#1
Ik ook niet, maar ik ga gewoon in deftig kostuum buiten om te gaan drinken, en wat rond te hangen met vrienden.
El Retro zei:Carnaval zuigt zoals iets nog nooit gezogen heeft. Al dat gedoe voor nix. Die zatlappen, de marginaliteit, de muziek, bwak.![]()
Intoxicated zei:El Retro zei:Carnaval zuigt zoals iets nog nooit gezogen heeft. Al dat gedoe voor nix. Die zatlappen, de marginaliteit, de muziek, bwak.![]()
Dat heb je helemaal goed.
Stelletje natte tosti's...
barry zei:idd
is heel leukmaar wel enkel als het bij je in de streek is dus wnnr je er veel mensen kent
anders suckt het maar geloof ik
. Maandag pan-gaar.... Maar als je echt wilt feesten moet je zondag naar het vrijthof gaan in Maastricht echt super tof daar.... Proost alvast

Deranged zei:Dat is maar wazige bullshit, snap niet waar dat vandaan komt.matthijs zei:Degene met wie ik carnaval ga vieren vroeg mij zelfs of ik geen hasj mee wilde nemen omdat men in brabant dat echt niet scheen te trekken.
Dat is maar wazige bullshit, snap niet waar dat vandaan komt.matthijs zei:Degene met wie ik carnaval ga vieren vroeg mij zelfs of ik geen hasj mee wilde nemen omdat men in brabant dat echt niet scheen te trekken.
Enesteene zei:asjeblieft zeg, om de mongool uit te hangen hoef ik me neti in een pakje (en twintig bier) te hijsen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."