#1
betere hardcore feesten hahahahaFreezing zei:Ik ga ook daarheen ja, en in Duitsland kom je ook gwn binnen, ik ben naar Raving Nightmare Endless Torture geweest, en echt veel van dat geluid merk je niet veel verschil hoor, het knalt wel lekker ja, maar dan heb ik het ook over de betere hardcore feesten he ( raving ) Masters is redelijk tot best wel heel erg commercieel, wil niet zeggen dat het niet knallen is daar![]()

Freezing zei:Ik ga ook daarheen ja, en in Duitsland kom je ook gwn binnen, ik ben naar Raving Nightmare Endless Torture geweest, en echt veel van dat geluid merk je niet veel verschil hoor, het knalt wel lekker ja, maar dan heb ik het ook over de betere hardcore feesten he ( raving ) Masters is redelijk tot best wel heel erg commercieel, wil niet zeggen dat het niet knallen is daar![]()

Crusher zei:Freezing zei:Ik ga ook daarheen ja, en in Duitsland kom je ook gwn binnen, ik ben naar Raving Nightmare Endless Torture geweest, en echt veel van dat geluid merk je niet veel verschil hoor, het knalt wel lekker ja, maar dan heb ik het ook over de betere hardcore feesten he ( raving ) Masters is redelijk tot best wel heel erg commercieel, wil niet zeggen dat het niet knallen is daar![]()
ja idd HARDCORE@ SperSIZEboon en hardcore gaat nie weg hoor
![]()
![]()

SperSIZEboon zei:betere hardcore feesten hahahahaFreezing zei:Ik ga ook daarheen ja, en in Duitsland kom je ook gwn binnen, ik ben naar Raving Nightmare Endless Torture geweest, en echt veel van dat geluid merk je niet veel verschil hoor, het knalt wel lekker ja, maar dan heb ik het ook over de betere hardcore feesten he ( raving ) Masters is redelijk tot best wel heel erg commercieel, wil niet zeggen dat het niet knallen is daar![]()
ga toch weg man![]()
broodplank zei:ik ga met hem mee, word idd de eerste keer speed, ik ben ook 16

Freezing zei:SperSIZEboon zei:betere hardcore feesten hahahahaFreezing zei:Ik ga ook daarheen ja, en in Duitsland kom je ook gwn binnen, ik ben naar Raving Nightmare Endless Torture geweest, en echt veel van dat geluid merk je niet veel verschil hoor, het knalt wel lekker ja, maar dan heb ik het ook over de betere hardcore feesten he ( raving ) Masters is redelijk tot best wel heel erg commercieel, wil niet zeggen dat het niet knallen is daar![]()
ga toch weg man![]()
Ja eh van tegenwoordig dus wel van die wat ik heb meegemaakt. Ik ben ook pas 16 en heb ook nooit die feesten meegemaakt die jij meegemaakt zult hebben, maarja dat was toen en nu is nu dus schijt aan en gvd hakke

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."