Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep-Vroeger en Nu

Pep-Vroeger en Nu

18 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#1
als je al aardig gewend bent aan speed kan je er toch makkelijk op slape
ik kon dan gewoon lijne legge en 5 min na 2 strepe voor 10 uurtjes in slaap te valle
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#2
berbe zei:
als je al aardig gewend bent aan speed kan je er toch makkelijk op slape
ik kon dan gewoon lijne legge en 5 min na 2 strepe voor 10 uurtjes in slaap te valle
Klik om te vergroten...

je moet echt de 'N' toets even nakijken, die hapert en dat stoort me steeds als wanabee-taalpurist... Misschien zit er wat speed tussen het mechaniek of zo? :smoke:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
berbe zei:
als je al aardig gewend bent aan speed kan je er toch makkelijk op slape
ik kon dan gewoon lijne legge en 5 min na 2 strepe voor 10 uurtjes in slaap te valle
Klik om te vergroten...
inderdaad forumterrorist doe is een BEETJE JE BEST !!!!!

:hearteyes:

De strijd aan gaan met de taalbarbaren !!!

ABN !!!

Go home breezahsletjes en losers !!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
nutsss zei:
berbe zei:
als je al aardig gewend bent aan speed kan je er toch makkelijk op slape
ik kon dan gewoon lijne legge en 5 min na 2 strepe voor 10 uurtjes in slaap te valle
Klik om te vergroten...

je moet echt de 'N' toets even nakijken, die hapert en dat stoort me steeds als wanabee-taalpurist... Misschien zit er wat speed tussen het mechaniek of zo? :smoke:
Klik om te vergroten...

Goed zo, eindelijk even iemand die het subtiel weet te melden, want ik ergerde me inmiddels ook al kapot aan die schrijfwijze van berbe!! :wave:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#5
hickedelic zei:
Eneum: Kan iemand me vertellen wat spa afbreekt of hoe je het wakkerblijven kan stopzetten en offline gaan in je bed?
Klik om te vergroten...

Voor mij werkt wiet aardig goed.

@ berbe: waarom zou je in godsnaam 2 lijne legge als je toch graag 5 min later 10 uurtjes wilt slape? Jmmer van je eurietjes dacht ik zo...
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vitamine-C is een echte pepkiller.

Of een paar biertjes, dat werkt meestal ook prima.

Valeriaancapsules van de drogist.


:wave:
t
tijdbomLid
01-01-2024, 00:00
#7
Antondebeuker zei:
Vitamine-C is een echte pepkiller.

Of een paar biertjes, dat werkt meestal ook prima.

Valeriaancapsules van de drogist.


:wave:
Klik om te vergroten...
Hmm vitamine C werkelijk? Ik weet het verder niet hoor maar ze vertellen dat echt over elke drug zo'n beetje en het heeft nog nooit gewerkt bij mij.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bij mij werkt dat ook vrijwel niet..
Kan blowen wat ik wil als ik nog vrij strak sta vd speed, maar in slaap vallen lukt echt nog niet, word er alleen wazig van

Het enige wat wel opvalt is dat ik veel sneller bezopen ben als ik pep op heb..
Komt mss door de lege maag en vocht tekort ofzo, ik weet het niet..
Maar pep + veel bier = vage en weinig herrineringen de volgende dag in het kwadraat
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#9
tijdbom zei:
Antondebeuker zei:
Vitamine-C is een echte pepkiller.

Of een paar biertjes, dat werkt meestal ook prima.

Valeriaancapsules van de drogist.


:wave:
Klik om te vergroten...
Hmm vitamine C werkelijk? Ik weet het verder niet hoor maar ze vertellen dat echt over elke drug zo'n beetje en het heeft nog nooit gewerkt bij mij.
Klik om te vergroten...

Vitamine C, ascorbinezuur, is een anti-oxidant en dat schijnt hersenschade te beperken heb ik ooit gelezen in een onderzoek.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vitamine C is altijd wel gezond, vooral als je aan de pep zit/hebt gezeten :P

Ken iemand die ooit een puntje 'pure' vitamine C heeft gesnoven (practicum op school, was iig vitamine C in poedervorm) en dat heeft ie niet bepaald als prettig ervaren.. :mrgreen:
Dus die vitamine's kun je beter gewoon drinken of eten :beer:
l
lolzornatedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat voelde hij dan van die vitamine c?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Niet zo raar dat het brandde hè? Leg maar eens een tablet op je tong das toch ook zuur en zuren branden nu eenmaal in je neus en laten je tandglazuur oplossen...

Duh... :wink:
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#13
vroeger helaas nog niet meegemaakt :P

nu.. we hebben het laten testen vandaag achter de uitslag aangebeld...
54% caffiene XD
6% amfetamine :beer:
natuurlijk voel ik me genaaid maar ik zie nu de lol in de van die jongens die dit spul hele dagen snuiven (vriendengroep waar ik dit van heb) ze moesten eens weten :mrgreen:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Niet zo raar dat het brandde hè? Leg maar eens een tablet op je tong das toch ook zuur en zuren branden nu eenmaal in je neus en laten je tandglazuur oplossen...

Duh... :wink:
Klik om te vergroten...
Tsja ik ga ook echt geen vitamine C mijn neus in jagen :mrgreen:

En @ hierboven: 6% LOL :beer:
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vroeger : 1 lijn(tje) en je stond gegarandeerd een paar uur strak, maar dan ook echt strak.

Nu : ik heb het nog niet laten testen, maar zoveel doet het spul niet meer.
In iedergeval heb ik zeker 2 beste lijnen nodig om ook maar iets te voelen.

Vroeger werd er niet met speed geklooid, ook niet met coke en XTC.

XTC moet je er tegenwoordig ook 2 in je mik gooien, terwijl je vroeger met een kwartje afkon.

Als je niet alteveel heb gehad wil Melatonine nog wel eens helpen, niet die je hier bij de drogist haalt, maar uit de USA van 3mg.
Daar neem ik er dan 2 van en het geeft in iedergeval een beetje rust in je hoofd.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#16
Niks, maar het snuiven ervan was niet prettig
Het brandde en had een vrij aparte smaak
h
hickedelicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hallo beste forumbezoekers,
Merkt er ng iemand het "te hevig"-effect van de pep wat tegenwoordig verkocht word t.o.v vroeger?
Vroeger kon ge van een lijntje van 5 a 8 cm een hele nacht zalig door. Nu heeft een lijntje van die groote maar 2 a 3 uur en moet ik vaak meer pakken om goed te gaan vn de spa.
Vroeger: 1gr. :1 nacht: smorgens ng lekker strak staan
Nu: 1gr:1 nacht: smorgens "te hevig", 101 dingen tegelijk willen doen en ng nx gedaan krijgen, en qwa denken richting shizofreen gaan :mrgreen:
Is er ng iemand die dit zo ervaard? Of ligt het gwn aan mij? :openmouth:

Eneum: Kan iemand me vertellen wat spa afbreekt of hoe je het wakkerblijven kan stopzetten en offline gaan in je bed?
Alvast bedankt voor de uitleg...
Grtz

THINK BEFORE YOU TAKE :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je al sinds "vroeger" aan de pep zit, heb je inmiddels ook wel een aardige tolerantie op weten te bouwen.....
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#19
en je hebt waarschijnlijk ook steeds betere speed te pakken gekregen waardoor je tolerantie nog verder opbouwt.

Slapen op speed, tsja, dat valt niet mee. Bij mij werkte mdma heel goed om te relaxen en te slapen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."