Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe en waar ??

Hoe en waar ??

17 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga naar buiten.
Toerist in eigen land.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Metalcamp & Fullmoon
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Llorett de Mar met wat vrienden en met Robdebob en Alfie van DF :smoke:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#4
DreamWeaver zei:
Llorett de Mar met wat vrienden en met RobbieRob en Alfie van DF :smoke:
Klik om te vergroten...

Vrienden van mij vorig jaar ook heen geweest, zeer geslaagd :wink:

Volgende week zaterdag naar Renesse, en in augustus zeilen in Friesland. Toerist in eigen land :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als alles meevalt ga ik een week naar mijn familie in St.Tropez, een week met vrienden naar de Ardennen, een city-trip met mn beste vriendin(naar waar weten we nog niet) en in september ga ik opnieuw naar Marokko en misschien doorreizen naar Algerije (maar dat is nog niet zeker).
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eerst solstice, dan nog een shut up & dance full moon feestje, dan 2 weken naar zuidfrankrijk met mijn vriend en familie en verder een beetje in amsterdam blijven plakken.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb 1 week vrij van m'n werk, en in die week ga ik naar wat feestjes..
m'n ouders zijn 3 weken op vakantie, dat vind ik al heerlijk, dan hoef ik niet zo nodig het land uit ofzo ..

dus ook toerist in eigen land spelen.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn vakantie begint met Dour (Belgie), daarna ff terug naar nederland om vervolgens een grote tour door oost-europa te maken... daarna naar Sziget in boedapest en meteen Lowlands er achter aan!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
binnekort naar zwitserland :hearteyes:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#10
3-4 weken alleen dus tourist in eigen land
en dan nog een weekje zeilen in friesland met Serenity :grin:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmmm ik gok dat het neer komt op het stadspark in Zwolle :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
2 weken Kreta :grin:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een weekje Terschelling met m'n maten.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
echt op reis kan je het niet noemen maar veel festivalcampings afschuimen denk ik... :)
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#15
Curacao, en met vrienden naar terschelling
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ga zowiezo veel trips maken :grin:
Of ze betrekking met buitenland gaanhebben weet ik nog niet.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#17
DreamWeaver zei:
Llorett de Mar met wat vrienden en met Robdebob en Alfie van DF :smoke:
Klik om te vergroten...
Yeah!! :rock:
lot zei:
weekje zeilen in friesland
Klik om te vergroten...
freezing zei:
met vrienden naar terschelling
Klik om te vergroten...
serenity zei:
naar Renesse
Klik om te vergroten...
Been there, done that :mrgreen:
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Misschien ook wel leuk om te weten...
Wie gaat hoe en waar op vakantie anno 2007 ??

Ik ga met de camper naar Italie. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."