🏿 zei:
Hoi newbie hier, ik heb een vraag. Is 4fmph (poeder) bruinig? Of IS het echt helemaal wit
Klik om te vergroten...
Laten testen, dan weet je wat je hebt.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hey hey 👋🏿 zei:
Hoi newbie hier, ik heb een vraag. Is 4fmph (poeder) bruinig? Of IS het echt helemaal wit
Klik om te vergroten...
Kleur, geur en smaak zegt niks over het product.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hey hey 👋🏿 zei:
Hoi newbie hier, ik heb een vraag. Is 4fmph (poeder) bruinig? Of IS het echt helemaal wit
Klik om te vergroten...
Misschien wel paars? Of oranje? Who knows....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."