Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums25 Augustus - Ik ben je bitch niet The Grand Edition!

25 Augustus - Ik ben je bitch niet The Grand Edition!

30 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
-spaceman- zei:
El Retro zei:
Ik word er steeds gatparanoia, op Bassleader heb ik geprobeerd te luisteren, op Q-base. Ik slaag er telkens weer in de hallen gewoon buiten te lopen :). En dan nog Terror, dat snap ik al helemaal niet wat daar aan is :P.
Klik om te vergroten...

weet je, ik vind die muziek TERING HERRIE... echt spuuglelijke afhestompte muziek... maar als ik op zo'n feest sta ben ik verkocht, de energie, de mensen, de liefde, het eenheidsgevoel(<-nergens beter naar mijn weten) en natuurlijk ook het gemiddelde drugsgebruik... het lijkt af-en-toe wel of iedereen strak is... ps. voor mij is strak staan op een hardcorefeest dan ook een vereiste...
Klik om te vergroten...
nee je vind het kut muziek, teringherrie is nl. goed. kutmuziek daarentegen niet :rolleyes:


T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
aan wazig op de pep
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij gaat dit echt een knalle feest worde! :hearteyes:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het afgezegd :sunglasses: Ben heeel trots op mezelf, moet m'n gebruik weer even binnen de perken houden ^.^

Veel plezier iedereen :hearteyes:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zaterdag is het zo ver :) Kaartje is binnen
H
HC_DAPNHE_HCLid
01-01-2024, 00:00
#6
aanwezig :grin:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gaan toch wel wat lui van DF heen :)
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#8
niet erg irie
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#9
Was vet feest !

ging alleen 3x veeel te hard in de speedcore zaal, ging bijna out haha :P
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
SperSIZEboon zei:
-spaceman- zei:
El Retro zei:
Ik word er steeds gatparanoia, op Bassleader heb ik geprobeerd te luisteren, op Q-base. Ik slaag er telkens weer in de hallen gewoon buiten te lopen :). En dan nog Terror, dat snap ik al helemaal niet wat daar aan is :P.
Klik om te vergroten...

weet je, ik vind die muziek TERING HERRIE... echt spuuglelijke afhestompte muziek... maar als ik op zo'n feest sta ben ik verkocht, de energie, de mensen, de liefde, het eenheidsgevoel(<-nergens beter naar mijn weten) en natuurlijk ook het gemiddelde drugsgebruik... het lijkt af-en-toe wel of iedereen strak is... ps. voor mij is strak staan op een hardcorefeest dan ook een vereiste...
Klik om te vergroten...
nee je vind het kut muziek, teringherrie is nl. goed. kutmuziek daarentegen niet :rolleyes:


Klik om te vergroten...

Ik hou wel van teringherrie op z'n tijd, ik neem mn woorden (kutmuziek) terug....

kan niet wachten voor thunderdome 1 dec, op mn verjaardag nogwel! prachtfeest!
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#11
zekerz aanwezig :hearteyes: :xtc:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."