#1
Mihoen is wel een vette Nijmeegse punkband.
En Antidote is ook goed!
En Antidote is ook goed!
matthijs zei:Maar Green Day is en blijft punkmuziek hoor.![]()
needlefreak zei:En trouwens, ik vind sommige nummers van green day wel goed. Ik ben heel open minded hoor.![]()

billy zei:Oasis!!!
trouwens, dont look bacj into the sun van the libertines,wie zingt dat nummer? pete doherty of carl barat......het hangt daar van af wie ik talentvoller zal vinden haha, ik hou van dat nummer!
billy zei:ik zelf hou van veel muziek, allerlei soorten, het meeste toch wel gitaarmuziek, vanaf de jaren 60 t/m nu, van the beatles t/m arctic monkeys... maar hou ook erg veel van elektronische muziek, chemical brothers zijn geweldig en dan met name setting sun of let forever be, niet geheel toevallig met noel gallagher, oasis is namelijk mijn favoriete band.... oasis heeft een album dat''standing on the shoulder of giants'' heet, en ik vind het een echte tripalbum, ik vraag me af of meerdere mensen dat vinden???
meest favoriete artiesten ooit : beatles, bob dylan, jimi hendrix, oasis...
MetaalKonijn zei:Municipal Waste
http://www.youtube.com/watch?v=FReXY-aKoKY
27 April:The Haunted, Municipal Waste en Wolf
Vera/Grote Zaal, Groningen
damage: €12,-
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."