Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja, ik ken dat gevoel maar al te goed. Ik heb het jarenlang beide gebruikt, flink verslaafd aan de coke, en coke zonder bier? No way. Als je wilt stoppen moet je echt met allebei stoppen, anders gaat het zo weer fout. Ik ben er nu bijna 8 jaar vanaf, ik drink nu af en toe wel weer eens een paar biertjes, maar zelfs nu nog krijg ik dan weer trek in coke. Coca-ethyleen wordt zwaar onderschat."
"Ik zou zeggen, dex met een mdma sausje, ik denk dat dat voor iedereen weer verschillend is. Het scheelt nogal of je pas sinds kort mdma gebruikt of dat je het al jaaaren kent. Je moet er in elk geval geen zware xtc-achtige rush van verwachten, het is echt meer speedy, maar wel met een warm gevoel zeg maar. Eet het en je weet het."
"Dex-pep! De ultieme drugs. Dex RULES! Vooral met een lekker jointje Orangebud erbij!"
"Ik vind het heerlijk om op de dope te gaan freestylen met cubase en een hele rits VST's, Reaktor erbij, lekker klooien en als het goed klinkt loops maken en mixen naar audio, tot ik een hele berg loops en samples heb, en dan arrangeren. Maar niet te veel drugs, anders snap ik er niks meer van na en tijdje. Pep en een jointje, perfecte combo vind ik zelf. Maar dan niet van die wiet die je brein stilzet natuurlijk. Ik heb het liefst een buitenwietje. Afmixen moet ik nuchter voor zijn, anders blijf je tweaken en EQen, maar jje komt nooit daar waar je wezen moet, of misschien wel maar dan heb je het niet in de gaten. :P Vooral met pep moet je erg oppassen dat je niet urenlang 1 klein detail aan het bewerken bent, dat is eigenlijk het grote gevaar, dat je je teveel op onbenulligheden gaat richten, dan komt die track nooit af namelijk. Op de MDMA produceren vind ik niks, teveel afgeleid, elke keer wegzweven en god weet hoe lang naar een loop luisteren. Heerlijk hoor, maar niet erg productief. De kunst is echt om de drugs te gebruiken, zo min mogelijk, niet voor de rush gaan. Coke is een no-go in de studio. Niet alleen daar trouwens. C kills creativity"
"Echt een klassiek geval van coke-paranoia. Als je van een folie rook verdamp je de coke, en dat ruik je haast niet, of iemand moet die geur goed kennen, maar over het algemeen ruiken cokegebruikers niet zoveel meer En waarom spiritus? Gatverdamme, dat stinkt pas echt! Gewoon een wierrookje branden man, niemand die dan die coke nog ruikt, en het werkt ook voor jezelf sfeerverhogend."
"Crack is gewoon de grootste troep die er is. Het neemt je volledig in beslag, je bent alleen nog maar aan het gebruiken, tijd voor iets anders is er niet meer bij. Dat vind ik eigenlijk het grootste verschil met andere drugs, zelfs coke snuiven is nog min of meer een sociale bezigheid, met een pilletje naar een feest gaan nog meer, maar crack roken, dat is alleen nog maar kicken op de kick, en als het op is is de wereld een hel, en zou je je hond nog verkopen voor een bolletje. Ik ben er vanaf, al jaren, en ik kan iedereen van harte afraden er ooit aan te beginnen. Net als heroine is crack geen drugs om mee te spelen, het is te gevaarlijk, belachelijk duur en het voegt niks toe aan je leven."
"Droom, je had waarschijnlijk hele goeie pep. Ik heb het wel vaker gezegd, die 60% of meer pep is geweldig voor de ervaren gebruiker, maar best gevaarlijk voor de onervaren gebruiker. Daarom is het belangrijk te weten wat je hebt. Testen. Een overdosis pep is geen pretje, dat heb je wel gemerkt... De kunst van pep gebruiken is echt: Zo min mogelijk. Less is more. Het verschilt natuurlijk van persoon tot persoon, maar zelf neem ik eigenlijk nooit meer dan 20-30 milligram in eens. Dat is wel dex, 64%. Werkt het nog niet naar behoren pak ik nog eens 20 mg bij. Snuiven doe ik niet meer, dat werkt gewoon niet lekker bij mij, geen idee waarom niet, maar dat verschilt van persoon tot persoon, bommen of opgelost in drinken werkt bij mij veruit het best. In elk geval goed dat je weer de oude bent, nou nog ff goedmaken met je vriendin, en veel plezier met de MDMA."
"clockcable zei: Dan neem je wel speed puur voor de oppeppende effecten. Zelf vind ik het ook wel leuk om zo veel te nemen dat ik gewoon echt rete strak sta Klik om te vergroten... Dat is wel waar ja, lekker in de studio dagenlang muziek maken en met die software klooien, alles onder het genot van wat dex en een jointje goeie hash of wiet. Van dex in hoge doseringen wordt ik heel vaag in me kop, das voor mij niet de bedoeling. De rush vind ik ook prettiger bij een lagere dosis. Maar ieder zijn meug he, lekker vaag kan ook leuk zijn, dat hoor je me niet ontkennen. Scheelt ook dat ik bijna 40 ben inmiddels, de kater is niet echt leuk meer bij een hoge dosis, als ik rustig aan doe heb ik weinig last. Lekker chillen met een biertje erbij.."
"Normale pep remt de eetlust. Dex niet of nauwlijks. Das tenminste mijn ervaring. Goeie dex geeft een heldere relaxte high en werkt niet eetlustremmend."
"Meth is gewoon een hele sterke soort speed. Het werkt langer en de rush is dieper en heftiger. De kater ook trouwens. Het is gewoon wit poeder of pasta en het is op zicht of geur niet van normale pep te onderscheiden. Ik heb het vele jaren geleden eens gehad in Londen, die gasten noemden het 'perf'. Das de afkorting van pervetine, de oost-europese naam voor meth. Daar kwam ik pas veel later achter. Leuk spul, maar geloof me, van dat bier ga echt niks merken. In Amerika is het probleem de crystal meth, de basevorm. Dat is rookbaar, net als crack, en daar zou ik dus echt niet aan beginnen. De rush die je dan krijgt is vele malen heftiger dan crack, en superverslavend. De crash schijnt ook echt gruwelijk te zijn. Lekker snuiven of bommen dus, dan wordt het zeker een top avond! Alvast gefeliciteerd! (Ik ben toevallig ook jarig zaterdag!! 18 september.)"