#1
Eerst vond ik deze drug een beetje lijken op speed maar naar nader inzien is het eigenlijk gewoon net als coke.
Als dat zo was zouden alle cokegebruikers per direct zijn overgestapt gezien de prijs..Eerst vond ik deze drug een beetje lijken op speed maar naar nader inzien is het eigenlijk gewoon net als coke.
Hoeveel coke gebruikers zijn bekend met deze drug?Als dat zo was zouden alle cokegebruikers per direct zijn overgestapt gezien de prijs..
Het grote verschil is dat je in combinatie met coke lekker aan een stuk door alcohol kan blijven nemen terwijl dit in combinatie met 4fmph juist helemaal niet lekker samengaat (in grotere hoeveelheden). Daarom is het in mijn optiek niet te vergelijkenAls dat zo was zouden alle cokegebruikers per direct zijn overgestapt gezien de prijs..
Superstar zei:Omdat ik nog geen onderwerp over deze relatief nieuwe chemical kon vinden, bij deze.
Het gaat om 4f-mph. De (nieuwe) fluor variant van methylphenidate. Een potente dopamine reuptake inhibitor, werkzaam vanaf zo'n 5 mg.
Ik heb het goedje zelf getest, eerst 7.5 mg en daarna nog eens 7.5 mg (wat in mijn beleving best euforisch was, een prima rush en dus naar mijn mening aardig potent) maar ik ben eigenlijk meer benieuwd of er al meer mensen ervaring hiermee hebben en wat de bevindingen zijn.
En dan ook vooral de ROA.
![]()
SpierwitHoi newbie hier, ik heb een vraag. Is 4fmph (poeder) bruinig? Of IS het echt helemaal wit
MeejheM zei:In vergelijking tot Methylphenidate vind ik 4f-mph meer recreatief (wat euforie betreft).
Deze manier van wegen slaat natuurlijk nergens op. Koop een weegschaal, kost 2 tientjes. Zo weet je nooit hoe veel je binnen krijgt. Hoe weet je überhaupt of er 60mg in het zakje zit?*4f-mph oraal gebruiken (voor studie)*
Voorheen gebruikte ik wel eens ritalin om te studeren en dat vond ik een erg fijn middel. Hierdoor heb ik een zakje 4f-mph poeder besteld.
Ik heb de ervaring op deze form gelezen om het vervolgens zelf te gebruiken. Op een andere forum heb ik gelezen dat 10 mg echt wel genoeg is om te gebruiken. In het zakje dat ik heb besteld zit 60 mg, dus op goed geluk heb een bommetje gemaakt waarin ik dacht ongeveer 10 mg te hebben gepakt. Omdat ik een paar keer voorbij zag komen dat wanneer je te veel pakt je het erg goed voelt, heb ik besloten mijn bommetje toch maar te verdelen in 2 bommetjes (ik wilde niet het risico lopen dat ik te veel innam en ik ben zeker niet bang aangelegd op “drugs”gebied). Na de verdeling zat er ongeveer 1 (wel redelijk royaal) sleutelpuntje in een bommetje en deze heb ik oraal ingenomen. Ik merk wel dat dit al best veel is (opgelucht dat ik minder in heb genomen dan in eerste instantie de bedoeling was). Het enorme euforische gevoel heb ik gelijk en wil ook gelijk aan de slag met de studie. Maar na 1,5 uur (nu dus) merk ik dat het echt wel (letterlijk) als een bom in slaat en wilde ik deze ervaring delen voor mensen die 4f-mph ook willen gebruiken voor de studie.
Op zich vind ik het een fijn spulletje, maar voor de volgende keer zal ik echt wat minder pakken voor een bommetje (1 klein sleutelpuntje) want het effect is mega. Ik vind het gevoel met deze hoeveelheid beetje te vergelijken met xtc.
Dus een tip als je het wil gebruiken voor het studeren (net als ik) en je hebt geen weegschaal: 1 klein sleutelpuntje 4f-mph poeder verwerken in een bommetje (wikkelen in een vloeitje) voor oraal gebruik en het werkt top!
P.s. Het werkte bij mij al na 30 minuten!
Laten testen, dan weet je wat je hebt.Hoi newbie hier, ik heb een vraag. Is 4fmph (poeder) bruinig? Of IS het echt helemaal wit
Kleur, geur en smaak zegt niks over het product.Hoi newbie hier, ik heb een vraag. Is 4fmph (poeder) bruinig? Of IS het echt helemaal wit
Misschien wel paars? Of oranje? Who knows....Hoi newbie hier, ik heb een vraag. Is 4fmph (poeder) bruinig? Of IS het echt helemaal wit
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."