Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums25 Augustus - Ik ben je bitch niet The Grand Edition!

25 Augustus - Ik ben je bitch niet The Grand Edition!

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ga ik wss ook heen, als ik geld over heb van m'n vakantie koop ik 'n kaartje.
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#2

zaterdag 25 augustus 2007
18:00 - 08:00
HappydayZZ
Culemborg

Muziekstijlen
darkcore, hardcore, speedcore, terror

Prijs
Voorverkoop: € 25,-

Line-up
MC: Apster
MC: Rems
MC: Rudis
MC: Villain

Hardcore bitch 1
Akira
Bass-D
D-Spirit
DaY-már
Dione
Endymion
Headbanger
J.D.A.
Mad Dog
Partyraiser
Re-Style
Tieum
Tommyknocker
Unexist
Live: AXN
Live: Noize Suppressor
Live: Up-skillz

Terror bitch 2
Bonehead
Little terror man
Plague
Prince ov Darkness
S-Kill
The Vizitor
Live: Canadian Speedcore Resistance
Live: Cemon Victa
Live: Demons of terror
Live: Destroyer
Live: Frazzbass
Live: Komprex
Live: Kreislaufstörung
Live: Matt Green
Live: Noisekick
Live: Pengo
Live: The Untitled


Darkcore bitch 3
AXN
Bong-Ra
DNA DJ-Team
E-Noid
Enzyme X
Lunatic
Miss Hysteria
Negative A
Simon Underground
Up-skillz
Live: Bryan Fury
Live: Dr. Macabre
Live: Moleculez
Live: The Wishmaster

Upcoming bitch 4
Affix
Backfire
Element: Destruction
Hazes
Nekompromat
Prime.
Ravehard
Rebellian
Reload-R
Sagem
Speedmouse
Teaser
The Nibbler
The Trucidor
Live: Next Generation.89

Outdoor hardcore bitch 5
Bass-D
Dr. Rude
Marlice
Nosferatu
Partyraiser
Prime.
Scott Marten
Speedmouse
The Beast

Gaat volgens mij een lkkr feestje worden! Wie gaan er nog meer heen ?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
aanwezig
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
klinkt goed!
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ellesdee zei:
aanwezig
Klik om te vergroten...

goedzo :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
yoah! daar ga ik waarschijnlijk wel heen :) , als ik dan nog geld heb.... :(
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#7
:kots: :kots: :kots:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
El Retro zei:
:kots: :kots: :kots:
Klik om te vergroten...

ik begrijp precies hoe je hierover denkt... jaren dacht ik ook zo.. tot dat ik mn eerste hardcore feest bezocht :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: ....
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik word er steeds gatparanoia, op Bassleader heb ik geprobeerd te luisteren, op Q-base. Ik slaag er telkens weer in de hallen gewoon buiten te lopen :). En dan nog Terror, dat snap ik al helemaal niet wat daar aan is :P.
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#10
Is gewoon heerlijk om keihard te raggen haha
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
El Retro zei:
Ik word er steeds gatparanoia, op Bassleader heb ik geprobeerd te luisteren, op Q-base. Ik slaag er telkens weer in de hallen gewoon buiten te lopen :). En dan nog Terror, dat snap ik al helemaal niet wat daar aan is :P.
Klik om te vergroten...

weet je, ik vind die muziek TERING HERRIE... echt spuuglelijke afhestompte muziek... maar als ik op zo'n feest sta ben ik verkocht, de energie, de mensen, de liefde, het eenheidsgevoel(<-nergens beter naar mijn weten) en natuurlijk ook het gemiddelde drugsgebruik... het lijkt af-en-toe wel of iedereen strak is... ps. voor mij is strak staan op een hardcorefeest dan ook een vereiste...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
in tegenstelling tot de hardcore feesten die hier altijd de revue passeren ziet dit feest er toch wel RETESTRAAAAKKKK uit :openmouth:

Destroyer
Frazzbass
Noisekick
Pengo
Bong-Ra
Bryan Fury

:wave:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#13
waarschijnlijk

aan WAZIG :P
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#14
illynilles zei:
zeker aanwezig :grin: vette line up
Klik om te vergroten...

hehe stampuuhhh, met de aanwezige snoepkes naturlich :stoned:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#15
lol, toen ik topictitel las dacht ik dat het een nederhop feesje was...
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Heeey gingen wij 25 aug. niet naar Haarlemmermeer...... Daar is toch Mysteryland........ xxx Debby
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#17
IK HEB EEN KAARTJEEEE

JEEEEEJ :mrgreen: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
e
eliXerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Klinkt leuk maar hou alleen van de hardcore :hearteyes:
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#19
zekerz aanwezig :hearteyes: :xtc:
i
illynillesLid
01-01-2024, 00:00
#20
zeker aanwezig :grin: vette line up

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."