Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDex pasta houdbaarheid?

Dex pasta houdbaarheid?

17 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#1
zolang het luchtdicht is verpakt en je het niet dagelijks opent om een nakkie uit te halen blijft dat wel een poosje goed..
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Luchtdicht, donker en droog bewaren ... en je pep blijft lang houdbaar (alleen de geur gaat er na verloop van tijd af)
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat is de houdbaarheid van een dex pasta? Ik weet dat ik hem in het donker moet bewaren en het moet koud zijn. Dat eerste is geen probleem, dat tweede wel. Het zou geen probleem zijn om het in de vriezer te gooien, maar waar ik bang voor ben is dat ik straks de pasta gemengd met ontdooid water mag laten drogen, wat grappiger klinkt dat het werkelijk is. Dus mijn vraag is: Kan ik een pep pasta gewoon in de vriezer gooien en vervolgens eruit halen, zakje open maken en dan hetzelfde doen wat ik altijd doe zonder bijkomende complicaties? Alvast bedankt.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon in een donkere la houden, blijft wel een paar maanden goed.
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Het ligt momenteel onder mijn keyboard maar... Een paar maanden goed? ZO! :openmouth: Dat had ik niet verwacht. Natuurlijk is het ook pasta maar goed, in elk geval heel erg bedankt. :grin:
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vacuum is het beste, in elk geval zo luchtdicht mogelijk.
Als je het echt een tijd wil bewaren is een strijkzak het beste, vershoudfolie is ook nog een optie.
Gewoon goed inpakken, de amfetamine reageert met koolmonoxide in de lucht, dus zolang er geen lucht bij komt blijft het goed.
En water is niet echt een probleem als het goed ingepakt is.
En als het wel nat word laat je het ff drogen, niks aan de hand.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Op een donkere plek, of in je vrieskist.
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lake zei:
Gewoon in een donkere la houden, blijft wel een paar maanden goed.
Klik om te vergroten...

Als dat zo is,dan snap ik nooit waar die verhalen vandaan komen.

''Na 2 weken was me pep duidelijk minder,of werkte nauwelijks''

Ik moet eigenlijk is 200 mg 3 maanden laten liggen in een gripzakje en dan testen voor mezelf ,antwoorden lopen vaak uiteen in dit soort topics.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#9
even op de onderkant kijken daar staat THT: met een datum erachter...

:smoke:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maakt de temperatuur nu wel of niet uit?

Hoelang blijven mijn 7 grammetjes ongeveer goed in de koelkast? (Ja.. die is donker als de deur dicht zit :openmouth: )
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#11
En als je het niet luchtdicht verpakt, en het wel dagelijks opent om een nakkie uit te halen?
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dan zal het eerder uitdrogen en mogelijk na verloop van tijd wat in potentie afnemen.. Je zou het in kleinere porties kunnen verdelen zodat je niet steeds alles aan licht/lucht en temperatuurschommelingen hoeft bloot te stellen. 7 gram dex zou je 2 jaar mee moeten doen.. :P
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dankje.

Als je googled op "strijkzak" (http://images.google.nl/images?hl=nl&q=strijkzak&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi) kom je die struisvogel van skippy daar met z'n priemende oogjes tegen :grin: :grin:


Ik moet zeggen dat de strijkzak als een geweldige oplossing overkomt. Wie gebruikt dat hier allemaal? Is het doordat je de inhoud niet kunt ruiken ook niet geweldig om je stash in mee te smokkelen naar plekken waar dat eigenlijk niet mag?

Edit: En op internet wordt de strijkzak vooral in verband gebracht met wiet. Is het wel geschikt voor pep? En wie kan mij een site aanraden waar ik ze het best kan kopen? Of zijn ze bijvoorbeeld bij de blokker ook wel te krijgen.. :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een strijkzak strijk je zover ik weet dicht. Dus het is niet mogelijk (of makkelijk is beter gezegd) om hem steeds weer open te moeten maken als je een wat pep wilt gebruiken. Voor langere tijd op te slaan lijkt het me wel goed.

Het is dan luchtdicht, droog en donker (als je het op een donkere plek neerlegt) en dt zijn geloof ik de drie elementen om pep lang houdbaar te houden.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Mary zei:
Ik moet zeggen dat de strijkzak als een geweldige oplossing overkomt. Wie gebruikt dat hier allemaal? Is het doordat je de inhoud niet kunt ruiken ook niet geweldig om je stash in mee te smokkelen naar plekken waar dat eigenlijk niet mag?

Edit: En op internet wordt de strijkzak vooral in verband gebracht met wiet. Is het wel geschikt voor pep? En wie kan mij een site aanraden waar ik ze het best kan kopen? Of zijn ze bijvoorbeeld bij de blokker ook wel te krijgen.. :P
Klik om te vergroten...


de strijkzak is het primaire onderdeel in een succesvolle oversteek naar het buitenland, weed stinkt nog erger dan pep dus .......

succes wakker DF adios pindakaas potten en kaarsevet onzin
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ok, dan nu graag wat praktische info..

Waar te kopen en hoe te gebruiken?
Zijn ze allemaal zo groot of kun je ze kleiner knippen?
Als je over de pep (in het zakje) strijkt, is dat dan niet een beetje zuur voor de pep? Als die zo warm wordt?
Als je de pep erin doet, is het dan nog van belang het in de koelkast te leggen?
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#17
hey Mary, check je pm eens..
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dankjewel :) Ze zijn besteld! (5 stuks.. ook voor mijn lieve dealer :hearteyes: )

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."