Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavo artiest/groep/DJ/whatever?

Favo artiest/groep/DJ/whatever?

47 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
all time hmmm..

mss toch wel The Prodigy dan
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Al een paar maanden helemaal gek van The White Stripes - White Blood Cells, briljante bluesrock met hun eigen typische sound.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#3
NGK - any questions, zalig en ofcourse de diehard manu kenton/marco remus traxx...
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#4
Van Morrisson, Los fabulosos cadillacs. Matisyahu, enz.

Voornamelijk blues, soul, funk, ska en reaggae.
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn favoriete band is The Cruxshadows <3

Maar ik ben ook fan van

Dope Stars Inc.
VNV Nation
Das Ich
Front Line Assembly
God Module
Gothminister
Glis
Hocico
Icon Of Coil
Massiv in Mensch
Xotox
Tactical Sekt
Mindless Self Indulgence
Project Pitchfork
Psyclon Nine
Seabound
SITD
Deine Lakaien
Neuroticfish
Colony 5
Wolfsheim
Apoptygma Bezerk
Assemblage 23
Front 242
Blutengel
Fabrik C
Dulce Liquido
Feindflug
Flesh Field
Funker Vogt
Tumor
Cephalgy
Cinema Strange
Absurd Minds
Grendel
Suicide Commando
Covenant
Angelspit
Terminal Choice
Panzer AG
TamTrum
Velvet Acid Christ
Welle Erdball
Unter Null
Wumpscut
Combichrist
Amduscia
And One
Emilie Autumn
Wednesday 13
Deathstars

Hardcore:

Neophyte, Angerfist, Promo, Outblast, Korsakoff, Tommyknocker
Evil Activities enzzzz enzzz


en ik luister ook naar metal af en toe maar niet zo mijn ding
(ga ook naar graspop, pinkpop en mss Rock Am Ring ofzo)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
dark psytrance
full on, maar het moet wel snel genoeg zijn.
geen trage bazaar voor mij :openmouth: :openmouth:
hardtechno alweer met het motto, hoe harder hoe des te beter. :P
voor de rest ;-nirvana
metallica
guns n roses
iron maiden
foo fighters
enz.... geen zin voor het allemaal in te typen.
muziek die ik nu echt om het dan maar op zijn zachtst uit te drukken HAAT is van dieje vatsige R&B nest.
en krijg er des te meer op mijn heupen van als je dan nog ziet hoe dat die doen op die videoclipkes als ik tmf ofzo heb opstaan :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#7
zommes zei:
Ongetwijfeld mijn favoriete band all-time:

Klik om te vergroten...

1 van mijn favorieten :) :)
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deranged zei:
Klik om te vergroten...

ook geweldig :)

5 juni ga ik ze zien :) :)
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deranged zei:
Klik om te vergroten...

hoort ook in mijn lijstje natuurlijk :) :)
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Psykaholik zei:
dark psytrance
full on, maar het moet wel snel genoeg zijn.
geen trage bazaar voor mij :openmouth: :openmouth:
hardtechno alweer met het motto, hoe harder hoe des te beter. :P
voor de rest ;-nirvana
metallica
guns n roses
iron maiden
foo fighters
enz.... geen zin voor het allemaal in te typen.
muziek die ik nu echt om het dan maar op zijn zachtst uit te drukken HAAT is van dieje vatsige R&B nest.
en krijg er des te meer op mijn heupen van als je dan nog ziet hoe dat die doen op die videoclipkes als ik tmf ofzo heb opstaan :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
Klik om te vergroten...

Ja je hebt helemaal gelijk, ik HAAT R&B ook extreem, snap niet wat mensen daar zo leuk aan vinden, ik kijk niet eens meer naar tmf omdat die troep er de hele tijd opkomt
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn favoriete bands zijn toch wel denken als.. Leviathan, Urfaust, Xasthur, Striborg, Deathspell Omega, Bethlehem en dan ook Darkthrone, Gorgoroth, Mayhem, Burzum, Emperor, Immortal, oude klassiekers..
Ach ik vat het maar even samen: black metal.


Maar ook wel relaxte dingen zoals portishead, en dan nog weer heel anders: lycia, en .. .. ..... ....... ..mm.. ja meer van het zelfde.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Favoriete band all time: Korn

met een goede plek voor de volgende:
In Flames
Soilwork
Fear Factory
Black Sabbath
Ill Nino
Killswitch Engage
Lamb Of God
Slayer
Metallica
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psycho_Chrono zei:
Black Sabbath
Klik om te vergroten...
Ook een van mijn favorieten. Met Ozzy en ook met Ronnie James Dio waren ze geweldig.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Deranged zei:
Psycho_Chrono zei:
Black Sabbath
Klik om te vergroten...
Ook een van mijn favorieten. Met Ozzy en ook met Ronnie James Dio waren ze geweldig.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens, die andere zanger, even zijn naam kwijt, vond ik maar niets.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ze hebben er inmiddels behoorlijk wat gehad maar behalve Ozzy en Dio is het idd allemaal niks.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb ze na Dio eigenlijk ook niet meer zo gevolgd, vond ik niet zo nodig
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Madonna
The Doors
The Who
Velvet Underground
Jimi Hendrix
Pink Floyd
PJ Harvey
Dire Straits
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben op dit moment heulemaal into BookaShade...
Krijg er geen genoeg van!!!
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Momenteel de vrouwelijke Japanse punkband Shonen Knife.
Ik versta het niet maar wordt er ongeloofelijk melig van ^_^;
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik luister op het moment zo'n beetje onafgebroken naar The Mark Lannegan Band. Ex-zanger van the sreaming trees. Hij maakt echt geweldige muziek.
Verder luister ik erg veel naar de Huilende Rappers met Butje. http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=103506515

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."