Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsprobleemtje

probleemtje

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#1
vertel je moeder dat je wiet rookt, en dat ze je het niet kan verbieden.
B
BaflavaLid
01-01-2024, 00:00
#2
als k wiet koop, kan k het zakje dan wegstoppen thuiss, of kan mn moeder dit ruiken als ze mn kamer binneloopt?
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat zal wel meevallen :)

En anders stop je het zakje weer in een extra zakje enzovoorts, tot je zeker weet dat niemand het ruikt :wink:


Beetje deo in je kamer spuiten kan ook schelen!
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kent je moeder überhaupt de geur van wiet wel?
Als je het verstopt zal ze het niet direct vinden. Steek het bijvoorbeeld in zilverpapier en dat steek je in een kartonnen doosje wat in je kast staat.

Dan ruik je niet veel wietgeur hoor
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
pot pindakaas ?
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#6
desnoods wikkel je er een shitload plastic rond, in meerdere zakjes, zilverpapier, doosjes, ... wees inventief
E
ElenthereliénLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik verstop mijn zakjes (die ik overigens vul met m'n vaders kweek hehehe) onder in mijn schoenendoos, ik heb er een klein dun plankje in gedaan, daardoor ontstaat een holte, daarboven leg ik wat strips.
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergine25 zei:
pot pindakaas ?
Klik om te vergroten...

misschien niet de handigste plek :mrgreen:

lekkere boterham met pindawiet :hearteyes:
D
Dreaming_fantasyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Denk dat het er wel een beetje aan ligt hoeveel gram er in zo'n zakje zit, en waar je het normaal gesproken neer legt.

Een grammetje in je bureau la waar je moeder nooit komt zal ze minder snel ruiken, als 10 gram :wink:.
Natuurlijk er altijd wel voor zorgen dat je zakje goed dicht is he! :wink: (duh:wink:!)
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gewoon zakje-in-zakje techniek.. na een tijd heb je zoveel wietzakjes dat je er gewoon niet meer blij van wordt :P en dat t onmogelijk is om een joint te draaien omdat je met je al stonede kop die zakjes niet meer uiteen krijgt :mrgreen: :stoned:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb het idee dat de ene wietsoort veel sterker ruikt dan de andere, misschien kan je dat aan de shophouder vragen?

Verbeter me als ik het mis heb maar ik heb dat idee als ik wiet haal (wat niet zo bijzonder vaak gebeurd)
A
AzharaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je ouders de geur van wiet niet kennen, is het al een stuk
makkelijker. Maar dan nog moet je voorzichting zijn, want
moeders kunnen soms in een spontane schoonmaakbui terecht
komen :grin:

Zoiezo altijd meerdere zakjes om heen doen.


Verstop plekken:


- Batterijenvakje van bv Radio/wekker
- In de kast van je PC
- Achter een schilderij, poster, wandklok
- In een DVD/CD hoesje
- De kap van de lamp aan je plafond
- Schroef een stopcontact open
- in de boxen van je stereo set
- Cassette deck/cd lade van je stereo
- onder een pot plant in de vensterbank
- holle gedeeltes in meubels
- Of neem het mee naar school/werk in een aparte tas,
en hou deze altijd in je kluisje.

Is dat genoeg? :stoned:
F
FlitskikkerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dit dacht ik in het begin ook...
Nu , na 3 jaar smoren heeft men moeder nog altijd niks door
En wil het zo houden ook :mrgreen:
ikzelf stop het altijd in zo een dubbel cd doosje.
het midden stuk eruit gesneden, en is nu gewoon zoals een doosje.
super vind ik dat! :wave:
B
BaflavaLid
01-01-2024, 00:00
#14
bedankt voor de reacties,
k ga het mn moeder niet vertellen dat k wiet rook, want als k het ook over de poppers, paddos en rest heb is het hek van de dam :P, btw k heb binnekort ook speed/ ruikt dat net zo sterk als wiet?
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#15
Doet me denken aan the old days....

Mijn ouders hield ik echter niet voor de gek, mn moeder heeft zelf geblowd en me pa is nooit gestopt. Dus zelfs vaak als ik geen wiet bij me had konden ze het ruiken.

Maar nu mag ik gewoon binnen blowen, dus het hoeft niet altijd nadelig uit te pakken :wink:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eerlijkheid duurt het langst.. en er zijn verder genoeg tips gegeven hier.

Nee, speed ruikt niet zo sterk als wiet...
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#17
hasj gaan roken ruiken ze ook niet deed ik ook en nu rook ik niks anders meer nu vind ik het heerlijk :mrgreen:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik stop het altijd in men kluisje, veilig achter slot en grendel.
je kan het ook nog altijd in je kleerkast stoppen, in een broek. zal je moeder ook niet vinden.
zilverpapier werkt altijd, of gwn een luchtdicht zakje.
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#19
aluminiumfolie werkt wel goed, zorg er voor dat lekker veel lucht uit het zakje gedrukt is zodat er zo goed als geen lucht meer uit wilt lopen. Je hoeft het niet vacuum te zuigen, zolang er gewoon niet veel lucht in zit :)

Als het zakje lekker leeg is krijgt de lucht die er nog in zit bijna geen kans meer om te lekken, omdat er dan negatieve spanning op het zakje staat. Maar dat hangt ook totaal af van de hoeveelheid wiet die je er in hebt zitten en hoe groot het zakje is. Het werkt iig bij mij! Valt te proberen.

Aluminium folie dus, dubbel zakje, ik zou het niet in de pc kast doen sinds er nogal veel warme en koude lucht over het zakje heen zal stromen en je kamer in geblaast word. Stel het zakje geurt nog een beetje zorgt de pc er voor dat de lucht in de hele kamer hangt :)

Je kan ook bij een headshop vacuum opberg potjes vinden, die zijn perfect geurloos, je hebt ze ook vermomd als frisdrank blikjes!
M
MoonlightInfernoLid
01-01-2024, 00:00
#20
(hasj-)bolletjes slikken?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."