Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare reactie

Rare reactie

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SkinnerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wel ik gebruik nu al sinds een hele tijd speed.

Ik word er NIET actief van eerder sloom. Je ziet me op feestjes dan ook vaak ergens tegen een paal hangen. Tijdens de flash word ik er wel actief van voor 30 secondjes.

verder is eigenlijk alles normaal. Spieren spannen licht, word er weer een pak nuchterder van (ja ik drink relatief veel vandaar dat ik het ook gebruik) droge bek, Helderder denken enz.
Als ik 3 lijntjes op een avond weg heb, vallen zelfs men ogen er bijna van toe, maar slapen lukt dan weer niet.

Heb de speed eens laten testen en hij kwam terug op 72% (en dat is het maximum vertelden ze me daar omdat de rest sulfaat is) dus daar ligt het niet aan.

Ik gebruik dus voornamelijk om te kunnen blijven drinken. Maar om toch de losheid van alcohol te kunne behouden op een feestje/cafe. Nu mijn tolerantie gaat dus ook wel omhoog en daardoor zit ik de laatste tijd dus totaal futloos ergens. Ik gebruik ong 2gr op het weekend nu, elke 14 dagen ong.

iemand een idee hoe ik toch wat actiever kan zijn, of wat de oorzaak van dit probleem kan zijn?
Of iemand een vervangmiddel waar je ook weer functioneerd op hoge dosisen alcohol? Heb enkele kere coke geprobeerd (ook zeker van de kwaliteit) maar daar word ik bijna niet nuchterder van en licht het zelfde loomheid.

(ps ik gebruik geen weed of andere enkel speed. Maar toen ik van morgen thuiskwam vroeg mijn moeder of ik weed gerookt had , toen ik nee zei wou ze me niet geloven en moest ik van haar in de spiegel zelf maar eens naar men ogen gaan kijken.) toen ze doorhad dat men spraak vermogen in orde was geloofde ze me uiteindelijk toch maar normaal is het toch niet.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Idd, waarschijnlijk heb je ADHD/ADD. Speed werkt dan net als ritalin of concerta. Je wordt er relaxed van en hebt minder chaos in je hoofd.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindere hoeveelheden gebruiken.
2g Op een weekend is erg veel.
Pak eens véél kleinere hoeveelheden, je zult merken dat je daar totaal anders op reageert.
Ik wordt ook rustig en tam van grote hoeveelheden.
Nu gebruik ik (+/-) 5 lijntjes op een weekend, maar blijf wel 2 dagen wakker.
(fijn gekapt, dunne lijntjes van +/- 5cm).
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb dit ook. Ik heb dit met xtc, coke en speed. Het geeft een rare werking.
Ik neem een bommetje (400mg) of 1 lijntje of een dikke vette lijn.

Ik wil zitten op een stoel, sigaretje en chillen. Erg vreemd.
Ik heb geen adhd ben erg gezond.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Minder pakken, als ik 400mg mdma pak en op een stoel ga zitten lig ik na 30min ook te slapen.
Pak maar eens een bommetje in de trein, je wordt wakker in Oostende.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik word er ook rustig van,, maar heb tog energie
en heeeeel veel ideeen om te doen :tearsofjoy: :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
als ik in beweging kom na gebruik van speed, is die beweging niet meer te stoppen.

als ik eenmaal ga zitten, wil ik ook blijven zitten. Maar ik voel me niet moe ofwat.

(en ik gebruik dan op een avond ongeveer een kwart gram)
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zoals Debris al terecht opmerkt, je neemt veel te veel.
72% is superkwaliteit, daar moet je zeer respectvol mee omgaan, sleutelpuntjes, geen theelepels.
2 gram komt neer op zo'n 200 pillen Ritalin.
Das voor 1 weekend echt krankzinnig veel, best wel gevaarlijk veel.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Antondebeuker zei:
Zoals Debris al terecht opmerkt, je neemt veel te veel.
72% is superkwaliteit, daar moet je zeer respectvol mee omgaan, sleutelpuntjes, geen theelepels.
2 gram komt neer op zo'n 200 pillen Ritalin.
Das voor 1 weekend echt krankzinnig veel, best wel gevaarlijk veel.
Klik om te vergroten...

vergelijk methylfenaat nou alsjeblieft niet met amfetamine :openmouth: weet niet waarom maar kan ik egt niet tegen :tearsofjoy:
P
PassiebloemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zou kunnen dat je ADHD hebt?
Mensen met ADHD worden rustig en helder met amfetamines.
Zelf heb ik ook ADHD en kan heel sloom/moe worden als ik mijn medicatie Ritalin/methylfenidaat neem.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."