Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCarnaval

Carnaval

25 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Carnaval zuigt zoals iets nog nooit gezogen heeft. Al dat gedoe voor nix. Die zatlappen, de marginaliteit, de muziek, bwak. :)
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ga trug carnaval vieren van de jaar, in aalst
net zoals vorig jaar, haha, marginaliteit alom, voor een dagske kan da geen kwaad
niemand herkent u als ge da in een ander stad doet, gewoon t kot gaan afbreken zoals wij zeggen :)
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
El Retro zei:
Carnaval zuigt zoals iets nog nooit gezogen heeft. Al dat gedoe voor nix. Die zatlappen, de marginaliteit, de muziek, bwak. :)
Klik om te vergroten...

Dat heb je helemaal goed.

Stelletje natte tosti's...
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Intoxicated zei:
El Retro zei:
Carnaval zuigt zoals iets nog nooit gezogen heeft. Al dat gedoe voor nix. Die zatlappen, de marginaliteit, de muziek, bwak. :)
Klik om te vergroten...

Dat heb je helemaal goed.

Stelletje natte tosti's...
Klik om te vergroten...

idd
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ga er al een paar jaar af en toe heen, en ik blijf het een kut feest vinden.

Misschien omdat ik niet van zatte boeren, carnavalsmuziek, vechtpartijen, overvolle cafe's en zatte chicks scoren houd.

Maarja, ergens is het ook altijd grappig. Geen idee waarom ik er dan telkens ook weer heen ga.
Voor dat karig pils moet het niet.

Zoals alle jaren voorgenomen dit jaar weer niet te gaan.
Maarja.
Ik ken mezelf.
:mrgreen:

Karig figuur dat ik met vlagen dan ook weer ben.
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#6
barry zei:
idd
is heel leuk :) maar wel enkel als het bij je in de streek is dus wnnr je er veel mensen kent
anders suckt het maar geloof ik
Klik om te vergroten...

Idd. Dan is het super. Op zaterdag hier in Roermond. Zondag naar Maastricht. Dinsdag na de optocht weer de stad in :beer: . Maandag pan-gaar.... Maar als je echt wilt feesten moet je zondag naar het vrijthof gaan in Maastricht echt super tof daar.... Proost alvast :beer: :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."