#1
rook nog wel gewoon tabak ja.. als dat van me afgepakt wordt trek ik het denk ik nog slechter..
maar het is gewoon enorm vervelend, maar moet nu even doorbijten !
maar het is gewoon enorm vervelend, maar moet nu even doorbijten !
Mysticwarrior zei:Interresant, ikzelf ben al een aantal maal gestopt met blowen en vaak kan ik er de klok op gelijk zetten en de nachtmerries komen weer om de hoek zetten. Verder heb ik geen afkickverschijnsellen en ook heb ik geen problemen met het stoppen zelf, maar die nachtmerries of in iedergeval hele intense dromen. Zijn toch wel heeeeel extreem!![]()
Het grappige is dat ik dit al heb besproken op een ander forum, waar veel leden dit ook herkende. Nadat ik vannacht weer zo'n gezellige droom heb ervaren ging ik even googlen op stoppen met blowen en nachtmerries en kom ik tot mijn verbazing gewoon meerdere topics tegen op verschillende forums waar een kleine groep mensen dit ook ervaart.
Ik zou haast zeggen dat dit geen toeval is....
Groetjes,
Mystic.
spacebilly zei:nachtmerries niet eens, gewoon hele intense dromen die ook supervet kunnen zijn.
gr
Mysticwarrior zei:spacebilly zei:nachtmerries niet eens, gewoon hele intense dromen die ook supervet kunnen zijn.
gr
Dit verschilt dan van persoon tot persoon, ikzelf ervaar voornamelijk nachtmerries met een enkele keer een droom waarvan ik zeg WAUWIk heb gisteren en eergisteren weer wat jointjes gerookt and guess what? Mijn intense dromen zijn weer verdwenen.... En ze komen weer terug zodra ik 2 a 3 dagen niks meer heb gerookt. Toch vraag ik me af waarom? Zou het zo zijn dat wiet ons onderbewustzijn onderdrukt, waardoor het zodra je stopt, met name in je dromen vollop op de voorgrond beland. Ik zou hier graag iets wetenschappelijks over willen lezen, iemand?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."