Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexedrine: wie heeftut handboek?

Dexedrine: wie heeftut handboek?

33 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
M
MyrrinLid
01-01-2024, 00:00
#1
dexedrine = dexamfetamine of d-amfetamine.
perventin = methamfetamine = crystal = crank.

hoezo op zoek zijn naar het zelfde middel als je er al een tolerantie van hebt? O_o
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou ook wel weer eens een paar goede lijnen dex kunnen gebruiken.
k
knetterbertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi,

Ik ben nieuw hier, maar ik steek meteen van wal met Mijn Verhaal: ik ben knetterbert, 26 jaar...ik knal al zo'n 5 jaar (op doktersrecept+dealer) dextro-amfetamine. Komt omdat ik adhd heb, zogenaamd...in feite ben ik zo autistisch als de pest (Asperger! Ook een zegen & vloeck) Verder ben ik een behoorlijke stoner (van huis uit) en ook niet vies van een lijntje kook of een bommetje meth. Alcohol kan ik niet goed tegen. Men zegt dat ik drink als een wijf, het zal wel...who cares?

Maargoed, om een lang verhaal kort te maken: ik heb na 5 jaar toch wel zo'n ontiegelijke dijk van een tolerantie opgebouwd voor 'amfies' dat ik me toch wel serieus achter de oren begin te krabben over hoe het nu verder moet.

Daarom mijn vraag aan jullie: zijn er mensen die ervaring hebben met het langdurig gebruik van Dex? Zo ja: wanneer zit je met dex aan je tax? Na 5 jaar? Na 15 jaar? Ik weet dat ze dit spul ook in het amerikaanse leger gebruiken, jarenlang...dus het zal wel loslopen, op de gewenning na.

Dan mijn tweede vrage: hoelang moet ik stoppen om de tolerantie terug te brengen? Moet ik denken aan weken? Of eerder één jaar ofzo? Wat zou ik gedurende dat jaar kunnen gebruiken als alternatief? Ik zat zelf te denken aan Modafinil...da's die shit uit amerika...G.W. Bush staat daar constant strak van. Maarja: zie daar maar eens aan te komen! Misschien dat ik die psychiater van mij zo ver kan krijgen om een ruime dosis van dat spul voor te schrijven, kleine kans echter dat ie mij genoeg voorschrijft voor mijn gebruik...ik ben nogal workaholic namelijk, en hou er een strak gemiddeld-4u-slaapregime op na. Die schrink gaat er bij de dosering gewoon vanuit dat ik een 'burgerlijk' 9 uur slaaprithme heb...maar fuck slapen!

Verder: tof forum is dit! Ai laaike!

:stoned:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik denk als je om te beginnen al eens wat weken er tussen laat het al veel beter zou zijn...
pak zelf ook dex,en vind ut ook top spul... :grin: :grin: :grin:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Frisko zei:
ik denk als je om te beginnen al eens wat weken er tussen laat het al veel beter zou zijn...
pak zelf ook dex,en vind ut ook top spul... :grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Wat vind jij geen top spul :rolleyes: :P :stoned:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Saivy zei:
Frisko zei:
ik denk als je om te beginnen al eens wat weken er tussen laat het al veel beter zou zijn...
pak zelf ook dex,en vind ut ook top spul... :grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Wat vind jij geen top spul :rolleyes: :P :stoned:
Klik om te vergroten...
och westvlaams trutteke toch :P gij zijt gewoon jaloers geef ma toe :smoke: :stoned: :P

dat ze dan gvd stoppen met mij zo goeie kwaliteit drugs aan te bieden,en wa voor prijzen dan nog wel!!!
tis precies solden bij de prijzenklopper :openmouth: :grin: :grin: :grin: :wave: :wave: :wave:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Duo penotti.. 2 kleuren in een shottie?
k
knetterbertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja maar het is ook écht topspul! Eigenlijk zouden ze het spul gewoon bij de appie moeten verkopen, of in het drinkwater doen ofzo...iedereen aan de dex. Een tweede economische gouden eeuw zal aanbreken!

Verder ben ik erg benieuwd naar andere alternatieve amfetamines...het schijnt dat ze in rusland OTC onwijs topspul verkopen, gebaseerd op benzedrine en andere varianten...op zich wel een retoertje rusland met de auto waard...ik zou een hele karrevracht meenemen! Het kutte is dat al die 'exotische' amfetaminevarianten zo fukking moeilijk te verkrijgen zijn. Zonde, want er bestaat een hele keur aan fantastische pharmaceuticals...designerdrugs rock!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Doe eens lief tegen mijn meisje.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged zei:
Doe eens lief tegen mijn meisje.
Klik om te vergroten...
doe ik toch,ik heb nog gene vuile bek en da gaat nie gebeuren ook nie!!!
deranged toch mijn kleine vuile slet :P :hearteyes: :hearteyes: :wave: :P :grin:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
knetterbert zei:
Ja maar het is ook écht topspul! Eigenlijk zouden ze het spul gewoon bij de appie moeten verkopen, of in het drinkwater doen ofzo...iedereen aan de dex. Een tweede economische gouden eeuw zal aanbreken!

Verder ben ik erg benieuwd naar andere alternatieve amfetamines...het schijnt dat ze in rusland OTC onwijs topspul verkopen, gebaseerd op benzedrine en andere varianten...op zich wel een retoertje rusland met de auto waard...ik zou een hele karrevracht meenemen! Het kutte is dat al die 'exotische' amfetaminevarianten zo fukking moeilijk te verkrijgen zijn. Zonde, want er bestaat een hele keur aan fantastische pharmaceuticals...designerdrugs rock!
Klik om te vergroten...
ik dacht dat alle nederlandse 'gewone speed' benzedrine is????
dan heb je dexedrine en pervetrine ook nog ofzo ergens iets???
correct me if i'm wrong :rolleyes: :stoned: :grin: :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ge weet er niks van. :openmouth: :openmouth: :beer: :hearteyes: :wave:
k
knetterbertLid
01-01-2024, 00:00
#13
Frisko zei:
ik dacht dat alle nederlandse 'gewone speed' benzedrine is????
dan heb je dexedrine en pervetrine ook nog ofzo ergens iets???
correct me if i'm wrong :rolleyes: :stoned: :grin: :wave:
Klik om te vergroten...

Volgens mij is het methedrine aka methamfetamine. Dat is die gele snuifpep tog?! Benzedrine was dat spul wat sartre knalde, massaas daarvan zelfs. Ofnie :confused:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
meth amphetamine is toch crank???
hier word crystal ice toch mee gemaakt????
of zit ik nu helemaal verkeerd


al die fucking drine's,waarom nie nr 1 2 3 4 :smoke: :rolleyes: :wave:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Schadelijkheid zit niet alleen in het afbreken van een drug.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#16
Frisko zei:
meth amphetamine is toch crank???
hier word crystal ice toch mee gemaakt????
of zit ik nu helemaal verkeerd


al die fucking drine's,waarom nie nr 1 2 3 4 :smoke: :rolleyes: :wave:
Klik om te vergroten...

Yankee termen!! :openmouth: :openmouth:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Saivy zei:
Ge weet er niks van. :openmouth: :openmouth: :beer: :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...
BOOOEEE :mrgreen: :wave: :grin:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Frisko zei:
meth amphetamine is toch crank???
hier word crystal ice toch mee gemaakt????
of zit ik nu helemaal verkeerd


al die fucking drine's,waarom nie nr 1 2 3 4 :smoke: :rolleyes: :wave:
Klik om te vergroten...

klopt..
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#19
tolerantie betekend gewenning...het is een drogreden te stellen dat als iets lang gebruikt wordt het ook niet zo schadelijk is. Denk aan alcohol. Wordt al eeuwen gebruikt en de gevolgen die het kan hebben zijn ook duidelijk. Raad je aan om in overleg met arts te kijken naar eventuele afbouw....wat is resultaat??? kijk dan weer verder.... :wink:
M
MoverLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat is dextro amfetamine nu precies?

Op wikipedia wordt het als medicijn voor ADHD bestempeld. En geloof ook als de exacte inhoud van Ritalin. Klopt dit.

Ik las dat Dextro Amfetamine (in eerste instantie tegen adhd) vroeger ook werd gegeven tegen depressies. Daarnaast is een bijwerking dat het vetzucht onderdrukt dus m.a.w. dat je er niet zo veel bij gaat eten als bij sommige anti depressiva middelen. Daar word je ook niet vrolijk van; dan heb je wel een goede stemming maar is je lijf ineens 25 kg zwaarder :grin: :confused:

Als ik mijn arts om dextro amfetamine wil vragen wat kan ik dan het beste zeggen????? Vragen om Ritalin of niet of om dextro amfetamine?

Ik zoek een upper, iets dat meer alert maakt, dat helpt tegen depressie en tegen stemmingswisselingen maar wat je eetlust niet in beweging zet maar deze juist remt!!!

Ik wil het wel gewoon via mijn arts (of anders via een psychiater) kunnen vragen en bestellen want die prijzen online vind ik abnormaal en dan weet je nog niet waar het vandaan komt en wat er wel of niet inzit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."