#1
deadlock komt tóch ook
![:hearteyes:]()
En wie weet wie ik daar mee naar toe kan lokken :PLana zei:![]()
![]()
![]()
Helaas, de kaartjes zijn op :P

Lana zei:Oohh jij bent erg![]()
Mephisto zei:nog maar een paar dagen
Kamp kadaver gaat mooi worden![]()

Lappenpopje zei:Why the fuck op donderdag? Was niet van plan de 1e nacht gelijk door te halen en als kadaver te beginnen aan lowlands..
Maar goedNevermind me
Psycho_Chrono zei:donderdag 23.55 bij de 24 uurs tent dus ! SEE YOU THERE KADAVERS!

Hahahaha jongen, ik lig in een tent met Jessica EN IrenePsycho_Chrono zei:Lappenpopje zei:Why the fuck op donderdag? Was niet van plan de 1e nacht gelijk door te halen en als kadaver te beginnen aan lowlands..
Maar goedNevermind me
wie zegt doorhalen ? gewoon meeten en uitzoeken waar iedereen de komende nachten bivakeert :P
wie wil er bij mij en bas in het tentje? trio gegarandeerd!!
jopio zei:Alleen ik scheit hem erorm over een paar snoepjes die ik meeneem![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."