#1
Ga ik wss ook heen, als ik geld over heb van m'n vakantie koop ik 'n kaartje.

El Retro zei:
El Retro zei:Ik word er steeds gatparanoia, op Bassleader heb ik geprobeerd te luisteren, op Q-base. Ik slaag er telkens weer in de hallen gewoon buiten te lopen. En dan nog Terror, dat snap ik al helemaal niet wat daar aan is :P.

illynilles zei:zeker aanwezigvette line up


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."