#1
Zonder stormaansteker werkt het sowieso niet.
Spacert zei:Oh, en nog een vraagje. Hoeveel dosissen gaan er ongeveer uit 1 gram als je 10x extract neemt?
Spacert zei:Nou jongens, het is gelukt. Heb van een 10x extract met zelfgemaakte waterpijp en stormaansteker lopen trippen als een gek.
Na een dikke hijs te hebben genomen was ik na een seconde of 15 helemaal weg. Ik weet niet eens meer dat ik de rook heb uitgeblazen. Op het begin had ik een raar gevoel in mijn mond, dat zich als een kokon helemaal over mijn lichaam uitbreidde. Ik voelde mee één met de kamer waarin ik was en het voelde of ik in het diepste van mijzelf terecht was gekomen. Op een gegeven moment zat ik in mijn kokon gevangen. Dat vond ik op het begin raar, maar na een tijdje had ik er wel vrede mee. Het voelde prettig en ik kon van de muziek (Shpongle) wel genieten. De televisie die op de achtergrond aan stond was wel gruwelijk irritant. Het rare is dat ik geen echte visuele effecten heb gezien. Als ik op deze site kijk: http://www.salvia-divinorum.nl/salvia-d ... trips.html, vind ik het ook moeilijk om te bepalen in welke fase van de salvia trip ik zat. Heeft iemand een idee?
Bedankt voor jullie tips in ieder geval. Salvia is me bevallen. Het lijkt me leuk om het nog een keer in het bos te doen ofzo.
SmokeMe zei:ff een vraagje, vond het niet waard om hier een nieuw topic voor te openen
Ik ben van plan vanavond voor het eerst Salvia te roken, in m'n bong
Ik heb een halve gram extract 5X gekocht
Hoeveel moet ik erin doen voor een goede trip? Ik ben banger dat ik niks merk dan dat ik te hard ga![]()
Spacert zei:SmokeMe zei:ff een vraagje, vond het niet waard om hier een nieuw topic voor te openen
Ik ben van plan vanavond voor het eerst Salvia te roken, in m'n bong
Ik heb een halve gram extract 5X gekocht
Hoeveel moet ik erin doen voor een goede trip? Ik ben banger dat ik niks merk dan dat ik te hard ga![]()
Ik zou zeggen dat je 4 dosissen uit een halve gram haalt om lekker hard te gaan, maar dat 5 ook goed genoeg is. Second opinion is welkom, want zoals je las was dit mijn eerste ervaring. Misschien is het ook beter om met wat minder te beginnen. Als je allemaal toffe dingen ziet en je vergeet het, dan heb je er ook niets aan. Zorg voor een sitter. Super belangrijk.
Nog even een toevoeging. Ik ben rond het centraal een aantal smartshops binnen gelopen. Daar vroegen ze rond de 22 euro voor een halve gram. Dit heb ik echter niet gedaan omdat ik dat absurde prijzen vind. Het is het waard, maar het komt neer op coke prijzen. Op een bekende shop waar bovenaan deze pagina reclame voor gemaakt wordt ligt de prijs veel lager.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."