#1
Carnaval zuigt zoals iets nog nooit gezogen heeft. Al dat gedoe voor nix. Die zatlappen, de marginaliteit, de muziek, bwak. ![:)]()
El Retro zei:Carnaval zuigt zoals iets nog nooit gezogen heeft. Al dat gedoe voor nix. Die zatlappen, de marginaliteit, de muziek, bwak.![]()
Intoxicated zei:El Retro zei:Carnaval zuigt zoals iets nog nooit gezogen heeft. Al dat gedoe voor nix. Die zatlappen, de marginaliteit, de muziek, bwak.![]()
Dat heb je helemaal goed.
Stelletje natte tosti's...
barry zei:idd
is heel leukmaar wel enkel als het bij je in de streek is dus wnnr je er veel mensen kent
anders suckt het maar geloof ik
. Maandag pan-gaar.... Maar als je echt wilt feesten moet je zondag naar het vrijthof gaan in Maastricht echt super tof daar.... Proost alvast

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."