Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPijpje Crack

Pijpje Crack

43 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
Welk pijpje kan ik het beste gebruiken om een keer crack te proberen? Ik heb zelf een houten hash pijpje, zal het hiermee effectief gaan?
Waar moet ik op letten ( uiterlijk, geur van de crack?)

PS: Ik ga het 1 keer proberen, weet van mezelf dat het daarbij kan en zal blijven, dus aub geen opmerkingen dat het niet verstandig is want dat is drugs nooit.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gnagna, ik zie het duiveltje al zitten op je rechterschouder... :openmouth:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#3
drugs are bad...... hm oke




maar je kan het beste een metaal pijpje gebruiken, hoewel het met een houten pijpje ook wel zal moeten kunnen
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#4
idd, metaal is beter geloof ik, maar hout doet het ook prima. laat je nog weten hoe het was? :wave:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
exact zei:
idd, metaal is beter geloof ik, maar hout doet het ook prima. laat je nog weten hoe het was? :wave:
Klik om te vergroten...

Zal ik doen ja, we halen als het kan ieder 1 teug ofzo, maar denk niet dat dat gaat. Gewoon samen een halve gram zal wel moeten, dan verwijderen we meteen het nummer ( de enige crackbron ) en dan roken we het op.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zou hier graag een report van lezen.
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#7
succes, en pas aub op:wink:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pijp je crack :confused: Het lijkt me niet dat die crack daar iets van merkt hoor :beer:
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een pijpje is meteen wel erg heavy hoor, stop er niet teveel in.
Wel meerdere gaasjes erin stoppen, of anders wat as van een sigaret, anders loopt de olie zo in je pijp en in je mond, en dat wil je niet.
Van een zilverfolie roken is wat relaxter, zeker als je het nog nooit gebruikt hebt.
In elk geval veel plezier, en laat je door dat duiveltje niet ompraten, hou het echt bij 1 keer, want het is te lekker. :smoke:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lake zei:
Zou hier graag een report van lezen.
Klik om te vergroten...

Omdat?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
Antondebeuker zei:
Een pijpje is meteen wel erg heavy hoor, stop er niet teveel in.
Wel meerdere gaasjes erin stoppen, of anders wat as van een sigaret, anders loopt de olie zo in je pijp en in je mond, en dat wil je niet.
Van een zilverfolie roken is wat relaxter, zeker als je het nog nooit gebruikt hebt.
In elk geval veel plezier, en laat je door dat duiveltje niet ompraten, hou het echt bij 1 keer, want het is te lekker. :smoke:
Klik om te vergroten...

Zilverfolie en dan een soort inhaleringsbuisje of wat dan ook?
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#12
In je pijpje blijven resten achter zitten die je niet wenst als je er ooit nog wiet, DMT of salvia uit wilt roken.

Verder zou ik zeker niet 1 heel bolletje in 1 keer wegbasen de eerste keer. Hou er rekening mee dat je longen een flinke optater krijgen en de rook kan echt heet zijn. Je kop kan warm of zelfs heet worden.

Bereid je er mentaal op voor dat die crack kick van een minuut een urenlange nawerking heeft van ècht meer willen en flink verrot en slap voelen. Het moet dus puur als experiment van 'weten hoe het voelt' worden.

Ik zal ook eerlijk zeggen dat het tering zalig is. Verwacht geen boom ofzo, maar instant een ultra diepe zucht van superzaligheid gevolg door een soort gewichtsloze flash. Met name rond je oren en zijkant van je wangen. Je houd er een starende houding aan over van iemand die compleet in z'n element zit te genieten van z'n flash.
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nummer verwijderen heeft niet veel zin,als je ECHT wilt zul je er vast aan kunnen komen.

Ben wel benieuwd wat het word voor je,je speelt met vuur.
Er is ook al is gevraagd of het wel recratief te gebruiken is,het antwoord was nauwelijks.

Maar jij zult weten wat je aan kunt..

:wave:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#14
DarkScope zei:
Lake zei:
Zou hier graag een report van lezen.
Klik om te vergroten...

Omdat?
Klik om te vergroten...

Als jij het test en ons verteld hoe het was, moeten wij het al niet meer doen!
:) En een crackrapport is weer eens wat anders.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
^ Idd! :mrgreen: Flashen, Crashen en opnieuw eer Flashen! :beer:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#16
Atropa zei:
In je pijpje blijven resten achter zitten die je niet wenst als je er ooit nog wiet, DMT of salvia uit wilt roken.

Verder zou ik zeker niet 1 heel bolletje in 1 keer wegbasen de eerste keer. Hou er rekening mee dat je longen een flinke optater krijgen en de rook kan echt heet zijn. Je kop kan warm of zelfs heet worden.

Bereid je er mentaal op voor dat die crack kick van een minuut een urenlange nawerking heeft van ècht meer willen en flink verrot en slap voelen. Het moet dus puur als experiment van 'weten hoe het voelt' worden.

Ik zal ook eerlijk zeggen dat het tering zalig is. Verwacht geen boom ofzo, maar instant een ultra diepe zucht van superzaligheid gevolg door een soort gewichtsloze flash. Met name rond je oren en zijkant van je wangen. Je houd er een starende houding aan over van iemand die compleet in z'n element zit te genieten van z'n flash.
Klik om te vergroten...

Oke, tnx voor deze uitleg....hoeveel zou ik nemen dan ongeveer voor de 1e keer? Lijkt het effect erg op het snuiven van coke?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik wil heroine! Aan base kan ik wel heel makkelijk komen :)
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nee, is totaal iets anders. Verder bestaat ook de kans dat je de crash na 1 dosis niet kunt opvangen. Maatje van me werd na 1 pijpje helemaal wild en de 3 poffen die hij er daarna doorheen jasde hadden echt nul effect op hem.

Zelf deed ik 3 pijpjes die alle 3 wel effect hadden. Ik zou een 200 mg pof in 3 en of 4 en delen als ik jou was. Je wilt geen harttloppingen hebben van dit spul. Is tè naar gewoon. :openmouth:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb echt zo veel mensen kapot zien gaan van coke basen. Zelf weten maar ik raad het echt af!

X
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#20
Denk dat die waus gozer het ook anders bedoelt.
Hij ''pijpte'' crack en daarom was ze mond verdooft :wink: .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."