#1
Volgens mij is het lood om oud ijzer met ADHD medicatie, allemaal speed-achtige stofjes. Ik heb er nog geen ervaring mee, over twee weken begin ik. Ik hoop echt dat ik er een beetje baat bij heb.

Oom Klaas zei:Over die dextro kan ik niet veel zeggen, maar die 3,6 kilo wiet in een jaar zal al meer dan genoeg schade doen.
Fidge zei:Volgens mij is het lood om oud ijzer met ADHD medicatie, allemaal speed-achtige stofjes. Ik heb er nog geen ervaring mee, over twee weken begin ik. Ik hoop echt dat ik er een beetje baat bij heb.
Bananenbennie zei:een spuitende vrouw is niet impotent toch![]()
Beanhead zei:en methylfenidaat is een analoog van cocaine.
W.F.L. zei:Beanhead zei:en methylfenidaat is een analoog van cocaine.
Maar dat is een domme vergelijking die helemaal niet op gaat natuurlijk! Wat bedoel je trouwens met analoog? Analoog betekent gewoon dat er gelijkenissen zijn tussen beide stoffen. Natuurlijk is dat zo, maar het is net zo goed een analoog van speed als je kijkt naar de structuur, veel meer dan van cocaïne. Het is ook helemaal geen afgeleide van cocaïne ofzo. Wat er analoog is aan methylfenidaat en cocaïne is gewoon hun werking in de hersenen, dat ze beiden de heropname van dopamine remmen, maar iedereen kan je vertellen dat methylfenidaat nog minder verslavend is dan speed en op dat vlak gaat de vergelijking met coke echt HELEMAAL NIET op. In dat opzicht is speed net zo goed een analoog, behalve dat amfetamine ook een MAO-remmer is en cocaïne stukken potenter is (ja).


S0s_90 zei:Als ik die 3.6 kilo per jaar wel serieus moet nemen wil ik even kwijt dat je een junk bent en je hele leven aan het verneuken bent! Prettige dag verder![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."