#1
zolang het luchtdicht is verpakt en je het niet dagelijks opent om een nakkie uit te halen blijft dat wel een poosje goed..
Lake zei:Gewoon in een donkere la houden, blijft wel een paar maanden goed.

Mary zei:Ik moet zeggen dat de strijkzak als een geweldige oplossing overkomt. Wie gebruikt dat hier allemaal? Is het doordat je de inhoud niet kunt ruiken ook niet geweldig om je stash in mee te smokkelen naar plekken waar dat eigenlijk niet mag?
Edit: En op internet wordt de strijkzak vooral in verband gebracht met wiet. Is het wel geschikt voor pep? En wie kan mij een site aanraden waar ik ze het best kan kopen? Of zijn ze bijvoorbeeld bij de blokker ook wel te krijgen.. :P

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."