Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMOH 2008

MOH 2008

36 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Eier zei:
Ah, rommel dus.
Klik om te vergroten...

:mrgreen:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
fuck MOH

Melodieuze Orgel Hardcore...



wazifeest
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga ook daarheen ja, en in Duitsland kom je ook gwn binnen, ik ben naar Raving Nightmare Endless Torture geweest, en echt veel van dat geluid merk je niet veel verschil hoor, het knalt wel lekker ja, maar dan heb ik het ook over de betere hardcore feesten he ( raving ) Masters is redelijk tot best wel heel erg commercieel, wil niet zeggen dat het niet knallen is daar :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Freezing zei:
Ik ga ook daarheen ja, en in Duitsland kom je ook gwn binnen, ik ben naar Raving Nightmare Endless Torture geweest, en echt veel van dat geluid merk je niet veel verschil hoor, het knalt wel lekker ja, maar dan heb ik het ook over de betere hardcore feesten he ( raving ) Masters is redelijk tot best wel heel erg commercieel, wil niet zeggen dat het niet knallen is daar :)
Klik om te vergroten...
betere hardcore feesten hahahaha


ga toch weg man :wave:
C
CrusherLid
01-01-2024, 00:00
#5
Freezing zei:
Ik ga ook daarheen ja, en in Duitsland kom je ook gwn binnen, ik ben naar Raving Nightmare Endless Torture geweest, en echt veel van dat geluid merk je niet veel verschil hoor, het knalt wel lekker ja, maar dan heb ik het ook over de betere hardcore feesten he ( raving ) Masters is redelijk tot best wel heel erg commercieel, wil niet zeggen dat het niet knallen is daar :)
Klik om te vergroten...

ja idd HARDCORE :hearteyes: @ SperSIZEboon en hardcore gaat nie weg hoor :hearteyes: :beer:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Crusher zei:
Freezing zei:
Ik ga ook daarheen ja, en in Duitsland kom je ook gwn binnen, ik ben naar Raving Nightmare Endless Torture geweest, en echt veel van dat geluid merk je niet veel verschil hoor, het knalt wel lekker ja, maar dan heb ik het ook over de betere hardcore feesten he ( raving ) Masters is redelijk tot best wel heel erg commercieel, wil niet zeggen dat het niet knallen is daar :)
Klik om te vergroten...

ja idd HARDCORE :hearteyes: @ SperSIZEboon en hardcore gaat nie weg hoor :hearteyes: :beer:
Klik om te vergroten...

gast ik luister er al 12 jaar naar :rolleyes:
maar er zijn zoveel betere feesten als MOH en Raving Nightmare
C
CrusherLid
01-01-2024, 00:00
#7
natuurlijk wel :wink: ma hier gaat het over moh 2008 :hearteyes:

en ik dacht dat je na wa anders luisterde :wink:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
je moet niet dachten, dat moet je aan een paard overlaten die hebben een veel groter hoofd
C
CrusherLid
01-01-2024, 00:00
#9
hahahaha :grin: :grin: :mrgreen:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#10
SperSIZEboon zei:
Freezing zei:
Ik ga ook daarheen ja, en in Duitsland kom je ook gwn binnen, ik ben naar Raving Nightmare Endless Torture geweest, en echt veel van dat geluid merk je niet veel verschil hoor, het knalt wel lekker ja, maar dan heb ik het ook over de betere hardcore feesten he ( raving ) Masters is redelijk tot best wel heel erg commercieel, wil niet zeggen dat het niet knallen is daar :)
Klik om te vergroten...
betere hardcore feesten hahahaha


ga toch weg man :wave:
Klik om te vergroten...

Ja eh van tegenwoordig dus wel van die wat ik heb meegemaakt. Ik ben ook pas 16 en heb ook nooit die feesten meegemaakt die jij meegemaakt zult hebben, maarja dat was toen en nu is nu dus schijt aan en gvd hakke
e
eliXerLid
01-01-2024, 00:00
#11
broodplank zei:
ik ga met hem mee, word idd de eerste keer speed, ik ben ook 16
Klik om te vergroten...

Ja ik ga met Crusher & broodplank :grin: en ja idd eerste keer speed, lijkt me wel wat :smoke:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
heel mss kom ik ... troch maar 30min reizen
N
NicoTnLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik ben er ook bij met Elixer en broodplank ^^ het wordt zeker wel waus ^^
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
topic bestaat al ----> http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=11112

en ik ga ook :)
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#15
Freezing zei:
SperSIZEboon zei:
Freezing zei:
Ik ga ook daarheen ja, en in Duitsland kom je ook gwn binnen, ik ben naar Raving Nightmare Endless Torture geweest, en echt veel van dat geluid merk je niet veel verschil hoor, het knalt wel lekker ja, maar dan heb ik het ook over de betere hardcore feesten he ( raving ) Masters is redelijk tot best wel heel erg commercieel, wil niet zeggen dat het niet knallen is daar :)
Klik om te vergroten...
betere hardcore feesten hahahaha


ga toch weg man :wave:
Klik om te vergroten...

Ja eh van tegenwoordig dus wel van die wat ik heb meegemaakt. Ik ben ook pas 16 en heb ook nooit die feesten meegemaakt die jij meegemaakt zult hebben, maarja dat was toen en nu is nu dus schijt aan en gvd hakke
Klik om te vergroten...

ja maar de laatste raving was echt zwaar bagger.. vond die van vorig jaar en jaar daarvoor wel beter.. maar vorig jaar kwam vooral door de line-up (mark N en hellfish vs dj producer :hearteyes: ) en het jaar daarvoor omdat het mn eerste "grote" feest was..

misschien dat ik moet werken volgende week op MoH, zou wel flex zijn maar ik ga hier geen geld aan uitgeven, ook al is het zo'n mooie line-up, omdat er veels te veel 16jarige jongetjes zijn die voor het eerst speed gaan snuiven of xtc proberen.

ofja die zijn nog niet zo erg.. die jongetjes van 16 die er al 2 jaar zijn erger.. ik denk dat er weinig "echte" hardcore liefhebbers zullen zijn
8
88HardcoreNLLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ga ook :grin: lekker pillen en pep er doorheen slaan :hearteyes:
I
IzxLid
01-01-2024, 00:00
#17
pillepille pep pep pille pille pep pep :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."