#1
all time hmmm..
mss toch wel The Prodigy dan
mss toch wel The Prodigy dan

zommes zei:Ongetwijfeld mijn favoriete band all-time:
![]()
Psykaholik zei:dark psytrance
full on, maar het moet wel snel genoeg zijn.
geen trage bazaar voor mij![]()
![]()
hardtechno alweer met het motto, hoe harder hoe des te beter. :P
voor de rest ;-nirvana
metallica
guns n roses
iron maiden
foo fighters
enz.... geen zin voor het allemaal in te typen.
muziek die ik nu echt om het dan maar op zijn zachtst uit te drukken HAAT is van dieje vatsige R&B nest.
en krijg er des te meer op mijn heupen van als je dan nog ziet hoe dat die doen op die videoclipkes als ik tmf ofzo heb opstaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook een van mijn favorieten. Met Ozzy en ook met Ronnie James Dio waren ze geweldig.Psycho_Chrono zei:Black Sabbath
Deranged zei:Ook een van mijn favorieten. Met Ozzy en ook met Ronnie James Dio waren ze geweldig.Psycho_Chrono zei:Black Sabbath
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."