Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke band raad jij aan?!

Welke band raad jij aan?!

285 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mihoen is wel een vette Nijmeegse punkband.
En Antidote is ook goed!
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#2
matthijs zei:
Maar Green Day is en blijft punkmuziek hoor. :tongueout:
Klik om te vergroten...

Hehe ja opzich ook wel ja maar laten we niet meer gaan discuseren over bij welke muziekstijl het precies hoort maar het over de bands zelf gana hebben :grin:

De oude green day is echt punk ja de nieuwe green day meer pop.

allebij zeer goed trouwens :grin:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#3
needlefreak zei:
That's the spirit! :wink:
Klik om te vergroten...

Ja tochhh :wink:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#4
En trouwens, ik vind sommige nummers van green day wel goed. Ik ben heel open minded hoor. :wink:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#5
needlefreak zei:
En trouwens, ik vind sommige nummers van green day wel goed. Ik ben heel open minded hoor. :wink:
Klik om te vergroten...

Oke dan. Ik vind zeker veel nummers van green day goed maar niet allemaal zowel van het oude als van het nieuwe werk niet alles.

Ik ben ook open minded en zeker qua muziek :sunglasses:

:wave:
b
billyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oasis!!!

trouwens, dont look bacj into the sun van the libertines,wie zingt dat nummer? pete doherty of carl barat......het hangt daar van af wie ik talentvoller zal vinden haha, ik hou van dat nummer!
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#7
billy zei:
Oasis!!!

trouwens, dont look bacj into the sun van the libertines,wie zingt dat nummer? pete doherty of carl barat......het hangt daar van af wie ik talentvoller zal vinden haha, ik hou van dat nummer!
Klik om te vergroten...

Volgens mij is het pete doherty :)

http://www.subjectivisten.org/schdwkbnt/arch/000696.php

Lijkt me inderdaad goede muziek ik ga het is ff beluisteren :wink:
b
billyLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik zelf hou van veel muziek, allerlei soorten, het meeste toch wel gitaarmuziek, vanaf de jaren 60 t/m nu, van the beatles t/m arctic monkeys... maar hou ook erg veel van elektronische muziek, chemical brothers zijn geweldig en dan met name setting sun of let forever be, niet geheel toevallig met noel gallagher, oasis is namelijk mijn favoriete band.... oasis heeft een album dat''standing on the shoulder of giants'' heet, en ik vind het een echte tripalbum, ik vraag me af of meerdere mensen dat vinden???

meest favoriete artiesten ooit : beatles, bob dylan, jimi hendrix, oasis...
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#9
billy zei:
ik zelf hou van veel muziek, allerlei soorten, het meeste toch wel gitaarmuziek, vanaf de jaren 60 t/m nu, van the beatles t/m arctic monkeys... maar hou ook erg veel van elektronische muziek, chemical brothers zijn geweldig en dan met name setting sun of let forever be, niet geheel toevallig met noel gallagher, oasis is namelijk mijn favoriete band.... oasis heeft een album dat''standing on the shoulder of giants'' heet, en ik vind het een echte tripalbum, ik vraag me af of meerdere mensen dat vinden???

meest favoriete artiesten ooit : beatles, bob dylan, jimi hendrix, oasis...
Klik om te vergroten...

Kijk jij hebt nou een goede muziek smaak alleen vervang ik de elektronische muziek door nederlandse muziek :wink:

Oasis is inderdaad geweldig en de jaren 60 vind ik persoonlijk heel goed muziek decenia :) en alle acoustische en gitaarmuziek vind ik goed ja :grin:

En ja arctic monkey's en soortgelijke daar heb ik een woord voor: geniaal :)

The beatles en paul mccartney solo :grin:

Ik ga snel het album ff beluisteren van Oasis :wink:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Beste oasis album van de liedjes die ik tot nu toe ken vind ik:

Oasis - (What's the Story) Morning Glory?

Maar ik ga me ff verdiepen en in andere werk :wink:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ga even gewoon mn geselecteerde lijstje neerzetten, aantal zullen ongetwijfeld al genoemd zijn :)

Simon and Garfunkel (geweldige muziek...)
The Killers... tsjah, wat zal ik zeggen. gewoon vet
Dashboard Confessional
Rise Against (swing life away..)
The Beatles
Jefferson Airplane
Bloc Party
They Might Be Giants (vet als iemand deze gasten kent..)
Spinvis is leuk,
en Herman van Veen kan ook erg mooi zingen if you ask me...

ik kan jullie nog wel eventjes vervelen, zal ik niet doen
:wink:
G
GlorfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het ging hier toch niet lang geleden over Rancid en tim armstrong. Kgeloof dat die gast nu zelf een album heeft gemaakt. Hoorde net een liedje Into Action, dat was goeie ouwe skastomp.
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#13
wie ik ook aanraad: Belle & Sebastian en Badly Drawn Boy

alhoewel ik bewtijfel of deze 2 bekend zijn bij jullie :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sons and Daughters?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Belle en Sebastian is wel okay, al ken ik niet alles.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ken ze beiden :)
Vooral Belle And Sebastian vind ik erg goed.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#17
Primal Scream
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mark Lannegan!
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#19
MetaalKonijn zei:
Municipal Waste

http://www.youtube.com/watch?v=FReXY-aKoKY

27 April:The Haunted, Municipal Waste en Wolf
Vera/Grote Zaal, Groningen
damage: €12,-
Klik om te vergroten...

Volgende week, _0_!
G
GlorfLid
01-01-2024, 00:00
#20
belle & sebas ken ik wel en badly drawn boy ook wel. Mark Lannegan heeft toch iets met isobel van belle en sebas gedaan, dat vonden veel mensen leuk geloof ik. Dr solo dingen zijn ook wel geinig, wel mierzoet.

They Might be Giants ken ik ook wel vaag. Dr was een andere band waar ze me aan deden denken maar ik kom er niet zo op. Misschien Ween.

Spinvis zn eerste album viel wel te pruimen, dat dagen van stro en gras vond ik maar niks. Astronaut was alleen leuk omdat die meiden van Lais meededen.

Voor echt toffe nederlandse meuk moet je eens De Kift proberen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."