Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMOH 2008

MOH 2008

36 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ah, rommel dus.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eier zei:
Ah, rommel dus.
Klik om te vergroten...

Vieze gore vuilnisbak shit vet verkankerde kloteherrie godverdetering wat een kanker muziek shit zeg.


Ja zeker.
Eerste keer spiet kan je best doen daar ja, waarom niet éh. Misschien dat ik er heen ga xD wordt lachen. :tearsofjoy:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#3
minne saampjes dan :wink:

spiet spiet spiet spiet
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#4
lot zei:
minne saampjes dan :wink:

spiet spiet spiet spiet
Klik om te vergroten...


Samen naar MOH2008 vinnik best, maar niet op de spiet :openmouth:
Pilleeuuuh :grin:
Ga je dan mee met de tsjechiegang? Durf je dat wel?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ben misschien ook wel aanwezig :sunglasses:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ellesdee zei:
ik ben misschien ook wel aanwezig :sunglasses:
Klik om te vergroten...

snoepjepoelewoepje? :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
wtf :tearsofjoy:

speedelewiepsy?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
2008??? ik nog een belangrijke zomer voor me hoor! :openmouth:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#9
Serenity zei:
lot zei:
minne saampjes dan :wink:

spiet spiet spiet spiet
Klik om te vergroten...


Samen naar MOH2008 vinnik best, maar niet op de spiet :openmouth:
Pilleeuuuh :grin:
Ga je dan mee met de tsjechiegang? Durf je dat wel?
Klik om te vergroten...


ja tuurlijk.. sla ze allemaal in elkaar als ik ze dan niet knuffel :P
C
CrusherLid
01-01-2024, 00:00
#10
-spaceman- zei:
2008??? ik nog een belangrijke zomer voor me hoor! :openmouth:
Klik om te vergroten...
Ja tuurlijk die moet je niet vergeten :grin: en ik ga gwn swaar stampuh de hele nacht en lkkr wa speed snuive :hearteyes: :hearteyes: :beer:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
waarom neem je dan niet gewoon een pilletje, ik vind ''gwn swaar stampuh de hele nacht en lkkr wa speed snuive'' zo vies klinken! :wink:
C
CrusherLid
01-01-2024, 00:00
#12
:) misschien omdat je de muziek niks vind :wink: en boeie speed of pillen je kunt er allebei de nacht mee doorkomen :hearteyes: maar pillen ga ik ook een keer gwn doen op een paar feestjes :hearteyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Crusher zei:
:) misschien omdat je de muziek niks vind :wink: en boeie speed of pillen je kunt er allebei de nacht mee doorkomen :hearteyes: maar pillen ga ik ook een keer gwn doen op een paar feestjes :hearteyes:
Klik om te vergroten...

ik weet er alles van! hardcore vind ik ook zo op z'n tijd lekker! zeker niet elke week... lijkt me logisch dat je met speed en pillen de nacht doorkomt maar dat kan ook zonder hoor! maarja, zie volgend jaar :rolleyes: :wave:
C
CrusherLid
01-01-2024, 00:00
#14
-spaceman- zei:
Crusher zei:
:) misschien omdat je de muziek niks vind :wink: en boeie speed of pillen je kunt er allebei de nacht mee doorkomen :hearteyes: maar pillen ga ik ook een keer gwn doen op een paar feestjes :hearteyes:
Klik om te vergroten...

ik weet er alles van! hardcore vind ik ook zo op z'n tijd lekker! zeker niet elke week... lijkt me logisch dat je met speed en pillen de nacht doorkomt maar dat kan ook zonder hoor! maarja, zie volgend jaar :rolleyes: :wave:
Klik om te vergroten...

ja das waar ma ik heb het liever met iets op :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Eier zei:
Ah, rommel dus.
Klik om te vergroten...

:mrgreen:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
fuck MOH

Melodieuze Orgel Hardcore...



wazifeest
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ga ook daarheen ja, en in Duitsland kom je ook gwn binnen, ik ben naar Raving Nightmare Endless Torture geweest, en echt veel van dat geluid merk je niet veel verschil hoor, het knalt wel lekker ja, maar dan heb ik het ook over de betere hardcore feesten he ( raving ) Masters is redelijk tot best wel heel erg commercieel, wil niet zeggen dat het niet knallen is daar :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Freezing zei:
Ik ga ook daarheen ja, en in Duitsland kom je ook gwn binnen, ik ben naar Raving Nightmare Endless Torture geweest, en echt veel van dat geluid merk je niet veel verschil hoor, het knalt wel lekker ja, maar dan heb ik het ook over de betere hardcore feesten he ( raving ) Masters is redelijk tot best wel heel erg commercieel, wil niet zeggen dat het niet knallen is daar :)
Klik om te vergroten...
betere hardcore feesten hahahaha


ga toch weg man :wave:
C
CrusherLid
01-01-2024, 00:00
#19
Freezing zei:
Ik ga ook daarheen ja, en in Duitsland kom je ook gwn binnen, ik ben naar Raving Nightmare Endless Torture geweest, en echt veel van dat geluid merk je niet veel verschil hoor, het knalt wel lekker ja, maar dan heb ik het ook over de betere hardcore feesten he ( raving ) Masters is redelijk tot best wel heel erg commercieel, wil niet zeggen dat het niet knallen is daar :)
Klik om te vergroten...

ja idd HARDCORE :hearteyes: @ SperSIZEboon en hardcore gaat nie weg hoor :hearteyes: :beer:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Crusher zei:
Freezing zei:
Ik ga ook daarheen ja, en in Duitsland kom je ook gwn binnen, ik ben naar Raving Nightmare Endless Torture geweest, en echt veel van dat geluid merk je niet veel verschil hoor, het knalt wel lekker ja, maar dan heb ik het ook over de betere hardcore feesten he ( raving ) Masters is redelijk tot best wel heel erg commercieel, wil niet zeggen dat het niet knallen is daar :)
Klik om te vergroten...

ja idd HARDCORE :hearteyes: @ SperSIZEboon en hardcore gaat nie weg hoor :hearteyes: :beer:
Klik om te vergroten...

gast ik luister er al 12 jaar naar :rolleyes:
maar er zijn zoveel betere feesten als MOH en Raving Nightmare

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."