#1
Ik heb een "wilde" tijd meegemaakt toen ik net 18 was, na vrijwel alles een keer geprobeerd te hebben ben ik een tijdje redelijk verslaafd geweest aan speed. Uiteindelijk ongeveer 1.5 a 2 jaar lang dagelijks gebruikt tot ik fysiek helemaal op was en geestelijk leefde in achtervolginswaanzin.
Uiteindelijk ben ik er zelf mee weten te stoppen en heb ik zeker meer dan 3 jaar nooit meer speed gebruikt.
2 weken geleden waren we weer een keer uit met een stel vrienden en toen we redelijk aangeschoten waren kwamen we een oude bekende tegen die ons nog wel wat pep aan wou smeren. Normaal gesproken zou ik pertinent nee zeggen, maar ik wist van mezelf wel dat als ik aangeschoten ben ik nog wel eens verlang naar die goede oude speed.Dus 4 grammetjes gekocht voor 20 euro en lekker skippen die avond, als vanouds.
Wat mij dus erg tegenviel is dat ik de dagen nadat ik gebruikt had steeds maar niet van mijn sealtje af kon blijven. Ik bleef dus lijntjes nemen en gewoon doorgaan op mijn werk zelfs, alsof ik in 1 klap weer terug was in die periode dat ik verslaafd was.
Nu zijn de grammetjes weer een tijdje op en ik heb mezelf beloofd geen speed meer te kopen en ik verlang er ook echt niet meer naar. Ik wil alleen even zeggen dat hoe lang je ook gestopt bent, het is makkelijk terug te vallen in een oude verslaving. Ik was 3 jaar gestopt, maar toen ik weer een voorraadje toevallig had gedroeg ik me weer net zo als voorheen.
KIJK UIT, als je verslaafd bent geweest bevind je je op glad ijs.
Uiteindelijk ben ik er zelf mee weten te stoppen en heb ik zeker meer dan 3 jaar nooit meer speed gebruikt.
2 weken geleden waren we weer een keer uit met een stel vrienden en toen we redelijk aangeschoten waren kwamen we een oude bekende tegen die ons nog wel wat pep aan wou smeren. Normaal gesproken zou ik pertinent nee zeggen, maar ik wist van mezelf wel dat als ik aangeschoten ben ik nog wel eens verlang naar die goede oude speed.Dus 4 grammetjes gekocht voor 20 euro en lekker skippen die avond, als vanouds.
Wat mij dus erg tegenviel is dat ik de dagen nadat ik gebruikt had steeds maar niet van mijn sealtje af kon blijven. Ik bleef dus lijntjes nemen en gewoon doorgaan op mijn werk zelfs, alsof ik in 1 klap weer terug was in die periode dat ik verslaafd was.
Nu zijn de grammetjes weer een tijdje op en ik heb mezelf beloofd geen speed meer te kopen en ik verlang er ook echt niet meer naar. Ik wil alleen even zeggen dat hoe lang je ook gestopt bent, het is makkelijk terug te vallen in een oude verslaving. Ik was 3 jaar gestopt, maar toen ik weer een voorraadje toevallig had gedroeg ik me weer net zo als voorheen.
KIJK UIT, als je verslaafd bent geweest bevind je je op glad ijs.

