Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCarnaval

Carnaval

25 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ook niet, maar ik ga gewoon in deftig kostuum buiten om te gaan drinken, en wat rond te hangen met vrienden.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Carnaval zuigt zoals iets nog nooit gezogen heeft. Al dat gedoe voor nix. Die zatlappen, de marginaliteit, de muziek, bwak. :)
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ga trug carnaval vieren van de jaar, in aalst
net zoals vorig jaar, haha, marginaliteit alom, voor een dagske kan da geen kwaad
niemand herkent u als ge da in een ander stad doet, gewoon t kot gaan afbreken zoals wij zeggen :)
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
El Retro zei:
Carnaval zuigt zoals iets nog nooit gezogen heeft. Al dat gedoe voor nix. Die zatlappen, de marginaliteit, de muziek, bwak. :)
Klik om te vergroten...

Dat heb je helemaal goed.

Stelletje natte tosti's...
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Intoxicated zei:
El Retro zei:
Carnaval zuigt zoals iets nog nooit gezogen heeft. Al dat gedoe voor nix. Die zatlappen, de marginaliteit, de muziek, bwak. :)
Klik om te vergroten...

Dat heb je helemaal goed.

Stelletje natte tosti's...
Klik om te vergroten...

idd
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ga er al een paar jaar af en toe heen, en ik blijf het een kut feest vinden.

Misschien omdat ik niet van zatte boeren, carnavalsmuziek, vechtpartijen, overvolle cafe's en zatte chicks scoren houd.

Maarja, ergens is het ook altijd grappig. Geen idee waarom ik er dan telkens ook weer heen ga.
Voor dat karig pils moet het niet.

Zoals alle jaren voorgenomen dit jaar weer niet te gaan.
Maarja.
Ik ken mezelf.
:mrgreen:

Karig figuur dat ik met vlagen dan ook weer ben.
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#7
barry zei:
idd
is heel leuk :) maar wel enkel als het bij je in de streek is dus wnnr je er veel mensen kent
anders suckt het maar geloof ik
Klik om te vergroten...

Idd. Dan is het super. Op zaterdag hier in Roermond. Zondag naar Maastricht. Dinsdag na de optocht weer de stad in :beer: . Maandag pan-gaar.... Maar als je echt wilt feesten moet je zondag naar het vrijthof gaan in Maastricht echt super tof daar.... Proost alvast :beer: :beer:
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#8
:hearteyes: :hearteyes: CARNAVAL :hearteyes: :hearteyes:

Ik vind carnaval hartstikke leuk!!
Elk jaar opnieuw een heerlijk excuus om helemaal straalbezopen te springen, en de polonaise te doen!! En normaal gesproken moet je natuurlijk je lipgloss bijwerken en je haren weer in model doen op het toilet, 10x op een avond.

Maar met carnaval zet je je een pruik op, en flink wat troep op je gezicht, gewoon onherkenbaar haha!!! Ladders in je panty? Gaaf! Wat een luxe!
Met de taxi naar huis en dan zo het bed inrollen met pruik op en alles!! Volgende ochtend een paracetamol en een biertje aan het ontbijt en weer doorgaan :beer:
Klinkt toch gezellig :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deranged zei:
matthijs zei:
Degene met wie ik carnaval ga vieren vroeg mij zelfs of ik geen hasj mee wilde nemen omdat men in brabant dat echt niet scheen te trekken.
Klik om te vergroten...
Dat is maar wazige bullshit, snap niet waar dat vandaan komt.
Klik om te vergroten...

Zou ook goed kunnen dat hij daarmee zijn eigen vriendenroep bedoelde :tongueout:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Beste Mensen

Ik was wel benieuwd wat iedereen gaat gebruiken bij carnaval 2007. Vooral of iedereen het bij alcohol houd of ook andere drugs,

Zelf houd ik het bij alcohol en wiet, Hoewel XTC me ook best relaxed lijkt tijdens carnaval, maar dan moet je weer oppassen met alcohol en daar heb ik niet zo een trek in :wink:

Maar goed wat zijn jullie van plan?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Degene met wie ik carnaval ga vieren vroeg mij zelfs of ik geen hasj mee wilde nemen omdat men in brabant dat echt niet scheen te trekken. Ik ga me dus lekker klemzuipen.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#12
carnaval, das dat feest war iedereen de mongool uithangt toch?
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#13
idd
is heel leuk :) maar wel enkel als het bij je in de streek is dus wnnr je er veel mensen kent
anders suckt het maar geloof ik
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#14
asjeblieft zeg, om de mongool uit te hangen hoef ik me neti in een pakje (en twintig bier) te hijsen
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
matthijs zei:
Degene met wie ik carnaval ga vieren vroeg mij zelfs of ik geen hasj mee wilde nemen omdat men in brabant dat echt niet scheen te trekken.
Klik om te vergroten...
Dat is maar wazige bullshit, snap niet waar dat vandaan komt.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#16
afschaffen die boel...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vind ik wel typerend voor Carnaval:


...maar aan de andere kant, wel veel HOT CHICKS WILLIN' TO PARTY !!
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Enesteene zei:
asjeblieft zeg, om de mongool uit te hangen hoef ik me neti in een pakje (en twintig bier) te hijsen
Klik om te vergroten...

ja maar het gaat om de sfeer
iedereen gedraagt zich idioot er niets leuks aan om alleen idioot te doen
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ga toch weg met je carnaval :angry:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja maar dat is een andere sfeer nog nooit naar een carnaval in belgie geweest? (ik denk dat de carnaval in nederland wel veel idioter is, of net niet?)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."